Thorniara (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
Aktualizacja:
WARIANT 2 - WSPÓŁPRACA Z JILVIE:
![]() | ![]() |
Jilvie odnajdziesz na placu niedaleko portalu #1 (M12B, 15). Poproś ją o pomoc w dostaniu się do fortecy, a Jilvie otworzy dla Ciebie pobliskie przejście #2 (M12B, 20) i wyśle Cię na spotkanie ze Snafem. Zejdź po schodach do kanałów.
![]() | ![]() |
Warto oczywiście zajrzeć do znajdujących się w tym pomieszczeniu skrzyń, a następnie skierować się w stronę drzwi prowadzących do dalszej części kanałów #1 . Skręć tu w prawo, a po kilku chwilach powinieneś dotrzeć do wyjścia na powierzchnię #2 (M12B, 21). Pilnuj się, bo na zewnątrz będzie przebywał co najmniej jeden nieumarły stwór .
![]() | ![]() |
Kieruj się teraz na północny-wschód, likwidując napotykanych po drodze kolejnych nieumarłych . Wkrótce skręcisz na północny-zachód i zbliżysz się do dzielnicy bogaczy #1 (M12B, 22). Także i tu znajdują się nieumarli, tak więc musisz na bieżąco likwidować napotykane potwory. W trakcie staczanych tu walk uważaj na magów, którzy muszą jak najszybciej ginąć. Kieruj się na zachód #2 .
![]() | ![]() |
Wspomniany przez Jilvie Snaf chowa się w jednym z domów zlokalizowanych niedaleko rynku, który poznasz po zapalonej świeczce w oknie #1 (M12B, 23). Wejdź do środka, skieruj się na piętro #2 i porozmawiaj ze Snafem, a dowiesz się, że nie będzie chciał opuścić tej okolicy dopóki nie zlikwidujesz wszystkich nieumarłych.
![]() | ![]() |
Wyjdź z domu i przystąp do eliminacji żywych trupów #1 (M12B, 24). Stwory będą na szczęście widoczne na Twojej mapce, tak więc nie musisz się zbytnio rozglądać. Po zlikwidowaniu wszystkich potworów powróć do Snafa i poinformuj go, że jest tu już bezpiecznie. Wyjdź w jego towarzystwie z posiadłości i skieruj się na południe #2 .
![]() | ![]() |
Przejdź przez most prowadzący do fortecy (M12B, 25) i przystąp do likwidacji ostatniej już pięcioosobowej grupy nieumarłych #1 . Po wygranej bitwie porozmawiaj ze Snafem , który powinien stać na moście #2 .
![]() | ![]() |
Możesz już wejść do fortecy #1 (M12B, 26) i przystąpić do jej eksploracji. Zyrę odnajdziesz na wprost od wejścia #2 (M12B, 27). Podejdź do niej by automatycznie zainicjować cut-scenkę z rozmowy (zaliczysz w ten sposób główny quest Daka).
0
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Zadania główne
- Prolog - Mapa | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Prolog (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Południowe Stewark (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Północne Stewark (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Srebrowód (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Bagna (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Klasztor - Mapa | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Klasztor | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Czarne Jary i dżungla (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zagubiona świątynia (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (4) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (5) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (6) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (8) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (9) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (10) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Thorniara (11) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał - Mapy | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (1) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Finał (3) | Zadania główne Arcania Gothic 4
- Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany711312 Konsul
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
Szaku25 Pretorianin
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
robert665 Pretorianin
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
PunkRockers Legionista
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Shimoyet Legionista
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.














