Morrowind: Pozostałe miejsca Vas
Aktualizacja:
Ald Redaynia

Jest to opanowana przez nieumarłych wieża magów. przed wejściem pokonasz dwa szkielety-łuczników. W pokoju w [1] będą Zwłoki - drugich drzwi na razie nie otwieraj, tylko idź prosto i na dół - do wody. Są tam kolejne Zwłoki i ukryta naprzeciwko środkowej fontanny skrzynia zawierająca 1250 złota i księgę Taniec w Ogniu, Rozdział 4 (podnosi o 1 Akrobatykę). W [2] pokonasz parę wrogów, mogą to być Szkielety, Kościeje, Truposze lub Zjawy Przodków. W [3] znajdziesz trochę skrzynek i worków, na jednej z nich leży Klucz do Skrzyni. Szkielet ma przy sobie Żelazny Topór Lodu. Z kluczem wejdź do wcześniej ominiętych drzwi - do [4], pokonaj parę wrogów, a na górze jednego i Szkieleta-Czarodzieja w [5] (walczy Srebrną Laską Wojennej Pożogi, ma przy sobie także Wampirzy Sygnet. Na cokole jest trochę złota, Wielki Klejnot Duszy, a także Puchar Goryczy.
Assumanu
![Atronacha Mrozu, Atronacha Burz lub Atronacha Ognia spotkasz w [1] i [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Vas | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/770828612.jpg)
Atronacha Mrozu, Atronacha Burz lub Atronacha Ognia spotkasz w [1] i [2]. W [2] jest także Vienne Gilelle, która zaatakuje cię zaklęciami. Otwórz drzwi i wejdź do [3] - zabij Calmaninde ze Srebrnym Ostrzem Ognia i przeszukaj skrzynki i beczki. Wróć się, w [4] stoi Allimir, który jest jakby "lokajem" swej pani. Ta natomiast - Varona Nelas - jest w [5]. Są tu także skrzynie oraz profesjonalny sprzęt alchemiczny.
Assurdirapal

Do kaplicy prowadzą dwa wejścia, lecz nie zamieszczam mapki terenu, gdyż oba prowadzą na ten sam poziom. Przed wejściem rozprawisz się z kilkoma przeciwnikami (Młokos, Żarłacz, Postrach Klanów, Atronach, Złota Święta, Dremora, Daedroth, Skrzydlaty Mrok). W środku w [1] jest Grazob gra-Karz (ma Orkowy Topór Bojowy i Orkowe nagolenniki, a także stalową zbroję). W tym pomieszczeniu jest dużo skrzynek, beczek i worków do przeszukania. W [2] jest Shakh gro-Durga (uzbrojony w krótki miecz). Wejście w A prowadzi na dół, B - na górę. Wejdź wpierw na górę, tam w [3] pokonasz odzianą w zbroję Durz gra-Rimph z długim mieczem. Na dole natomiast w [4] stoi rzucająca zaklęcia Ghob gra-Gholob (ma przy sobie księgę Jak Orkowie Opanowali Orsinium - podnosi ona Ciężki Pancerz o 1). W [5] za posągiem jest skrzynia, a w [6] - sam ołtarz. Jest na nim Rubin, Szmaragd, Ruda Ebonu, Buzdygan Zwątpienia i Diament - gdy weźmiesz ten ostatni, pojawi się Dremora lub Książę Dremor. Możesz pogadać z posągiem - dostaniesz wtedy zadanie.
Grobowiec Rodziny Andavel
![Młokos, Żarłacz, Postrach Klanów, Atronach, Złota Święta, Dremora, Daedroth, Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [3], [4] i [5] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Vas | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/770828643.jpg)
Młokos, Żarłacz, Postrach Klanów, Atronach, Złota Święta, Dremora, Daedroth, Skrzydlaty Mrok będzie w [1], [2], [3], [4] i [5]. Klucz do Grobowca Andavel jest w [2] - na ścianie po lewej stronie sarkofagu. Worki i skrzynie znajdują się w [1], [2], [4] i [6]. I to właściwie wszystko, jeśli chodzi o ten grobowiec.
Grobowiec Rodziny Nelas

Standardowy grobowiec. Szkielet, Zjawa Przodka, Kościej lub Truposz będzie w [1], [2], [3] (tu para), [4], [5], [6] i [7] (tu także para). W [1] przeszukaj skrzynki, możesz wziąć Kościany Kirys Gah-Julan. Skrzynie są także w [3] i [4] - w [4] w oku jednej z czaszek jest Diament. Klucz do skrzyni w grobowcu Nelas jest za drugim sarkofagiem na ścianie po lewej w [5], są tu także skrzynie. Przeszukaj też skrzynie w [7].
Onnissiralis
![W [1] będziesz musiał walczyć z Jathlanie (odziany w stalową zbroję, ma Srebrny Długi Miecz), a w [2] - z czarującym Ernarden Genisem (ma przy sobie księgę Deszczowa Dłoń 2920, podnosi ona o 1 Przywrócenie) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Vas | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/770828674.jpg)
W [1] będziesz musiał walczyć z Jathlanie (odziany w stalową zbroję, ma Srebrny Długi Miecz), a w [2] - z czarującym Ernarden Genisem (ma przy sobie księgę Deszczowa Dłoń 2920, podnosi ona o 1 Przywrócenie). Przeszukaj skrzynie w tym sam miejscu i wróć się do schodów - zacznij schodzić na dół. W [3] zabijesz nieuzbrojoną Hyring z bronią obuchową. Na dole czeka więcej walki - pierwszy będzie Hlar w [4] (posiada komplet kościanej zbroi bez hełmu i karwaszów, z czego kirys i naramienniki są rodzaju Armun-An, ma też broń obuchową), rzucający zaklęcia Torline w [5] i Rithrannir w [6] z toporem i stalową zbroją. Na ołtarzu w [7] leży dużo klejnotów: dwa Diamenty, dwa Rubiny i trzy Rudy Ebonu - gdy weźmiesz jedną z nich, pojawi się Dremora.
Sargon
![Pierwszy przeciwnik to Gavesu Arelas (posiada komplet kościanej zbroi bez hełmu, dzierży długie ostrze) w [1], drugi - Milynea Andrethi (walczy toporem, posiada Cesarski Kirys ze Smoczej Łuski, Kościane Naramienniki, Kościane Nagolenniki i Kościane Buty) w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Vas | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/770828690.jpg)
Pierwszy przeciwnik to Gavesu Arelas (posiada komplet kościanej zbroi bez hełmu, dzierży długie ostrze) w [1], drugi - Milynea Andrethi (walczy toporem, posiada Cesarski Kirys ze Smoczej Łuski, Kościane Naramienniki, Kościane Nagolenniki i Kościane Buty) w [2]. Pokonaj Dalmila Varena (walczy bronią obuchową) w [3] i idź do [4], gdzie jest mnóstwo skrzynek i beczek. Gdy je przeszukasz, wróć się do drzwi (uważaj - są pod pułapką) i skieruj kroki do [5], gdzie zabijesz Llero Lleran (żelazna zbroja i topór). Przeszukaj skrzynki i idź dalej - w [6] zajmiesz się Varonem Sadralo (ma stalową i żelazną zbroję oraz długie ostrze). Za mostem pokonasz dwóch wrogów na raz (lepiej ich rozdzielić): Raynilę Aryon (rzuca zaklęcia) w [7] oraz Varvsę Athram (walczy długim ostrzem, ma Kościany Kirys) w [8]. Zeskocz do wody, pokonaj Szkielet-Czempiona w [9] i sprawdź, co w skrzyni w [10]. Wróć się na górę i idź do [11] - tu na śmierć czeka Nerer Beneran (uzbrojony w długie ostrze, ma na sobie Ebonowy Kirys i Kościane Naramienniki). Zabij go i przeszukaj to, co jest w jaskini. W wodzie z tyłu jest kocioł z przedmiotami (w [12]).
Komentarze czytelników
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Niektórzy mogą uczyć tylko do pewnego progu. Ty widocznie taki osiągnąłeś.
Teraz albo szukasz lepszego (możesz się chyba tego dowiedzieć od obecnego?) albo samemu się uczyć.
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
Ja również taki poradnik chętnie bym przejrzał, bo Morrowind to moja ulubiona gra. Ale szanse na to są nikłe, bo skoro przez 15 lat taki poradnik nie powstał to pewnie już tak zostanie.
Nie o to mi chodzi. W poradniku, który jest na tej stronie jest sekcja Questy - Zadania Pozostałe, ale w wersji PDF, którą można ściągnąć (też z tej strony) część poradnika o questach kończy się na Zadaniach Daedr. To chyba można poprawić.
Aj, a jednak błąd z mojej strony. PDF jest kompletny, tylko spis treści coś pokręcił. Tajemnica rozwiązana xD
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
Ello wiecie jak mozna łatwo zdobyć adamantowy pancerz?
Aktualizacja dopiero teraz? Oczywiście w strefie Premium. A jak ktoś już kiedyś kupił w pdf'ie, to teraz jest w plecy, bo ma nieaktualny co? Bardzo śmieszne.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
