Morrowind: Pozostałe miejsca Tel Branora

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Almurbalarammi

Pierwszą rzeczą będzie oczywiście pozbycie się wrogów (a jest ich pięciu) - w [1] Stlubo Otiustiris z krótkim mieczem, w [2] rzucająca zaklęcia Methulu Ienith, w [3] czarownik Terer Helothan, w [4] kolejny mag - Camas, a wreszcie w [5] odziana w stalową zbroję Aralosea Romori z toporem (ma przy sobi - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pierwszą rzeczą będzie oczywiście pozbycie się wrogów (a jest ich pięciu) - w [1] Stlubo Otiustiris z krótkim mieczem, w [2] rzucająca zaklęcia Methulu Ienith, w [3] czarownik Terer Helothan, w [4] kolejny mag - Camas, a wreszcie w [5] odziana w stalową zbroję Aralosea Romori z toporem (ma przy sobie księgę Sztuka Magii Wojennej, która podnosi Zniszczenie o 1). W [6] jest ołtarz - leżą na nim jakieś rzeczy, Diament i skrzynia. Gdy otworzysz skrzynię, pojawi się Dremora.

Ashirbadon

Upewnij się - zanim tutaj wejdziesz - że masz w zanadrzu jakieś mikstury wznoszenia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Upewnij się - zanim tutaj wejdziesz - że masz w zanadrzu jakieś mikstury wznoszenia. Pokonaj Atronacha Mrozu w [1], zeskocz na dół, zabij Dremorę w [2] i sprawdź, co jest w skrzyni - a jest tam m.in. Stary Klucz. Wznieś się do drugiego korytarza prowadzącego do tej jaskini i skieruj kroki do [3] - pokonasz tam kolejnego Atronacha Mrozu, natomiast za drzwiami w [4] czeka Atronach Burz. Ostatnim przeciwnikiem będzie Vindamea Drethan w [5] - rzuca zaklęcia, posiada Zabójcze Ostrze Jadu i Pierścień Władzy. Przeszukaj jej siedzibę - w [6] są m.in. dwie cenne księgi: Odpowiedź na Mowę Bero (podnosi o 1 Zniszczenie) i Gra Przy Kolacji (podnosi o 1 Alchemię).

Grobowiec Rodu Hlaalu

Wbrew oczekiwaniom grobowiec tego wielkiego rodu bardzo mnie rozczarował - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Wbrew oczekiwaniom grobowiec tego wielkiego rodu bardzo mnie rozczarował. Jedyne rzeczy, jakie tu są to przeciwnicy (Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka) w [1], [2], [6] i [7] oraz skrzynie (duże i małe) w [3], [4], [5] i [8].

Grobowiec Rodziny Arano

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w następujących miejscach: [1], [2], [3], [4], [5], [6] i [8] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w następujących miejscach: [1], [2], [3], [4], [5], [6] i [8]. Najpierw idź do [3], przeszukaj skrzyneczki, potem do [4] - na sarkofagu leży Klucz do Grobowca Arano. Z kluczem udaj się do [7], w rogu znajdziesz Klucz do Skrzyni w Grobowcu Arano. Są tu prócz tego skrzyneczki oraz leżąca na sarkofagu księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 12 (podnosi o 1 Ciężki Pancerz).

Grobowiec Rodziny Arys

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [2], [6] i [8] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [2], [6] i [8]. Miejsca, w których są skrzynie, skrzynki, beczki, urny i worki to [1], [3], [4], [5], [6], [7] i [8]. Nie ma tu poza tym nic ciekawego.

Grobowiec Rodziny Beran

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [4], [5] i [7] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [4], [5] i [7]. Atronach Mrozu, Atronach Ognia lub Atronach Burz czeka w [6]. Pod gruzami w [3] jest skrzynia, w [6] leżą Zwłoki, a w [7] są skrzynie i przedmioty: Diament, Szmaragd, Serce Daedry i Szklany Miecz Jadu.

Grobowiec Rodziny Marvani, Tukushapal

Na początku pokonasz Kościeja, Szkielet, Zjawę Przodka lub Truposza w [1], [2], [3] i [4] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Na początku pokonasz Kościeja, Szkielet, Zjawę Przodka lub Truposza w [1], [2], [3] i [4]. Wyciągnij z popielnego koła w [5] (bliżej tylnej ściany) Klucz do Grobowca Marvani i przeszukaj skrzynie. Przeszukaj też mały pokoik w [6] i zejdź krętymi schodami na sam dół, do A. Znajdziesz się w Tukushapal. W labiryncie są same Szkielety - w [7], [8], [9], [10], [11] i [12]. Pokonując je, przejdź przez labirynt do drzwi w B. W [13] na łódce leżą Zwłoki. Na nich: Ebonowy Lewy i Prawy Karwasz, Cesarski Hełm ze Smoczej Łuski, Cesarski Kirys ze Smoczej Łuski, Pawęż ze Smoczej Łuski. Obok nich: skrzynie, Srebrny Miecz Błyskawic i topór Pocałunek Sztormu. Na dnie w [14] są trzy skały z Rudą Ebonu. Na górze - dokładnie w tym samym miejscu (na brunatnym kole) znajdziesz skrzynię, Dedryczny Młot Bojowy i hełm Daedryczne Oblicze Boga.

Grobowiec Rodziny Redas

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [3], [4], [6] i [7] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [3], [4], [6] i [7]. Przeszukaj urny w pokoju w [1], potem wejdź do tego w [3] - przy popielnym kole leży Czara Redas i Szata Czynów Redasa. Wyjdź stąd i przez korytarz dojdź do pomieszczenia z wodą. W [4] i [5] są skrzynie i worki. Wskocz do wody i popłyń do ostatniej sali. Pokonaj parę przeciwników, przeszukaj skrzynię w [7] - możesz potem zabrać Wojenny Topór Redas leżący w [8].

Grobowiec Rodziny Releth

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [3] i [4] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [3] i [4]. Velothiańska Tarcza stoi oparta o sarkofag w [2], a na sarkofagu w [4] leży Ciało Martwego Żołnierza. W [5] są skrzynie.

Grobowiec Rodziny Savel

W [1], na dziesiątym schodku od góry, po prawej stronie (patrząc na szczyt schodów) leży Klucz do Grobowca Savel - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1], na dziesiątym schodku od góry, po prawej stronie (patrząc na szczyt schodów) leży Klucz do Grobowca Savel. Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [2], [3], [4], [5] i [6]. W pomieszczeniu w [2] znajdziesz Redorański Hełm Założyciela, Księgę Bez Tytułu (podnosi o 1 Krótkie Ostrze) i Kościany Długi Łuk. W [6] jest jedna skrzynia.

Grota Mul

Oprócz standardowej wody, Pereł w małżach i ryb w [1] na dnie leży Topielec, którego ciało można przeszukać - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Oprócz standardowej wody, Pereł w małżach i ryb w [1] na dnie leży Topielec, którego ciało można przeszukać.

Kopalnia Jaj Abebaal

Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama lub Wojownik Kwama będzie w następujących miejscach: po jednym w [1] i [5] i po parze w [2] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama lub Wojownik Kwama będzie w następujących miejscach: po jednym w [1] i [5] i po parze w [2] i [6]. W [6] jest także Królowa Kwama. W [3] stoją niewolnicy: Seen-Rei, J'Dato, Dan-Ru i Eleedal-Lei. Pozostali niewolnicy są w [4] (Dro'Zah) i [5] (Ahnarra). W skrzynce obok królowej w [6] znajdziesz m.in. Klucz Niewolniczy z Abebaal.

Kopalnia Jaj Eretammus-Sennammu

Bardzo nieciekawa kopalnia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Bardzo nieciekawa kopalnia. Wojownik Kwama, Zwiadowca Kwama lub Robotnik Kwama będzie w [1], [2], [3] i [4]. Królowa Kwama znajduje się w [5].

Kumarahaz

Idź do [1], pokonaj tam Adila Norvayna z maczugą, potem do [2], gdzie znajduje się Daynila Andrano ze sztyletem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Idź do [1], pokonaj tam Adila Norvayna z maczugą, potem do [2], gdzie znajduje się Daynila Andrano ze sztyletem. Odwiedź jaskinię w [3], zabij Idulę Moren z długim mieczem i przeszukaj jej siedzibę. Skieruj następnie kroki do [4], zabij Tanura Llarama z tanto, przeszukaj skrzynki i beczki obok. Zejdź do [5], pokonaj nieuzbrojonego Alvosa Sadri i przeszukaj to miejsce, a następnie te oznaczone [6] i [7]. Na górze w [8] jest w rogu skrzynia, kolejna znajduje się pod wodą w [9]. Leży na niej Srebrny Claymore.

Maba-Ilu

W [1] stoi rzucająca zaklęciami Voneri Renim - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] stoi rzucająca zaklęciami Voneri Renim. W [2] Młokos, Żarłacz, Postrach Klanów, Atronach, Dremora, Daedrtoh, Skrzydlaty Mrok lub Złota Święta. W [3] na ziemi i na suficie są trzy skały: z Rudą Ebonu, z Surowym Szkłem i z Diamentami. W [4] jest kolejna czarodziejka - Faire. Przeszukaj jej siedzibę, jest tu m.in. księga Feyfolken III (podnosi o 1 Przywołanie).

Masseranit

Najpierw w [1] pokonasz Khagrę gro-Lurkula z toporem, a następnie zejdziesz do [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Najpierw w [1] pokonasz Khagrę gro-Lurkula z toporem, a następnie zejdziesz do [2]. Jest tu mnóstwo skrzyń i beczek, ale najpierw trzeba pokonać Pritię Plalocius z długim ostrzem. Idź do [3], zabij Alavesę Samori z krótkim ostrzem, wróć się, idź do [4] i zabij rzucającego zaklęcia Davisa Nelarama, a następnie przeszukaj jego siedzibę w [5]. Jest tu m.in. księga Groza na Zamku Xyr (podnosi o 1 Zniszczenie). Na końcu odwiedzisz siedzibę Pilpera Muspidius (jest nieuzbrojony, lecz może korzystać z jakichś magicznych przedmiotów), zabijesz właściciela i przeszukasz to, czego pilnował.

Mawia

Wieża ma cztery kondygnacje - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Wieża ma cztery kondygnacje. Na pierwszej (i dolnej) w [1] będzie Kościej, Truposz, Zjawa Przodka lub Szkielet. To samo na dole w [3], a [2] leżą natomiast Zwłoki. Idź na górę pokonując przeciwników, aż trafisz do pokoju w [2] - po prawej będzie trochę skrzynek, a za drzwiami skrzynie chronione przez parę przeciwników. Na przedostatniej kondygnacji w [1] i [3] jest po jednym przeciwników. Na samej górze w [2] "urzęduje" mag Delvam Andarys - ma przy sobie miecz Shimsil i Pierścień Regeneracji. Na półce z książkami są dwie interesujące księgi: Palla, Księga I (podnosi o 1 Iluzję) i Palla, Księga II (podnosi o 1 Zaklinanie). Możesz przeszukać skrzynie w [3], jest tu także para Zwłok.

Rissun

Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Spaczony, Zarażony Spaczeniem lub Lunatyk będzie w [1], [2] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Spaczony, Zarażony Spaczeniem lub Lunatyk będzie w [1], [2] i [6]. Śniący są w [4] (dwóch) i [5] (jeden). W [3] leżą Zwłoki - aby się do nich dostać musisz wpierw wspiąć się lub wlecieć do wyżej położonego korytarza, a później wykonać serię skoków nad lawą. Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu leży głęboko w ziemi za dzwonami w [6], natomiast wysoko pod sufitem jest nisza skalna w [7]. Znajduje się tam skrzynia z cennymi przedmiotami.

Yakanalit

W [1] zabijesz Hurolfa z toporem, w [2] Tininnusa Scinię z długim ostrzem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Branora | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] zabijesz Hurolfa z toporem, w [2] Tininnusa Scinię z długim ostrzem. W [4] jest Lidebras z kataną - tu i nad wejściem w [3] jest bardzo dużo beczek i skrzyń. Podobnie jest w [5], tylko najpierw trzeba pokonać Tedysę Andarys z krótkim ostrzem. Idź następnie do [7] i zabij ostatniego przeciwnika - Gazalema z długim ostrzem. Na stoliku są mikstury i Niewolniczy Klucz z Yakanalit. Kluczem można otworzyć drzwi do [7] i uwolnić niewolników, którzy tam stoją (Ahaht, Milah, Harassa, Ahndahra, Ahdri i Weer).

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl