Morrowind: Szósta Próba - Rozmowa z Lordem Vivekiem
Aktualizacja:
Szósta Próba - Rozmowa z Lordem Vivekiem
Będąc bohaterem wielkich rodów i popielnych plemion, udaj się do Obóz Urshilaku , Obóz Urshilaku i pomów z wieszczką Nibani Maesą w jurcie w [1]. Wyjaśni ci ona, na czym polega szósta próba - jest to zjednoczenie wcześniej wrogiej Świątyni do walki z Dagoth Urem. Musisz udać się do Vivek , Vivek, Strefy Świątynnej i wejść do Domu Mądrości. Tu w E znajduje się tylne wejście do pokoju Arcykapłana Tholera Saryoni, tyle tylko, że zamknięte na zamek o poziomie 50. Otwórz go wytrychem lub zaklęciem i wejdź do środka. Porozmawiaj z Arcykapłanem o doktrynach Świątyni. Zgódź się spotkać z Lordem Vivekiem, a dostaniesz dwa klucze: Prywatny Klucz Arcykapłana i Klucz do Tajnych Drzwi Pałacu.
Teraz idź do Vivek , Vivek, Pałac Vieka i po długich schodach na górę. Otwórz drzwi kluczem - w środku lewituje Lord Vivek. Porozmawiaj z nim, zgódź się przyjąć Upiorną Opokę i złóż przysięgę. Potem możesz go wypytać o MNÓSTWO rzeczy dotyczące jego historii, Lorda Nerevara i Dagoth Ura. Dodatkowo, by uzyskać więcej informacji, przeczytaj kartki za nim: Plan Pokonania Dagotha Ura, Bitwa o Czerwoną Górę, Plany Dagotha Ura i Nerevar Pod Czerwoną Górą. Wszak informacja jest także orężem - gdy już będziesz gotowy i uzbrojony, wyruszaj w drogę.
0
- The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
- Morrowind: QUESTY - Ostrza
- Morrowind: Informacje Ogólne Ostrza
- Morrowind: Awans Ostrza
- Morrowind: Balmora - Caius Cosades
- Morrowind: Zaginione Przepowiednie i Trzecia Próba
- Morrowind: Czwarta Próba - Hortator Trzech Rodów
- Morrowind: Piąta Próba - Wódz Czterech Plemion
- Morrowind: Szósta Próba - Rozmowa z Lordem Vivekiem
- Morrowind: Siódma Próba - Pokonanie Dagoth Ura
- Morrowind: To Jeszcze Nie Koniec...
- Morrowind: QUESTY - Ostrza
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.