Morrowind: Ald'Ruhn - Edwinna Elbert

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Ald'Ruhn - Edwinna Elbert

Albo skorzystasz z koła teleportacyjnego, albo udasz się na piechotę. Gildia Magów jest w [5] w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. Musisz zejść na dół i porozmawiać z Edwinną Elbert.

1. Kroniki Nchuleft - jeśli mimo wszystko nie zabrałeś tej księgi z poprzednich zadań (lub po prostu ich nie wykonałeś), to musisz księgę zdobyć. Najłatwiej ją kupić - tym bardziej, że na ten wydatek dostajesz 250 złota. Udaj się do Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów (najlepiej przez gildię magów). Tam odnajdź sklepik Rzadkie Księgi Jobashy na parterze w [13]. Kup od niego Kroniki Nchuleft i wracaj z księgą do Edwinny Elbert.

2. Mikstura Wykrywania Istot - bardzo proste zadanie. Przenieś się do Gildii Magów w mieście Sadrith Mora i porozmawiaj o miksturze z Drzewką-W-Cieniu-Drzew. Dostaniesz miksturę, z którą wróć do Edwinny Elbert. W nagrodę otrzymasz Dużą Miksturę Cienia.

3. Kradzież Chimarvamidium - okazuje się, że kradzieże są nawet w takiej poważanej instytucji, jaką jest Gildia Magów. Już na początku dostajesz dwa Zwoje Włamania Ondusiego. Przenieś się do gildii magów w Vivek i poszukaj w górnych pokojach Sirilonwe. W jej pokoju są drzwi, otwórz je, wejdź do środka i zamknij. Zapisz grę i użyj zwoju, by otworzyć skrzynię (poziom zamka: 30), a następnie zabierz księgę Chimarvamidium (podnosi o 1 Ciężki Pancerz). Daj ją Edwinnie Elbert.

UWAGA! Co się stanie, jeśli wcześniej tą księgę zdobyliśmy i sprzedaliśmy? Nic prostszego - wystarczy po prostu wykonać następne zadanie i poinformować o nim Edwinne Elbert, aby przejść do piątego - wtedy dostaniesz drugą księgę.

4. Chata Huleen - w chacie tej dzieją się dziwne rzeczy, a twoim zadaniem jest sprawdzić, o co chodzi. W tym celu udaj się do Maar Gan , Maar Gan i wejdź do [2]. Zabij młokosa i porozmawiaj z zamkniętym za drzwiami Listienem Bierlesem. Wszystko jasne - wracaj do Edwinny Elbert i złóż jej raport. W nagrodę otrzymasz dwa Zwoje Piątej Bariery.

5. Zwrot Chimarvamidium - to zadanie jest identyczne z trzecim. Tyle tylko, że zamiast ukraść księgę musisz ją z powrotem włożyć. Gdy to zrobisz, wracaj do Edwinny Elbert. Nagrodami za to proste zadanie będą Amulet Interwencji Bóstw i Amulet Interwencji Almsivi.

6. Rurka Dwemerów - to i kolejne zadania będą polegać na penetracji dwemerowych ruin. Udaj się do Gnisis , Arkngthunch-Sturdumz. Pajęczego, Kulistego lub Parowego Centuriona (albo Krasnoludzkie Widmo) pokonasz w [1], [2], [3], [5] i [7]. Pokonując je dojdziesz do [8], gdzie na jednej z półek leży Dwemerowa Rurka. Weź ją i zanieś Edwinnie Elbert.

7. Raport z Wykopalisk - drugie ruiny, do których trzeba będzie się wybrać to Obóz Erabenimsun , Nchuleftingth. W środku najpierw porozmawiaj ze stojącym w [1] Seniliasem Cadiususem. Dowiesz się dzięki temu, jak wygląda sytuacja w ruinach. W [2] na stole leży Klucz do Nchuleftingth. Idź do A, znajdziesz się w sali z trzema dźwigniami. Te w [4] i [5] tylko cię zatrują, więc ich nie przekręcaj - przekręć natomiast ostatnią w [6], to ściana w [7] ustąpi, a ty schodami w B będziesz mógł się dostać do dolnych korytarzy. Od razu pobiegnij do [12], gdzie leży martwy Ands Vendu. Ma przy sobie Raport Seniliusa - leży przy nim książka Wiszące Ogrody, weź ją koniecznie, bo przyda się później. Teraz najpierw porozmawiaj z Seniliasem Cadiususem na górze, a potem wracaj do Edwinny Elbert i wręcz jej raport.

8. Dwemerowe Plany - po plany udaj się do Dagon Fel , Mzuleft. Idź do [1], zabij Mugdula gro-Yagarz z toporem i zabierz Klucz do Mzuleft z regału, a także Plany Skarabeusza Dwemerów. Co prawda mógłbyś już wychodzić, ale BARDZO zalecam wejście do [2] i pokonanie dwóch orków - Glashę gra-Magar z młotem i rzucającą zaklęcia Lagakh gra-Lorga. Chodzi o księgę Jajo Czasu, która leży na stoliku - przyda się później. Z planami i księgą wracaj do Edwinny Elbert po kolejne - ostatnie już zadanie.

9. Ruiny w Kopalni - górnicy odkryli w jednej z kopalni tajemnicze ruiny, a twoim zadaniem jest je zbadać. Znajdują się one w Gnisis , Kopalnia Jaj. Można się do niej dostać na dwa sposoby (co pokazuje mapa) - wschodnim (potrzebny ci będzie klucz, wytrych lub zwój) lub zachodnim (tutaj potrzebne ci będzie coś do lewitacji, gdy dojdziesz w kopalni do [10]). Tak czy inaczej dostań się do drzwi w B i wejdź do środka. Zabierz ze stolika w [9] Boską Metafizykę (pod stołem) i Plany Powietrznego Statku (na stole). Wróć się do Edwinny Elbert i wręcz jej drugie plany.

 

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl