Morrowind: Trudna Decyzja
Aktualizacja:
Trudna Decyzja
Wszystkie "normalne zadania" wykonane, teraz czeka cię decyzja. Gildia Wojowników jest rozbita na dwie części - jedna chce uratować honor gildii, druga - sprzymierzyć się z Cammona Tong przeciwko Gildii Złodziei. Upewnij się, że masz odpowiedni stopień i skorzystaj z jednej z opcji:
- Opcja 1 - ratowanie honoru gildii. Po zadania wybierz się do Persiusa Merciusa w Ald'Ruhn
- Opcja 2 - sojusz z Cammona Tong. Po zadania idź do Sjoringa Kamienne Serce w Vivek
Opcja 1 - Ratowanie Honoru Gildii
Zleceniodawcą będzie znów Persius Mercius w gildii wojowników w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część - w [4].
1. Poplecznicy - zadanie to polega na eliminacji dwóch swoich poprzednich zleceniodawców. Pierwszą jest Eydis Płonące Oko (co prawda pewnie wiesz jak się do niej dostać, ale i tak ci przypomnę) w Gildii Wojowników - [10] w Balmora , Balmora, południowa część. Uzbrojona jest w Krasnoludzki Buzdygan, ma na sobie komplet kościanej zbroi - powinna sama cię zaatakować, gdy z nią zaczniesz rozmawiać. Drugi zleceniodawca to Lorbumol gro-Aglakh, stojący obok pieca na dole Gildii Wojowników - [4] w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów. Nie ma na sobie zbroi, a walczy tylko maczugą. Jego najprawdopodobniej trzeba będzie sprowokować do ataku. Gdy zabijesz te dwie osoby, złóż raport Persiusowi Merciusowi.
2. Koniec Korupcji - czeka cię walka z obecnym szefem gildii - Sjoringiem Kamienne Serce. Persius Mercius da ci wpierw Żelazny Klucz do jego komnat, gdzie zaopatrzyć się możesz w szklaną lub orkową zbroję. Przygotuj sobie dobrą broń i coś do leczenia, po czym udaj się go Gildii Wojowników w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów - na placu w [4] (czy muszę przypominać?). Zejdź na dół i wejdź do pokoju, sprowokuj szefa gildii do ataku i go zabij - ma na sobie stalową zbroję, a walczy Stalowym Młotem Krwawej Miazgi. Jeśli tak po prostu go zaatakujesz, to wszyscy z gildii rzucą się na ciebie (lepiej już tu wtedy nie wracaj). Złóż następnie raport Persiusowi Meciusowi, a zostaniesz Mistrzem - szefem Gildii Wojowników.
Opcja 2 - Sojusz z Camonna Tong
Tutaj poznasz nowego zleceniodawcę, który znajduje się na dole Gildii Wojowników w Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów - na placu w [4]. Chodzi oczywiście o Sjoringa Kamienne Serce.
1. Szefowie Gildii Złodziei - pierwsze zadnie polega na wykończeniu trzech z czterech najważniejszych osób w Gildii Złodziei. Dostajesz 5000 złota, które przeznacz dla strażników, jeśli zostanie wyznaczona nagroda za twoją głowę. Nagroda (1040 złota lub 936 jeśli sam pogadasz ze strażnikiem) jest tylko wtedy, gdy nie uda ci się sprowokować danej osoby (wtedy też wszyscy w danej gildii rzucają się na ciebie). Najlepiej jest sprowokować ofiarę - wtedy po prostu zabijasz ją i spokojnie wychodzisz. Udaj się do Balmora , Balmora, wschodnia część i wejdź do Oberży Pod Południowym Murem w [4]. Odnajdź stojącą na schodach Habasi Słodkie Usta (walczy Szklanym Sztyletem, ma przy sobie dużo różnych wytrychów) i ją zabij. Potem łazikiem udaj się do oberży Pod Szczurem i Garnkiem - Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, Wschodnia Część w [2]. Tam zejdź schodami na dół (tymi przy ladzie, a nie podwójnymi naprzeciwko wejścia do gospody) i odnajdź Aengotha Jubilera (walczy sztyletem), po czym pozbaw go życia. Teraz łazikiem udaj się do Khuul, stąd łódkami do Dagon Fel i wreszcie - do Sadrith Mora , Sadrith Mora, południowa część. Wejdź do Oberży Sprośnej Muriel w [5]. Na górze stoi Wielka Helende (uzbrojona w Srebrne Ostrze Błyskawic), która musi zostać zabita. Jej śmierć kończy zadanie - wróć się do Sjoringa Kamienne Serce. W nagrodę mianuje cię swoim zastępcą. Oprócz tego możesz zachować złoto, które dostałeś na początku.
UWAGA! Jeśli teraz będziesz chciał porozmawiać z Lorbumolem gro-Aglakh, drugim (obok ciebie) kandydatem na szefa gildii, to zostaniesz przez niego od razu zaatakowany.
2. Arcyzłodziej - do zabicia został szef Gildii Złodziei - Dżentelmen Jim Stacey. Bardzo prosto go znaleźć - wystarczy wyjść z gildii, zejść na górny lub dolny parter i zejść do kanałów. Gdy już tam będziesz, wejdź do [22] - Simine Fralinie: Księgarz. Musisz otworzyć zamknięte drzwi (poziom zamka: 65). Na dole stoją: Dżentelmen Jim Stacey (walczy Daedrycznym Krótkim Mieczem) i Arantamo Niepewny Chód (walczy sztyletem). Zabij obu i wróć się do Sjoringa Kamienne Serce. Okazuje się, że jesteś zbyt ambitny... i że musisz zginąć. Zostaniesz zaatakowany przez obecnego szefa gildii (odziany w stalową zbroję, walczy Stalowym Młotem Krwawej Miazgi) - gdy szef stanie się "byłym" (czyli martwym), ty automatycznie awansujesz do rangi Mistrza - szefa Gildii Wojowników.
0
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.