Morrowind: Hlormaren, wnętrze

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Hlormaren, wnętrze

Zaraz po wejściu w [1] zostaniesz zaatakowany przez dwóch przeciwników - Ushat gra-Gulfima z młotem i Mevena Uvarena z długim mieczem - Hlormaren, wnętrze | ŚWIAT - Hlormaren | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zaraz po wejściu w [1] zostaniesz zaatakowany przez dwóch przeciwników - Ushat gra-Gulfima z młotem i Mevena Uvarena z długim mieczem. Najpierw zrobimy rundkę dookoła twierdzy, a potem będziemy sprawdzać pokoje. W [2] pokonasz Baurila, w [3] - Orakha gro-Badbu (obaj mają maczugi). W [4] czeka Avon Ravel ze Szklanym Złowieszczym Mieczem, a w [5] Arnskar z toporem. Teraz czas na pokoje - w [6] najpierw pokonaj czarodziejkę Thelamę Indalas, a potem Loroda z buławą. Otwórz skrzynię, zabierz złoto i Niewolniczy klucz z Hlormaren. W pokoju [7], oprócz paru skrzynek i beczek oraz Ondarem Sarendasem z mieczem i Bilosem Andrethi nie ma nic ciekawego. W [8] natomiast najpierw zabij Naga gro-Shumbę z toporem i Dothruviel z młotem i przeszukaj pomieszczenie. Skorzystaj ze schodów na górę w A.

Wejdź po schodach i zabij Milbereth z kijem w [9]. Po prawej znajduje się wyjście na dach - możesz wyjść i zobaczyć, co tam można znaleźć (patrz opis poprzedniej lokacji). Odwiedź pokój w [10], zabij Miluru Andusa z mieczem (ma przy sobie wytrychy). Jest też tutaj złoto - na skrzyni i w skrzyni, a także księga Zamknięte na Klucz (podnosi Zabezpieczenia o 1). Dalej po prostu chodź po pokojach i korytarzu i zabijaj wrogów - w [11] jest Fillin z toporem, w [12] Felsu Telas ze sztyletem, w [13] Giryno Gilnith, w [14] Rarusu Perethi z długim mieczem, a w [15] - Melsu Indalas z krótkim mieczem i Thelvamu Sarano bez żadnej broni. Przeszukaj ten pokój, a także skupisko beczek w [16].

Jeśli obszukałeś już dach i kopułę, skorzystaj z powrotem ze schodów w A, a potem zejdź na dół do podziemi schodami w B. Na dole w [17] jest trzech barbarzyńców, wszyscy pokojowo nastawieni, lecz żaden nie ma nic ciekawego do powiedzenia: Durzum gro-Shagrak, Sharog gra-Ulfish i Arkming Oprawca. W czterech celach są niewolnicy, jeśli masz wyżej wymieniony klucz - możesz cele otworzyć, a niewolników rozkuć. W [18]Reemukeeus i Meer, w [19] S'Renji, w [20] Shivana i Nisaba, a w [21] Żmijka i Strach-Przed-Wodą. Wejściem w C możesz dostać się do kanałów. Tutaj, oprócz szczurów, wody i pary beczek w [22] nie ma nic ciekawego. Aby dostać się dalej, skorzystaj z korytarza w [23]. Drugie wyjście prowadzi do [1] na głównej mapie.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl