Morrowind: Vivek, Dzielnica Św. Delyna Vivek
Aktualizacja:
Vivek, Dzielnica Św. Delyna

Dwie dzielnice mieszkalne nie będę opisywał od placu, lecz od mieszkań. Jest ich dziesięć. Najpierw opiszę dolne (kanał), a potem górne (parter), według wskazówek zegara.
Św. Delyn: Kanał, Północ-1 - mieszka tu Drilame Githrano. Nie ma tu nic ciekawego.
Św. Delyn: Kanał, Północ-2 - jest tu dwóch Śniących, z czego z jednym możesz nawet porozmawiać.
Św. Delyn: Kanał, Północ-3 - mieszka tu Higil. Nie ma tu nic ciekawego
Św. Delyn: Kanał, Południe-2 - leży tu martwy Nads Tharen. Znajdziesz przy nim Klucz Nadsa Tharena.
Św. Delyn: Kanał, Południe-1 - jest tu Ilmeni Dren. Należy do organizacji "Dwie Lampy". Dzięki niej możesz dołączyć do organizacji Dwie Lampy.
Św. Delyn: Kanał, Południe-3 - mieszka tu Dro'Zaymar. W jednej ze skrzyń są m.in. Kościany Lewy i Prawy Naramiennik Armun-An oraz Rdzenny Kościany Hełm Armun-An. Właściciel domu ma na sobie Buty Skoku.
Św. Delyn: Parter, Północ-1 - zaatakuje cię tu Pradawny Strażnik.
Św. Delyn: Parter, Północ-2 - nie ma tu nikogo i niczego wartego uwagi.
Św. Delyn: Parter, Południe-2 - mieszka tu Amili Theras. Nie ma tu nic ciekawego.
Św. Delyn: Parter, Południe-1 - mieszka tu Niden Naros. Nie ma tu nic ciekawego.
Wejdź na plac. Chodzą po nim następujące osoby: Dro'Barri, Farani Dralno, Faven Arns, Dedaenc, Delmus Rurvyn i Strażnik Świątynny. W [1] stoi Cassius Olciniuis, który ma dla ciebie zadanie (QUEST: Vivek - Uczynić Niewidzialnym). Jest tu sześć budynków do odwiedzenia:
[2] - Lucretinaus Olcinius: Kupiec. Chroni go Strażnik Świątynny, posiada 600 złota i handluje wszystkim.
[3] - Mevel Fererus: Kupiec. Podobnie, jak jego kolega po fachu, także handluje wszystkim, ale ma 400 złota. Ochrania go Strażnik Świątynny. W zamkniętym pokoju nie ma nic ciekawego.
[4] - Św. Delyn: Cech Szklarzy. Na górze stoją Elmera Verethi, Rathal Barus (handluje szklanymi przedmiotami i ma 100 złota) i Alarvyne Indalas (też handluje szklanymi przedmiotami i ma tyle samo złota). Ta ostatnia może mieć dla ciebie zadanie (QUEST: Vivek - Egzotyczne Przedmioty). Na dole są: Satheri Rothandus, Drurile Valaai i Bradil Elarven. Znajduje się tu także wyjście na parter.
[5] - Tervur Braven: Kupiec. Handluje wszystkim i ma 400 złota. Na dole nie ma nic ciekawego.
[6] - Opactwo Św. Delyna, Mędrca. Na górze są cztery osoby: Drelayn Dredayn, Faralenu Henim, Orvona Vadryon i Gols Nilon. Na dole w środkowym, otwartym pokoju znajduje się Artisa Arelas, w lewym zamkniętym Llonas Felder, a w prawym - też zamkniętym - Ernse Llervu (uczy Broni Obuchowej, Skradania się, Akrobatyki). Z dołu opactwa można wyjść na parter.
[7] - Cech Garncarzy. Na górze stoją: Dolyn Rols (ma 75 złota i handluje glinianymi rzeczami), Gomeso Sarano (tyle samo złota, te same rzeczy) i Rilos Delms. Na dole w przedpokoju są Drelis Ondyn i Badbog gra-Shug. W prawym pokoju znajduje się Dolsa Gilvani, a w lewym - Elethus Tobor i księga Ostatni Siew 2920 (podnosi o 1 Skradanie się) na stoliku.
Aby wejść na parter, musisz wyjść z placu i skorzystać z odpowiednich drzwi. Na parterze, oprócz pary Strażników Świątynnych, są też Deras Girando, Vivyne Andrano (zapytaj ją o "najnowsze plotki"), wejście do Opactwa Św. Delyna, Mędrca w [8] i wejście do Cechu Szklarzy w [9]. Poza tym nie ma tu już żadnych innych lokacji - dlatego zejdź do kanałów drzwiami w A lub B.
W kanałach jest tylko dwóch Strażników Świątynnych - i wejście do składowiska w C. Skorzystaj z niego. Składowisko połączone jest z jakimś grobowcem, więc oprócz szczurów, spotkasz Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka w następujących miejscach: [12], [14], [15], [16] i [18]. Dużo worków i skrzyń znajduje się w [10] i [11], worki i urny są w [12] i [14], natomiast małe skrzyneczki - w [13], [15] i [16]. Wyjdź stąd i klapami w D, E, F lub G zejdź do podziemi.
W podziemiach możesz odwiedzić jaskinię w [19] - jest tam skrzynia i worek ze złotem. W [20] zaatakuje cię Haki (ma topór, odziany jest w kościaną zbroję, w tym Kościany Kirys Armun-An i Kościany Prawy i Lewy Naramiennik Armun-An). Tuż obok niego jest wejście do Ihinipalit, kaplicy. W środku zabijesz trzech wrogów: Gulitte Cienne (rzuca zaklęcia), Bjadmunda z toporem i Ormaxa Gelesa (odziany w stalową zbroję, uzbrojony w krótkie ostrze). Na ołtarzu leży Szmaragd i dwa Diamenty - gdy je zabierzesz, pojawi się Dremora. Przeszukaj skrzynie w pokoju z posągiem i w tym drugim, możesz też porozmawiać z posągiem - a dostaniesz zadanie.
0
- The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry
- Morrowind: Morrowind - atlas gry
- Morrowind: ŚWIAT - Vivek
- Morrowind: Mapa Główna Vivek
- Morrowind: Vivek, Dzielnica Przybyszów Vivek
- Morrowind: Vivek, Strefa Hlaalu Vivek
- Morrowind: Vivek, Strefa Redoran Vivek
- Morrowind: Vivek, Arena Vivek
- Morrowind: Vivek, Strefa Telvanni Vivek
- Morrowind: Vivek, Dzielnica Św. Delyna Vivek
- Morrowind: Vivek, Dzielnica Św. Olmsa Vivek
- Morrowind: Vivek, Strefa Świątynna Vivek
- Morrowind: Vivek, Pałac Viveka Vivek
- Morrowind: ŚWIAT - Vivek
- Morrowind: Morrowind - atlas gry
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.