Morrowind: Pozostałe miejsca Indoranyon
Aktualizacja:
Dubdilla

Jeśli chcesz penetrować tę jaskinię (wraz z jej dolnymi częściami), to koniecznie zaopatrz się w jakiś przedmiot magiczny pozwalający na chwilę lewitować lub wyżej skakać, albo w dużo mikstur wznoszenia. Idź korytarzem, w [1] pokonasz Atronacha Ognia, Atronacha Mrozu lub Atronacha Burz, a w [2] jednego z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. W [3] stoi Cumanya - możesz z nią pogadać. Leżą tu zwoje i księgi: Diamentowe Ciastka (podnosi o 1 Alchemię), Feyfolken II (podnosi o 1 Przywołanie). Na stojaku jest książka Ostrzeżenie o jaskini, w której teraz jesteś, natomiast na stole leży Stary Klucz. Weź go i przeszukaj skrzynie. Jeśli masz to, o czym wspomniałem na początku, to możesz zeskoczyć na dół i wejść do drzwi w A. Z przeciwników będą tutaj tylko Żarłacze w [4] i [5], oraz Dreugh w [7]. W [6] na górze znajdują się przydatne mikstury. Zejdź do dolnych partii jaskini wejściami w B, C lub D. Na górze w [8] leżą Zwłoki, są przy nich mikstury oraz Demoniczny Łuk. Na moście w [9] stoi Atronach Burz, a Skrzydlaty Mrok w [10] pilnuje dwóch skrzyń. W [11] jest barykada z kamieni - nie będzie jej, jeśli jesteś wampirem i będziesz się leczył z tej "dolegliwości". W [12] pokonasz dwóch przeciwników - Nomeg Gwai (Atronach Mrozu) i Molag Grunda (Skrzydlaty Mrok). Przeszukaj skrzynie na górze w [13] - są na dwóch poziomach.
Esutanamus

Przed wejściem pokonasz kilku przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), możesz też porozmawiać z dwoma barbarzyńcami: Addingiem i Virgerdem. W środku kaplicy w [1] pokonasz Arrinis Cerunia z krótkim ostrzem, a w [2] Arvameę Dalvani (rzuca zaklęcia i ma przy sobie księgę Sztuka Magii Wojennej, która podnosi o 1 Zniszczenie). Idź dalej - w [3] czeka Drathyn Andavel (odziany w stalową zbroję, nosi topór), a w [4] Chark (rzuca zaklęcia, posiada księgę Tajemnica Talary, część 2, która podnosi o 1 Przywrócenie). Na ołtarzu leżą klejnoty: Surowe Szkło, Szmaragd i Rubin - po wzięciu tego ostatniego pojawi się Dremora. W [6] znajdują się dwie skrzynie.
Grobowiec Rodziny Andalor

Malutki grobowiec. Znajdziesz tu tylko Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka w [1] i [3], oraz po jednej skrzyni w [2] i [4].
Grobowiec Rodziny Baram
![Po dojściu do drzwi w [1] spójrz na ścianę po prawej - leży na niej Klucz do Grobowca Baram - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/264468299.jpg)
Po dojściu do drzwi w [1] spójrz na ścianę po prawej - leży na niej Klucz do Grobowca Baram. Najpierw przeciwnicy. Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [2], [3], [6] i [7], natomiast Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok w [4] i [5]. W [2] jest skrzynia i księga na sarkofagu - 36 Lekcji Viveka, Kazanie 16 (podnosi o 1 Topór). W [3] leżą Zwłoki przy skrzyniach, skrzynie są także w [7] i [6]. W [6] leży także Ubity Przed Chwilą Rycerz. Ma przy sobie Klucz do Krypty w Gimothran.
Grota Vassamsi
![Jedyną ciekawą rzeczą - oprócz ryb, Pereł w małżach i wody - jest Topielec na dnie wśród krzaków w [1] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/264468315.jpg)
Jedyną ciekawą rzeczą - oprócz ryb, Pereł w małżach i wody - jest Topielec na dnie wśród krzaków w [1].
Hanud

Wieża czarodziejów, teraz opanowana przez umarłych (i szczury). Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [1], [3], [4] i [6]. Szkielety czekają na drugą śmierć w [2], [7] i [8]. W tej części wieży są tylko dwa miejsca godne odwiedzin - [2], gdzie leżą Zwłoki (znajdziesz przy Zardzewiały Klucz) i jest trochę beczek oraz [5], gdzie stoi Aglaril i także możesz przeszukać trochę beczek. Aby dostać się do A, musisz przeskoczyć (lub przejść brzegiem ściany, albo - użyć po prostu mikstury wznoszenia) dziurę w podłodze. Gdy już będziesz w wieży, uważaj na przeciwników - trzy szkielety (jeden wyjdzie z [11], dwóch jest na dole w [13]), Dremorę, Daedrotha lub Księcia Dremor w [10], rzucającego zaklęcia Farica Panoita w [9]. Wejdź do pokoju w [12], pokonaj Noleona Sele i przeszukaj to pomieszczenie, po czym idź do wieży - na górę do [14]. Jest tam mag Treras Dres, zabij dresa - przeszukaj księgi w [14] (znajdziesz m.in. księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 4, która podnosi o 1 Mistycyzm) oraz beczki i skrzynki w [15].
Kopalnia Jaj Sinarralit
![Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/264468346.jpg)
Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [6]. W [7] znajduje się Królowa Kwama, natomiast w [5] leżą jakieś niezidentyfikowane Zwłoki. Nie ma tu już nic ciekawego.
Pinsun
![Pierwsza do zabicia czeka Jaline z długim ostrzem w [1], potem pokonasz Biramę Andaram z kuszą w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/264468362.jpg)
Pierwsza do zabicia czeka Jaline z długim ostrzem w [1], potem pokonasz Biramę Andaram z kuszą w [2]. Idź do [3], pokonaj Ahetotis Furotis (ma Kościany Kirys i Kościane Buty, uzbrojona jest w długie ostrze) i przeszukaj skrzynie na dole, potem pokonaj rzucającego zaklęcia Fovusa Faravela na górze. Na stoliku leżą zwoje i Orkowy Topór Bojowy, przeszukaj też kosze i worki. Wróć się korytarzem skieruj kroki do [4], gdzie zabijesz Savure Uvalora z krótkim ostrzem, potem w [5] pokonasz Rilasa Arethana (też krótkie ostrze) i przeszukasz beczki i skrzynie po lewej. Otwórz zabezpieczone pułapką drzwi i szykuj broń lub zaklęcia na ostatnich dwóch wrogów w [6]: Clecentora Aeriusa ze sztyletem i rzucającego zaklęcia Clusona. Przeszukaj to pomieszczenie, znajdziesz m.in. lezącą na stole księgę Uwagi na Temat Filogenezy (podnosi o 1 Przywrócenie).
Komentarze czytelników
zanonimizowany614571 Legionista
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
zanonimizowany614571 Legionista
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
zanonimizowany846346 Junior
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
zanonimizowany910417 Junior
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
mrlolekpolska Junior
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
Addamus75 Junior
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
