Morrowind: Pozostałe miejsca Sadrith Mora
Aktualizacja:
Abanabi
![Atronach Mrozu, Atronach Burz lub Atronach Ognia będzie w [2], [3] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/767126565.jpg)
Atronach Mrozu, Atronach Burz lub Atronach Ognia będzie w [2], [3] i [6]. W [1] i [5] będzie jeden z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. Pokonaj rzucającą zaklęcia Maranique Jolvanne w [4] i przeszukaj jej siedzibę - są tu skrzynie, urny i księga Feyfolken II (podnosi o 1 Przywołanie). Wróć się do rozwidlenia i zejdź na dół, pokonaj przeciwników i idź dalej - znajdziesz się w wysokiej jaskini. Na jej ścianach są skały zawierające cenne kruszce - na ścianach w [7] i [8] będą Diamenty, a na suficie w [7], na dnie w [9] (są tu także Zwłoki) i nad wodą w [10] - znajduje się Ruda Ebonu. W [11] będzie siedziba rzucającej zaklęcia Draramu Hloran (ma przy sobie miecz cenny Chryzamer i Zwykły Klucz). Są tu skrzynie i beczki, na komodzie leżą dwa Diamenty, Szmaragd i trzy Rudy Ebonu, a obok hamaku leży księga Groza na Zamku Xyr (podnosi o 1 Zniszczenie).
Grobowiec Rodziny Dreloth
![Gdzieś na środku prawej strony schodów (patrząc na dół) w [1] leży Klucz do Grobowca Dreloth - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/767126580.jpg)
Gdzieś na środku prawej strony schodów (patrząc na dół) w [1] leży Klucz do Grobowca Dreloth. Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będzie w [2] i [5], natomiast Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok w [3]. W [4] leżą Zwłoki, w [3] na ołtarzyku - Perła i Ruda Ebonu. Skrzynie znajdują się w [3] i [5].
Grobowiec Rodziny Hlervi
![Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będą w [1] (dwóch) i [3] (jeden) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/767126596.jpg)
Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet będą w [1] (dwóch) i [3] (jeden). W [2] leżą Zwłoki, a na ścianie pod sufitem leży Norski Kirys z Kości Trolla, w [3] jest jedna skrzynia.
Grobowiec Rodziny Omaren

Wyjątkowo interesujący grobowiec. W [1] pokonasz jednego z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. Jest tu także skrzynia. Idź do [2], zabij Dremorę, Księcia Dremor lub Daedrotha i przeszukaj skrzynie (na jednym z sarkofagów leży Rubin). W [3] będzie dwóch z wymienionych wcześniej przeciwników, w [4] znajduje się skrzynia - i wejście do jaskiń. Idź jedyną możliwą drogą, przekrocz wodospad i najlepiej od razu zeskocz do wody. Idź do [5], pokonaj Atronacha Mrozu i przeszukaj skrzynię - znajdziesz w niej m.in. Starożytny, Daedryczny Klucz. Z kluczem, wspinając się i skacząc po półkach skalnych, dostań się do A. Idź do [6], pokonaj Atronacha Mrozu i otwórz drzwi. Nad wejściem do tej jaskini w [7] są dwie kondygnacje - na pierwszej są Dwemerowe Buty Latania, a na drugiej - skrzynia. Idź do [8], pokonaj Atronacha Ognia. Tu także są dwie kondygnacje - na pierwszej, oprócz wspomnianego przeciwnika, znajdziesz księgi 36 Lekcji Viveka, Kazanie 25 (podnosi o 1 Płatnerstwo) i Konkurs Płatnerzy (też podnosi o 1 Płatnerstwo), a także Profesjonalny Młotek Płatnerski i Hełm Wielu Ran. Obok leży Ebonowa Włócznia i Dwemerowy Złowieszczy Miecz. Na drugiej kondygnacji jest hełm Daedryczne Oblicze Strachu i księga Ostatnia pochwa miecza Akrash (podnosi o 1 Płatnerstwo). Nad lawą w [9] lewituje skrzynia - jest w niej młot Zgniatacz Czaszek.
Grobowiec Rodziny Sadryon
![Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet - jednego pokonasz w [1], dwóch w [3] i trzech w [4] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/767126627.jpg)
Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet - jednego pokonasz w [1], dwóch w [3] i trzech w [4]. Na dużej kolumnie obok worka w [2] jest Klucz do Grobowca Sadryon. Skrzynie są w [3] i [5], w [5] obok popielnego koła leży także Surowe Szkło.
Grobowiec Rodziny Verelnim
![W [1] pokonasz kilka szczurów - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Sadrith Mora | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/767126643.jpg)
W [1] pokonasz kilka szczurów. W [2], [3], [4] spotkasz po jednym z wrogów (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), w [7] - dwóch. Na kolumnie obok sarkofagu w [5] leży Klucz do Grobowca Verelnim. Skrzynie znajdziesz w [4] i [7], w [4] leżą Zwłoki, a w [6] na sarkofagu leży Rdzenny Kościany Hełm Armun-An.
Kaushtarari

Przed wejściem stoi dwóch pozytywnie nastawionych barbarzyńców: Moghakh gro-Bar i Barul gro-Orbuma. Wejdź do środka, przejdź przez jaskinię do kaplicy. Pokonaj Shura gro-Urgaka w [1] (rzuca zaklęcia) i Bogakh gro-Mar z krótkim ostrzem w [2]. W [3] są trzy skrzynie, a w [4] stoi posąg - na ołtarzu leży Rubin, Szmaragd, Serce Daedry i Ruda Ebonu - po wzięciu tej ostatniej pojawi się Dremora.
Komentarze czytelników
zanonimizowany614571 Legionista
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
zanonimizowany614571 Legionista
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
zanonimizowany846346 Junior
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
zanonimizowany910417 Junior
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
mrlolekpolska Junior
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
Addamus75 Junior
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
