Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
Aktualizacja:
Twardy orzech do zgryzienia
![]()  | ![]()  | 
Zleceniodawca: Gunda [Północny Srebrowód - Krwawa Dolina ]
Opis przejścia: Gundę (M4, 1) odnajdziesz w tym samym obozowisku, w którym po raz pierwszy rozmawiałeś z Kasztelanem Gilthorem #1 . Zaoferuj jej pomoc w zabiciu dzików i zdobyciu tym samym orzechów. Opuść obozowisko, wybierając ścieżkę prowadzącą na południe #2 (M4, 2).
![]()  | ![]()  | 
Po kilku chwilach zaczniesz wpadać na dziki (M4, 3). Część z nich będzie stała na ścieżce #1 , a reszta w lesie na wschód od niej #2 . W trakcie staczanych tu walk w szczególności uważaj na czarne dziki, które są nieco bardziej wytrzymałe od standardowych. Za każdym razem gdy zabijesz dzika automatycznie pozyskasz orzech , choć nadal warto oczywiście badać ich ciała.
![]()  | ![]()  | 
W celu spełnienia postawionych przez grę wymagań musisz zdobyć sześć orzechów , przy czym warto naturalnie zlikwidować wszystkie dziki . Quest będziesz mógł ukończyć dopiero po uzyskaniu dostępu na zamek Srebrowód położony w południowej części tego obszaru, co będzie miało miejsce w ramach wykonywania głównego zadania Zbyt wiele honoru #1 . Wejdź na dziedziniec, odszukaj Gundę #2 (M4, 11) i przekaż jej zdobyte wcześniej orzechy.
Nagrody: Alchemiczna receptura mikstury leczniczej , 600 punktów doświadczenia, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego czarnego dzika, 43 punkty doświadczenia za każdego zabitego obżartego dzika.
Złoty grot
![]()  | ![]()  | 
Zleceniodawca: Jilvie [Północny Srebrowód ]
Opis przejścia: Jilvie spotkasz na południe od obozowiska w Czarnej Dolinie, a konkretnie przy drodze prowadzącej do zamku Srebrowód #1 (M4, 4). W trakcie rozmowy zaoferuj pomoc w rozprawieniu się z goblinami i odzyskaniu złotego grotu. Wejście do jaskiń znajduje się na wschód od miejsca, w którym stoi Jilvie #2 (M4, 5).
![]()  | ![]()  | 
W trakcie eksploracji jaskiń będziesz wpadał w głównej mierze na gobliny #1 . Za każdym razem należy pamiętać o tym by w pierwszej kolejności likwidować szamanów, a następnie wodzów i łowców. Oprócz goblinów musisz także uważać na czarne wilki #2 , a w szczególności na ich silniejsze ataki.
![]()  | ![]()  | 
Po rozprawieniu się z przeciwnikami w pierwszej większej jaskini wybierz ścieżkę prowadzącą na północ #1 , a następnie skręcającą na południowy-wschód. Teraz czeka Cię przeprawa przez większą jaskinię #2 i tu będziesz się kierował na południe.
![]()  | ![]()  | 
Złoty grot znajduje się w skrzyni #1 pilnowanej przez ostatnią grupę goblinów . Jaskinie najszybciej możesz opuścić kierując się na północny-zachód #2 , choć po drodze dobrze byłoby dokładnie zbadać wszystkie korytarze. Po powrocie na powierzchnię odszukaj Jilvie i zwróć jej złoty grot (M4, 4).
Nagrody: Kusza Groma , 800 punktów doświadczenia, 57 punktów doświadczenia za każdego zabitego goblina-wojownika, 62 punkty doświadczenia za każdego zabitego goblina-wodza, 68 punktów doświadczenia za każdego zabitego czarnego wilka.
0
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
	
- Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
		
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Południowe Stewark Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Srebrowód (1) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Srebrowód (2) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Srebrowód (3) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Srebrowód (4) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Bagna (1) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Bagna (2) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Bagna (3) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2) Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapa Zadania poboczne
 - Arcania Gothic 4: Thorniara Zadania poboczne
 
 
 - Arcania Gothic 4: Zadania poboczne
		
 
 - Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
	
 
Komentarze czytelników
Szaku Generał
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
zanonimizowany705796 Senator
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
zanonimizowany717575 Konsul
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
wojto96 Generał
ma ktoś jakiś dobry sposób na zwiększenie FPS ??
zanonimizowany553013 Konsul
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Gunda [Północny Srebrowód - Krwawa Dolina ] - Srebrowód (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490395000.jpg)





![Zleceniodawca: Jilvie [Północny Srebrowód ] - Srebrowód (1) | Zadania poboczne w Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1043/490395093.jpg)






