Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 poradnik Arcania: Gothic 4

Krwawa ofiara

1 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ] - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ]

Opis przejścia: Od razu po rozpoczęciu tej bitwy wycofaj się do miejsca, w którym po raz pierwszy spotkałeś Dantero #1 . Przystąp do atakowania tej postaci zanim zjawią się tu obsydianowe golemy . Warto się dodatkowo ustawić w taki sposób by rzucane przez nie głazy trafiały w bossa, a nie w Ciebie #2 .

2 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zauważ, że zlikwidowanie Dantero zakończyło ten quest #1 , przy czym musisz się jeszcze dodatkowo zająć golemami - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zauważ, że zlikwidowanie Dantero zakończyło ten quest #1 , przy czym musisz się jeszcze dodatkowo zająć golemami . Pamiętaj o tym żeby zawsze skupiać się na atakowaniu jednego celu #2 . Nie oddalaj się też zbytnio od golemów, tak by nie zaczęły w Ciebie ponownie rzucać głazami. Po zakończonej bitwie warto zbadać ciało Dantero, podnosząc broń oraz wyposażenie, z których korzystał.

Nagrody: Odblokowanie questu Zagubiona świątynia, 2000 punktów doświadczenia, 740 punktów doświadczenia za zabitego Dantero, 191 punktów doświadczenia za każdego zabitego obsydianowego golema.

Zagubiona świątynia

3 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ] - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Zleceniodawca: Dantero [Zagubiona świątynia ]

Opis przejścia: Zadanie to pojawi się w Twoim dzienniku tuż po zlikwidowaniu Dantero , choć przed przystąpieniem do eksploracji świątyni musisz się jeszcze pozbyć trzech obsydianowych golemów , które mu towarzyszyły. Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich wrogów udaj się do miejsca, w którym poprzednio stał Dantero #1 i wybierz nowo odblokowane przejście #2 (M11A, 6).

4 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W trakcie eksploracji zagubionej świątyni czekają Cię bardzo liczne walki z pełzaczami kopalnianymi #1 (początkowo będą to jedynie robotnicy) - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W trakcie eksploracji zagubionej świątyni czekają Cię bardzo liczne walki z pełzaczami kopalnianymi #1 (początkowo będą to jedynie robotnicy). Radzę się pilnować i za wszelką cenę unikać silniejszych ataków tych stworów, gdyż mogą Cię one łatwo powalić na ziemię i jednocześnie zadać spore obrażenia. Po zlikwidowaniu pierwszego potwora wybierz korytarz prowadzący na północny-zachód #2 (M11A, 7), chyba że zależy Ci na zbadaniu całej świątyni.

5 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
W nowym pomieszczeniu dla odmiany do zlikwidowania będzie kilka mniejszych pełzaczy jaskiniowych #1 i nie powinno być z tym żadnych problemów - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

W nowym pomieszczeniu dla odmiany do zlikwidowania będzie kilka mniejszych pełzaczy jaskiniowych #1 i nie powinno być z tym żadnych problemów. Uważaj, bo w kolejnej sali zaatakują Cię jednocześnie dwa pełzacze kopalniane #2 . Podobnie jak w przypadku walk z innymi silniejszymi potworami, skup się na jednym celu i nie przejmuj się jeśli dany pełzacz na chwilę zniknie pod ziemię, gdyż nie odzyska w taki sposób punktów zdrowia.

6 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Kieruj się teraz na północny-wschód #1 (M11A, 8) - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Kieruj się teraz na północny-wschód #1 (M11A, 8). Po dotarciu do jednego z większych pomieszczeń po raz pierwszy wpadniesz na kopalnianego pełzacza żołnierza #2 (M11A, 9). Musisz się tu jeszcze bardziej pilnować, gdyż silny atak tego potwora będzie cechował się większym zasięgiem rażenia. Za każdym razem gdy widzisz, że pełzacz ładuje ten atak, warto odskoczyć na bezpieczną odległość.

7 - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
Korzystając z okazji proponuję zwiedzić pomieszczenie znajdujące się na południowy-wschód stąd #1 (M11A, 10), gdyż znajduje się tam mnóstwo skarbów - Zagubiona świątynia (2) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry

Korzystając z okazji proponuję zwiedzić pomieszczenie znajdujące się na południowy-wschód stąd #1 (M11A, 10), gdyż znajduje się tam mnóstwo skarbów. Wybierz teraz tunel prowadzący na północ. Pilnuj się po dotarciu do charakterystycznego rozwidlenia (M11A, 11), gdyż zaatakuje Cię tam zdecydowanie większa grupa kopalnianych pełzaczy #2 .