Morrowind: Upiorna Brama Upiorna Brama

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Upiorna Brama

Upiorna Brama składa się z trzech części: Wieży Zmierzchu, Świątyni i Wieży Świtu - Upiorna Brama | ŚWIAT - Upiorna Brama | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Upiorna Brama składa się z trzech części: Wieży Zmierzchu, Świątyni i Wieży Świtu. Najpierw wejdź lewymi drzwiami do Wieży Zmierzchu. Na dole w [1] stoją Wulf i Galore Selvi - sprzedaje mikstury i składniki, posiada 650 złota. W [2] jest Fonas Retheran - handluje wszystkim, a przede wszystkim bronią, posiada 1300 złota. Leżą za nią na stołach Krasnoludzki Topór Wojenny oraz Dwemerowa Tarcza. Jest tu także Gwardzista Viveka. Drugi znajduje się na górze. W [3] stoi Galdal Omayn, a w [4] Dreleyne Llenim. W [5] są stoły z księgami, a na nich: 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (podnosi o 1 Bez Zbroi), 36 Lekcji Viveka, Kazanie 14 (podnosi o 1 Włócznię) i Nadzieja Rodu Redoran (podnosi o 1 Broń Obuchową). Gdy je przeczytasz, zejdź na dół schodami w A. W [6]Elvasea Thalas, Mandran Indrano (uczy Atletyki, Tarczy i Długiego Ostrza) i Barela Andrano (handluje księgami, posiada 150 złota, uczy Retoryki, Handlu i Długiego Ostrza). Możesz przeszukać sypialnie w [7], gdzie są Salyn Sarethi i Enar Dralor, potem idź do [8] - jest tam Taluro Athren (uczy Długiego Ostrza, Broni Obuchowej i Topora). Obok ściany stoi Szklana Laska. W [9] stoi Dronos Llervu (naprawia broń i pancerze, a także handluje nimi - posiada 1050 złota). Obok niego na półkach i w / na skrzynkach jest komplet szklanej zbroi, wraz z tarczą i długim mieczem. Aby dostać się dalej - musisz użyć wytrycha.

Zrób to i idź do [10]. Stoi tam Mertis Falandas, który może pouczyć cię Włóczni, Długiego Ostrza i Tarczy. Aby dostać się do [11] znów musisz użyć wytrycha - z tą różnicą, że to już będzie traktowane jak przestępstwo. A szkoda, bo w pokoju tym - oprócz Gwardzisty Viveka - jest mnóstwo cennych przedmiotów: Amulet Usheeja, Tarcza Wielu Ran, Hełm Wielu Ran, Ebonowy Buzdygan, Ebonowa Laska, Ebonowy Długi Miecz, Ebonowy Krótki Miecz, Szklany Złowieszczy Miecz, Szklany Miecz Burz, Szklany Miecz Mrozu, Szklany Miecz Ognia i Szklany Miecz Jadu. Jeśli już napatrzyłeś się na te przedmioty - wróć się do A i tym razem wejdź do drzwi w B. Dostaniesz się do świątyni. Są tu dwie osoby - w [12] Nilvyn Drothan (handluje miksturami, posiada 150 złota, oferuje tworzenie zaklęć, a także je sprzedaje), a w [13] Uvoo Llaren (uczy Skradania się, Walki Wręcz, Akrobatyki). Wejdź drzwiami C do Wieży Świtu. Obszukaj dół - są tutaj w [14] Teril Savani (handluje miksturami, posiada 200 złota), w [15] Rilvase Avani (też handluje miksturami, ale ma 350 złota i sprzedaje też zaklęcia). Nie zapomnij przejrzeć ksiąg w [16] - są tu m.in.: 36 Lekcji Viveka, Kazanie 13 (podnosi o 1 Przemianę), 36 Lekcji Viveka, Kazanie 18 (podnosi o 1 Alchemię) i 36 Lekcji Viveka, Kazanie 21 (podnosi o 1 Lekki Pancerz).

Na górze stoi tylko w [17] Ralyn Othravel i Selmen Relas. Na stole w [18] leży sobie Indoriliańska Tarcza i Indoriliański Hełm. Zejdź na dół i wejdź do D. W [19] jest Faras Thirano, handluje bronią i pancerzami, posiada 1400 złota. Oferuje też zaklinanie przedmiotów - a wśród ksiąg na półce są m.in. Błękitna Księga Zagadek i Wilcza Królowa, Księga II (podnosi o 1 Walkę Wręcz). W skrzyniach w [20] znajduje się dużo Indoriliańskich Lewych i Prawych Naramienników i Indoriliańskich Hełmów - a ponieważ po pokoju chodzi tylko Ferone Veran, można je ukraść (tylko skrzynie są zamknięte). Jest też tutaj księga Strażnik (podnosi o 1 Lekki Pancerz). W pokoju w [21] stoi Ulmiso Maloren - sprzedaje zaklęcia i mikstury, posiada 200 złota. Znów drzwi do [22], gdzie stoi Strażnik Świątynny, są zamknięte. Na stole leży Klucz Krypty w Wieży Świtu. Wreszcie, w pokoju [23] są pilnowane przez Strażnika Świątynnego Ebonowe Naramienniki (lewy i prawy) oraz Ebonowa Pawęż.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl