Morrowind: Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu
Aktualizacja:
Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu?
I na to jest sposób, chociaż można go wykorzystać jeden raz. W zależności od tego, ile wskazówek chcesz otrzymać, podaję kolejne informacje w akapitach. Pierwszą wskazówką jest popytanie ludzi, którzy chcą z tobą rozmawiać - członków Gildii Magów i Rodu Telvanni.
Powiedzą ci, że najlepiej poszukać informacji w księgach. Te, które mogą ciebie interesować, to: Wampiry Vvardenfell, część II oraz Zapiski Galura Rithari. Księgi te można znaleźć chociażby w tajnej bibliotece. Jest ona w Vivek , Vivek, Strefa Świątynna - wejdź do Pałacu Sprawiedliwości, a następnie do Biura Sprawiedliwości drzwiami w [33] lub [34]. W jednym z pokojów jest zamknięta klapa pod dywanem - ona prowadzi właśnie do tajnej biblioteki. Szczególnie w drugiej księdze (zapiskach) można znaleźć zeznania człowieka, który był wampirem... i udało mu się wrócić do świata żywych.
Księga mówi o posągu Molag Bala. Udaj się do Suran , Bal Ur. Wejdź najlepiej dołem - wejściem z [7]. Pokonaj w [3] Svoga z mieczem, w [4] Rakosloda z toporem, a w [5] - Barriego. Zejdź więc do podziemi drzwiami w A. W okolicach [7] spotkasz Kościeja, Złotą Świętą, a także - zależnie od poziomu - Dremorę, Księcia Dremor lub Daedrotha. Idź skalnymi mostami do [8], stoi tu Dralal Hlervu. Porozmawiaj z nim, a następnie z posągiem. Molag Bal obieca uleczyć cię, lecz w zamian musisz załatwić dla niego pewną sprawę.
Wybierz się do Indoranyon , Dubdilla. Najlepiej zignoruj przeciwników i biegnij od razu do A. Tutaj skacz do przodu, do wejścia w C - znajdziesz się w dolnych jaskiniach. Pokonaj przeciwników i dojdź do [11] - nie będzie tam barykady z kamieni (byłaby, gdybyś penetrował tą jaskinię jako człowiek). W [12] pokonasz dwóch przeciwników - Nomeg Gwai (Atronach Mrozu) i Molag Grunda (Skrzydlaty Mrok). Po wykonaniu zadania wracaj do posągu i porozmawiaj z nim - zostaniesz uleczony z wampiryzmu. Niestety, wszystkie bonusy do współczynników wracają do swego normalnego poziomu.
0
- The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
- Morrowind: QUESTY - Klany Wampirów
- Morrowind: Informacje Ogólne Klany Wampirów
- Morrowind: Zalety i Wady Wampiryzmu
- Morrowind: Jak Zostać Wampirem
- Morrowind: Zadania Dla Wszystkich Klanów Wampirów
- Morrowind: Klan Aundae (magia)
- Morrowind: Klan Berne (spryt)
- Morrowind: Klan Quarra (walka)
- Morrowind: Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu
- Morrowind: Zadania Daedr
- Morrowind: QUESTY - Klany Wampirów
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.