Morrowind: Vivek - Dżentelmen Jim Stacey
Aktualizacja:
Vivek - Dżentelmen Jim Stacey
Jeśli nie wiesz, gdzie ukrywa się Dżentelmen Jim Stacey, to popatrz do powyższego akapitu. Arcyzłodziej ma dla ciebie bardzo poważne zadania - związane z walką z przeciwną organizacją przestępczą - Camonna Tong.
1. Zaginiony Złodziej - nazwa zadania mówi sama za siebie. Musisz odnaleźć pewnego złodzieja, a przede wszystkim klucz. Ostatnio był widziany w Oberży Elfickie Narody, która znajduje się w Vivek , Vivek, Strefa Hlaalu w [1] na placu. Popytaj tam ludzi, a skierują cię do Gadeli Andus. Przekonaj ją, aby powiedziała ci, co wie - jeśli trzeba, to nawet łapówkami. Wskaże ci miejsce, gdzie mieszka Arvama Rathri - Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Delyna - Św. Delyn: Kanał, Południe-2. Leży tu martwy Nads Tharen. Znajdziesz przy nim Klucz Nadsa Tharena. Zanieś klucz arcyzłodziejowi, a dostaniesz 500 złota.
2. Pomoc w Walce - bardzo proste, szybkie i opłacalne zadanie. Udaj się do Gildii Wojowników w Ald'Ruhn , Ald'Ruhn, zachodnia część. Jest ona w [4]. Zejdź na dół i porozmawiaj z Persiusem Merciusem (musisz go wpierw przekonać, ale nie będzie to trudne - tylko nie używaj gróźb). Z informacjami wracaj do dżentelmena, a dostaniesz 500 złota.
3. Puchar Goryczy - trzeba przekonać szefów Gildii Wojowników. Udaj się do Vas , Ald Redaynia. Zabij lub omiń dwóch szkieletów- łuczników przed wejściem. Drugie drzwi są zamknięte - albo otwórz je wytrychem, albo udaj się po klucz. Jeśli wybierzesz drugą opcję, to czytaj dalej. Idź prosto i na dół - do wody. W [2] pokonasz parę wrogów, mogą to być Szkielety, Kościeje, Truposze lub Zjawy Przodków. W [3] znajdziesz trochę skrzynek i worków, na jednej z nich leży Klucz do skrzyni. Wróć się do zamkniętych drzwi i wejdź do środka, do [4]. Pokonaj parę wrogów, a na górze jednego i Szkieleta-Czarodzieja w [5] (walczy Srebrną Laską Wojennej Pożogi, ma przy sobie także Wampirzy Sygnet). Na cokole jest trochę złota, Wielki Klejnot Duszy, a także Puchar Goryczy. Teraz udaj się do Gildii Wojowników w Balmora , Balmora, południowa cześć w [6]. Wejdź do środka i porozmawiaj z Eydis Płonące Oko. Powinna zgodzić się wesprzeć Gildię Złodziei, gdy dasz jej puchar. Dżentelmen Jim Stacey wyrazi zadowolenie w sumie 500 złota.
4. Kobieta Hrundiego - czas na przekonanie drugiego dowódcy. Masz dwa wyjścia. Albo od razu udaj się do Hrundiego (Sadrith Mora , Dom Rosomaka - na dole w [4]) i przekonaj go, by pomógł Gildii Złodziei (musi mieć nastawienie równe 100 - łapówki mile widziane), albo popytaj się o kobietę Hrundiego w mieście. Ludzie skierują cię do oberży Dziura w Murze (Sadrith Mora , Sadrith Mora, północna część w [22]). W środku znajdź Falenę Hlaren i porozmawiaj z nią, a następnie idź do Hrundiego. Tak czy inaczej - gdy już Hrundi zgodzi się wspomagać Gildię Złodziei - wracaj do arcyzłodzieja po 500 złota.
5. Zabójcy Camonna Tong - należy pozbawić życia braci Ienith, którzy są świetnymi zabójcami Camonna Tong. Zrób sobie wycieczkę do Pelagiad , Plantacja Dren. Wejdź do Willi Drena w [10]. Wymienione osoby są dole, lecz drzwi są zamknięte. Klucz do Posiadłości Dren jest jednak łatwo dostępny - leży na biurku, na pierwszym piętrze. Navil Ienith będzie miał Dzikie Ostrze Ognia, a Ranes Ienith dwa Szklane Złowieszcze Miecze. Po zabiciu ich wróć się do Dżentelmena Jima Stacey'ego po nagrodę - Pierścień Cieniokształtu.
6. Sjoring Kamienne Serce - ostatnie zadanie, lepiej dobrze się przygotuj. Dobra zbroja i broń (szczególnie jakaś paraliżująca - na zmianę używana z jakąś silną), mikstury leczące i tego typu rzeczy. Nie wychodź z dzielnicy, w której jesteś, tylko udaj się na plac - do Gildii Wojowników w [4]. Na dole w pokoju stoi Sjoring Kamienne Serce... po prostu go zabij. Możesz go spokojnie zaatakować, nikt z gildii nie przybiegnie na pomoc i nie będzie też żadnej nagrody za twoją głowę. Sjoring Kamienne Serce jest ubrany w stalową zbroję i dzierży Stalowy Młot Krwawej Miazgi. Powodzenia. Po wykonaniu zadania wróć się do Dżentelmena Jima Stacey'ego. Dostaniesz Uniwersalny Wytrych, rangę arcyzłodzieja - a poprzedni odejdzie na emeryturę (gdy wyjdziesz i wrócisz do gildii, już go nie będzie).
0
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.