Arcania Gothic 4: Bagna (7)
Aktualizacja:
Wyraźny ślad
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Merdarion, Wielki Mistrz Wody [Bagna - Tooshoo ]
Opis przejścia: Powróć do biblioteki znajdującej się na jednym z niższych poziomów Tooshoo i porozmawiaj ponownie z Calamusem #1 (M7B, 6), wypytując go o Icariusa. Od Calamusa otrzymasz klucz do chatki, w której mieszka Icarius. W celu dotarcia do tej chatki wejdź ponownie do odblokowanego niedawno górnego obszaru i skorzystaj z lewych schodów #2 .
![]() | ![]() |
Znajdziesz się teraz w pobliżu chatek magów zlokalizowanych na najwyższych poziomach wielkiego drzewa #1 . Odszukaj przejście do jedynej chatki, przy której nikt nie stoi #2 (M7B, 8) i użyj klucza w celu odblokowania sobie do niej dostępu.
![]() | ![]() |
Wewnątrz chatki odnajdziesz martwego Icariusa #1 i należy oczywiście zbadać jego ciało. Korzystając z okazji warto też włamać się do pobliskiej skrzyni, w której znajdują się cenne przedmioty. Porozmawiaj po raz kolejny z Calamusem stojącym przy wejściu do chatki #2 , a dowiesz się, że Icariusowi w wyprawie do Srebrowodu towarzyszył Lester i najprawdopodobniej jego życie również znajduje się w niebezpieczeństwie.
Nagrody: Odblokowanie questu Przyjazny człowiek, 1000 punktów doświadczenia.
Przyjazny człowiek
![]() | ![]() |
Zleceniodawca: Calamus, Strażnik Wiedzy [Bagna - Tooshoo ]
Opis przejścia: Możesz już opuścić Tooshoo i Czarną Toń, wybierając ścieżkę prowadzącą na południowy-wschód #1 (M7A, 12). Po drodze czekają Cię oczywiście walki z topielcami oraz wężami błotnymi i za każdym razem warto zachowywać dużą ostrożność. Przejdziesz też przez farmę #2 (M7A, 13), której nie trzeba jednak dokładnie badać.
![]() | ![]() |
Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiej chatki Lestera #1 (M7A, 14). W środku spotkasz Miltena , który również szuka tej osoby. Milten zaproponuje pomoc w odnalezieniu Lestera poprzez rzucenie zaklęcia. Wyjdź z chatki, kierując się na południowy-wschód #2 (M7A, 15).
![]() | ![]() |
Drogę do celu będzie wskazywało Ci świecące bagienne ziele #1 , które możesz zbierać lub wykorzystywać jedynie do nawigacji. Docelowo musisz dotrzeć do położonej w południowo-wschodniej części bagien górskiej ścieżki. Wiedzie ona na północ #2 (M7A, 16).
![]() | ![]() |
Droga wkrótce skręci na południe #1 (M7A, 17). Nie musisz się tu wolniej przemieszczać, bo chwilowo nie wpadniesz na żadnych przeciwników. Zignoruj mijaną po drodze klasztorną bramę i kontynuuj przemarsz na południe. Dróżka wkrótce skręci na wschód, a Ty po kilku chwilach znajdziesz się przy wejściu do nowej jaskini #2 (M7A, 18).
- Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania Gothic 4: Prolog - Mapa
- Arcania Gothic 4: Prolog (1)
- Arcania Gothic 4: Prolog (2)
- Arcania Gothic 4: Prolog (3)
- Arcania Gothic 4: Prolog (4)
- Arcania Gothic 4: Prolog (5)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Południowe Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark - Mapy
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (1)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (2)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (3)
- Arcania Gothic 4: Północne Stewark (4)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód - Mapy
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (1)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (2)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (3)
- Arcania Gothic 4: Srebrowód (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna - Mapy
- Arcania Gothic 4: Bagna (1)
- Arcania Gothic 4: Bagna (2)
- Arcania Gothic 4: Bagna (3)
- Arcania Gothic 4: Bagna (4)
- Arcania Gothic 4: Bagna (5)
- Arcania Gothic 4: Bagna (6)
- Arcania Gothic 4: Bagna (7)
- Arcania Gothic 4: Bagna (8)
- Arcania Gothic 4: Klasztor - Mapa
- Arcania Gothic 4: Klasztor
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla - Mapy
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (1)
- Arcania Gothic 4: Czarne Jary i dżungla (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia - Mapy
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (1)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (2)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (3)
- Arcania Gothic 4: Zagubiona świątynia (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara - Mapy
- Arcania Gothic 4: Thorniara (1)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (2)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (3)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (4)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (5)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (6)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (7)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (8)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (9)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (10)
- Arcania Gothic 4: Thorniara (11)
- Arcania Gothic 4: Finał - Mapy
- Arcania Gothic 4: Finał (1)
- Arcania Gothic 4: Finał (2)
- Arcania Gothic 4: Finał (3)
- Arcania Gothic 4: Zadania główne
- Arcania: Gothic 4 - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Dobry,ale nie do końca. Co najmniej 3 sekretów nie można wziąć, w steamie.2 czaszek i jednej relikwii. I to jest powód dla którego nie chce mi się dalej grac. Przeszedłem ją już i dodatek, ale teraz zbierałem wszystkie artefakty.Na 25 czaszce dałem sobie siana,i na 28 pradawnej relikwii której NIE ma w zaułku.
Być może to błędy nowego wydania gry.
Każdy mówi że ta gra jest do bani itd... Fakt jeśli chodzi o Gothic to kiepska sprawa ale powiem wam że mi podoba się ta gra jako gra RPG, jak na 2010 rok to nie ma co narzekać :)
Szacunek dla Stranger'a że się tyle narobił. Przysłowiowa mrówka. Albo pszczoła.
Przeszedłem w końcu tą grę. Dobiłem do 30 poziomu 2 potwory przed końcem gry
hehe dobre, ale co do poradnika super, lecz sama Arcania dla nie to jesen wielki syf
taak ja mam zwiększ czcionkę na większą i będziesz miał większe FPS :D
Poradnik zbędny. Ta gra jest wielkim poradnikiem, gdy się potrafi wykorzystywać radar ;e
Ja już przeszedłem grę, taki średniak :P
[4] W pierwszy tydzień chyba cały jest dostępny, wtedy tylko parę stron.
Co do gry to jest straszna średniawka, nie ma zupełnie klimatu. W Gothicach i nie tylko można było sobie porozmawiać o np. pogodzie z NPC co wprowadzało klimat, a tu tego nie ma, sporadycznie są jakieś wybory w dialogach, ale moim zdaniem mogliby całkowicie to opuścić i zrobić jak w grach akcji, że po prostu zaczynają rozmowę i tyle, a nie że czeka się aż gracz kliknie, no bo to jest RPG i taki wymóg. Sens by miało to gdyby było co najmniej 4 opcje dialogowe. Mogliby zrobić nowego Desperadosa z widokiem izometrycznym (chyba tak się nazywa to ujęcie co w pierwszym Desperados), a nie brać się za coś na czym się nie znają. Na plus jedynie idzie dubbing polski i grafika świata, bo postaci też mi się nie podobają. Szkoda, że taka lipa wyszła. Osobiście liczę na Risen, tam przynajmniej nie pozbawiono gry klimatu i elementów istotnych dla serii, dla mnie najlepszy początek jest w Gothicu, dalsza rozgrywka już tak mnie nie pochłania, jak właśnie początek gry, który jest specyficzny.
Szaku szaku do ataku ;)
A co do poradnika to fajny - szkoda że nie ogólno-dostępny i absolutnie nie potrzebny do tak liniowej gry. Absolutnie nie sposób się zgubić czy pominąć jakiegoś zadania. Gram od kilku dni i powoli kończę
. Poradnik może się przydać jak ktoś szuka wszystkich posągów Inossa, Hefajsosa i Domestosa (a swoją drogą co daje ich znalezienie oprócz - prawdopodobnie XP ?).
PS: Okazuje się że teraz poradnik jest do przejrzenia cały :)
Wcześniej tego nie było :P
lol dwóch SZAKÓW :D btw nareszcie sie ukazał poradniczek :D
[1] Mój nick! Dobrze, że chociaż nie pisałeś 'pierwszy', być może będziesz jeszcze na tyle godny, aby móc korzystać z tego nicku rzecz jasna tylko z numerkiem. Szakinsyn może być tylko jeden, ale myślę że przymknę oko na ten przypadek.
Kawał Dobrej Roboty z tym poradnikiem. Prawdziwie profesjonalna, rzemieślnicza robota. Gratulacje i owacje :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

![Zleceniodawca: Merdarion, Wielki Mistrz Wody [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/489440859.jpg)





![Zleceniodawca: Calamus, Strażnik Wiedzy [Bagna - Tooshoo ] - Bagna (7) | Zadania główne Arcania Gothic 4 - Arcania: Gothic 4 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1043/489440953.jpg)






