Morrowind: Informacje Ogólne Dwie Lampy
Aktualizacja:
Informacje Ogólne
Jest to organizacja zwalczająca niewolnictwo. Aby się do niej przyłączyć, musisz wpierw uwolnić 20 zwykłych niewolników. Oto lokalizacje jaskiń (najlepiej zacząć uwalniać ich w jaskiniach), wraz z miejscami, gdzie są niewolnicy, ich imionami oraz miejscami, gdzie można znaleźć niewolnicze klucze. Dopiero po uwolnieniu dwudziestki niewolników porozmawiaj z jednym uwolnionym jeszcze raz na temat "iść wolno", a powinien powiedzieć ci hasło, jakim posługują się członkowie Dwóch Lamp.
0
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.