Prolog (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
Aktualizacja:
Dowód miłości
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Halwen [Feshyr ]
Opis przejścia: Udaj się z bransoletą do Ivy , którą powinieneś odnaleźć niedaleko chatki Almy #1 (M1, 19). Ofiaruj Ivy bransoletę #2 , a dowiesz się, że po ślubie będzie chciała się z Tobą wybrać do Argaanii. W tym celu będziesz musiał porozmawiać z Diegiem.
Nagrody: Odblokowanie questu Niespokojny duch, 50 punktów doświadczenia.
Niespokojny duch
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Ivy [Feshyr ]
Opis przejścia: Udaj się na północny-zachód (M1, 8), a konkretnie nad jezioro, gdzie po raz pierwszy spotkałeś Diega. Po drodze konieczne może się okazać wypełnienie questu Zazdrosny rolnik. Wybierz ścieżkę prowadzącą w stronę wodospadu #1 (M1, 11), dzięki czemu dotrzesz do kryjówki Diega (M1, 21). Porozmawiaj z tą osobą #2 , a zostaniesz wysłany do lokalnej wiedźmy.
Nagrody: Odblokowanie questu Wiedźma z lasu, 50 punktów doświadczenia.
Zazdrosny rolnik
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: automatycznie po spotkaniu Knuta [Feshyr ]
Opis przejścia: Na Knuta wpadniesz już po zaręczynach (quest Dla Ivy) i w drodze do kryjówki Diega (quest Niespokojny duch) #1 (M1, 20). Po krótkiej rozmowie dojdzie do walki. Generalnie musisz tu jedynie uważać na szarżę Knuta, przed którą warto uskakiwać na boki. Knuta polecam pokonać z użyciem miecza #2 , gdyż zbyt szybko się on porusza by bawić się w korzystanie z łuku. Po wygranym pojedynku dojdzie do krótkiej wymiany zdań i quest zostanie zakończony.
Nagroda: 50 punktów doświadczenia.
Wiedźma z lasu
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Diego [Feshyr ]
Opis przejścia: Korzystając z okazji dobrze byłoby rozejrzeć się po kryjówce Diega, gdyż oprócz zwykłych skarbów odnajdziesz tu też alchemiczną recepturę specjału Almy . Udaj się do drzwi prowadzących do wschodnich jaskiń #1 . Po krótkiej wędrówce dotrzesz do niedostępnej wcześniej części lasu #2 (M1, 22).
![]() | ![]() |
Musisz się tu kierować na północny-wschód, eliminując po drodze wilki #1 . W miarę możliwości nie prowokuj więcej niż jednego zwierzęcia i uważaj na silniejsze ataki wilków, sygnalizowane czerwoną poświatą #2 .
![]() | ![]() |
Po drodze dobrze byłoby zajrzeć do jednej z północnych jaskiń #1 (M1, 23). Pokonaj tu kilka pełzaczy i wejdź do środka, odnajdując skrzynię ze skarbami oraz bardzo przydatną dwuręczną broń - hańbę Orruka #2 .
![]() | ![]() |
Dotarcie do chatki wiedźmy (M1, 24) nie powinno Ci zająć dużo czasu. Zbadaj ogródek w poszukiwaniu cennych ziół, a w samej chatce rozejrzyj się za kolejną alchemiczną recepturą specjału Almy #1 . Uwaga! To ostatni moment by dokończyć ewentualne questy oraz eksplorację wyspy. Porozmawiaj z wiedźmą #2 , gdy uznasz, że jesteś gotowy do kontynuowania zabawy.
Nagrody: Odblokowanie questu Koniec szkodników, 30 zwojów Błyskawicy , 150 punktów doświadczenia, 35 punktów doświadczenia za każdego zabitego wilka, 5 punktów doświadczenia za każdego zabitego pełzacza.
0
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Zadania główne
- Prolog - Mapa | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Klasztor - Mapa | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (9) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (10) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (11) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
spoiler start
(tzn. na dziedzińcu w klasztorze - została mi harpia i demon do zabicia po przekroczeniu 30 lvl.) Walka końcowa dość łatwa - całą grę kisiłem eliksiry i jakoś nie było potrzeby ich wcześniej używać. Zostało mi generalnie tysiąc niepotrzebnych przedmiotów i masa złota.
spoiler stop
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.