Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Plaga topielców

1 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Leboras [Bagna - Czarna Toń ] - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Leboras [Bagna - Czarna Toń ]

Opis przejścia: Leborasa spotkasz tuż po dotarciu do Czarnej Toni #1 (M7B, 1), czyli obszaru otaczającego wielkie drzewo (Tooshoo). Warto wykonać dla niego ten quest, dzięki czemu odblokujesz sobie dostęp do jednego z handlarzy oraz do innych pobocznych zadań. Leboras poprosi Cię o zdobycie sześciu jaj topielców i w tym celu musisz się wybrać na południowy-wschód #2 (M7A, 2).

2 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce #1 (M7A, 3) - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce #1 (M7A, 3). Przystąp do atakowania potworów, likwidując je wszystkie. Dopiero teraz rozejrzyj się za jajami topielców #2 . Jest tu ich dziesięć, ale wystarczy, że zdobędziesz sześć. Z jajami możesz powrócić do Leborasa , który powinien przebywać w okolicach gospody (M7B, 3).

Nagrody: Tarcza szermiercza , 900 punktów doświadczenia, 98 punktów doświadczenia za każdego zabitego topielca.

Kłopotliwa torba

3 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Dygot [Bagna - Czarna Toń ] - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Dygot [Bagna - Czarna Toń ]

Opis przejścia: Dygot chodzi po całej Czarnej Toni #1 , a więc po obszarze otaczającym wielkie drzewo (Tooshoo). Największą szansę na wpadnięcie na tę osobę będziesz miał w trakcie eksploracji południowej części Czarnej Toni (M7B, 2). W trakcie rozmowy zostaniesz przez niego poproszony o odzyskanie pewnej torby, którą zgubił w okolicy siedliska topielców. Opuść Czarną Toń, kierując się na południowy-wschód #2 (M7A, 2).

4 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce #1 (M7A, 3) - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Docelowo musisz dotrzeć do miejsca, w którym znajdują się topielce #1 (M7A, 3). Przystąp do atakowania potworów, likwidując je wszystkie. Dopiero teraz rozejrzyj się za haftowaną złotem torbą #2 . Możesz już powrócić do Dygota (M7B, 2). W trakcie krótkiej rozmowy na jaw wyjdzie to, iż nie jest on właścicielem tej torby.

5 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Z torbą musisz udać się do Kombinatora Borrana #1 , którego odnajdziesz w północno-zachodniej części Czarnej Toni (M7B, 6) - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Z torbą musisz udać się do Kombinatora Borrana #1 , którego odnajdziesz w północno-zachodniej części Czarnej Toni (M7B, 6). W trakcie rozmowy dowiesz się, że torba jest pusta i brakuje nordmarskiej starki. Wracaj do Dygota (M7B, 2), który nie dość, że nie będzie chciał oddać zawartości torby, to na dodatek Cię zaatakuje #2 . Na szczęście pokonanie go będzie dość proste - pamiętaj jedynie o unikaniu jego silniejszych ataków.

6 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Po wygranym pojedynku z Dygotem otrzymasz nordmarską starkę #1 - Bagna (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Po wygranym pojedynku z Dygotem otrzymasz nordmarską starkę #1 . Możesz już powrócić do Kombinatora Borrana #2 (M7B, 6) i przekazać mu ten przedmiot. Za wykonanie tego zadania nie zostaniesz nagrodzony żadnymi przedmiotami, a jedynie złotem .

Nagrody: 1200 sztuk złota , 600 punktów doświadczenia, 600 punktów doświadczenia za dostarczenie Dygotowi torby, 400 punktów doświadczenia za dostarczenie Borranowi torby, 400 punktów doświadczenia za wyzwanie Dygota na pojedynek, 900 punktów doświadczenia za pokonanie Dygota.