Morrowind: Pozostałe miejsca Klasztor Holamayan

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Aharnabi

Zaczniesz od zabicia Erissary (rzuca zaklęcia) w [1], potem pokonasz Atronacha Mrozu, Atronacha Ognia lub Atronacha Burz w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zaczniesz od zabicia Erissary (rzuca zaklęcia) w [1], potem pokonasz Atronacha Mrozu, Atronacha Ognia lub Atronacha Burz w [2]. Idź na most, zabij kolejnego maga - Dirdinga - w [3] i skręć do [4]. Tam zabijesz jednego z Atronachów, po czym wejdziesz do [5]. Stoi tu czarodziejka Llarusea Andrethi, po pokonaniu jej przeszukaj to miejsce, jest tu m.in. księga Gra Przy Kolacji (podnosi o 1 Alchemię). Wróć się i skieruj kroki do [6], pokonasz ostatniego tutaj przeciwnika - Honthjolfa z mieczem obosiecznym. I znów - przeszukaj jego posterunek. Jest tutaj na stoliku księga Sithis (podnosi o 1 Przemianę).

Ainat

W [1] czeka Madsu Dreth z maczugą - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] czeka Madsu Dreth z maczugą. Pokonaj go i idź do [2] - tu zabijesz Dranosa Sandusa z toporem. Przeszukaj jego siedzibę. W [3] stoi Ulves Marvel, lecz nie będzie cię on atakował. Sprawdź co jest w [4] i wejdź do [5] - wpierw zabij Llanasa Drilvi z zaklęciami i łukiem, a później przeszukaj skrzynki i beczki na dole i na górze. Obok prawej maty na górze leży księga Diamentowe Ciastka (podnosi o 1 Alchemię).

Grobowiec Rodziny Andalen

Zaraz po wejściu spójrz na drzwi wejściowe - po lewej na ścianie leży Klucz do Grobowca Andalen - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zaraz po wejściu spójrz na drzwi wejściowe - po lewej na ścianie leży Klucz do Grobowca Andalen. Zejdź na dół - Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [1], [3], [8] i [9]. W [2] leżą Zwłoki, w [4], [5], [6] i [7] są worki lub skrzynie. W [7] obok za kołem jest Klucz do Skrzyni w Grobowcu Andalen. W [8] na sarkofagu jest księga Śródrocze 2920 (podnosi o 1 Ciężki Pancerz), a w [9] na ziemi stoi skrzyneczka.

Grobowiec Rodziny Arenim

W [1] stoi Satyana, da ci zadanie jeśli z nią porozmawiasz - (QUEST: Klasztor Holamayan - Amulet Ojca) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] stoi Satyana, da ci zadanie jeśli z nią porozmawiasz - (QUEST: Klasztor Holamayan - Amulet Ojca). W [2] na sarkofagu leży księga Taniec w Ogniu, Rozdział 5 (podnosi o 1 Celność). Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie na skrzyżowaniu obok [2], w [3], [4], [6], [7] i [8]. Najpierw odwiedź pokój w [4]. Są tu skrzynie, a po lewej stronie sarkofagu w [5] na ziemi leży Klucz do Skrzyni w Grobowcu Arenim. Idź do [7]. Leżą tam Zwłoki - obok ręki szkieletu znajdziesz Klucz do Grobowca Arenim, jest tu także skrzynia. Z kluczem idź do [9], gdzie leżą Zwłoki Agustasa - jest w nich Amulet Augustasa. Obok niego znajduje się Miecz Agustasa. Przy popielnym kole jest skrzynia i worek.

Grobowiec Rodziny Hlervu

Spotkasz tu Kościeje, Szkielety, Truposze lub Zjawy Przodków - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Spotkasz tu Kościeje, Szkielety, Truposze lub Zjawy Przodków. W [1] będzie jeden z przeciwników i skrzynia obok sarkofagu. W [2] kolejny wróg, księga Śmiertelny Cios z Abernanit na sarkofagu (podnosi o 1 Tarczę). Pod ścianą leżą Zwłoki, a obok nich Zwój Spisany Krwią i Szklany Sztylet. W [3] pokonasz jeszcze jednego przeciwnika, za nim na sarkofagu jest Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan, a w [4] zabijesz ostatniego wroga i przeszukasz skrzynię oraz worek.

Grobowiec Rodziny Ravel

Zaraz po wejściu obróć się i spójrz na drzwi, którymi tu wszedłeś - potem na dół - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zaraz po wejściu obróć się i spójrz na drzwi, którymi tu wszedłeś - potem na dół. Na ziemi leży Klucz do Grobowca Ravel. Otwórz nim drzwi i idź dalej. Młokos, Atronach, Postach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Skrzydlaty Mrok lub Złota Święta będzie w [1], [2], [3], [4] (tu dwóch), [5], [8] (tu także dwóch) i [9]. W [3] w urnie są Prochy G. Lyngasa, w [5] leżą Zwłoki (a po lewej pod ścianą - patrząc na popielne koło - Klucz do Skrzyni w Grobowcu Ravel). W [6] stoi skrzynia, w [7] na sarkofagu leżą Kościany Lewy i Prawy Karwasz. Skrzynie są jeszcze w [9] i [11], a o sarkofag w [10] oparta jest Kościana Pawęż.

Grota Zalkin

Szczerze - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Szczerze? Oprócz ryb, wody i Pereł w małżach nie ma tu nic ciekawego.

Kaplica Azury

W [1] stoi posąg Azury - Daedry, która ma dla ciebie zadanie - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] stoi posąg Azury - Daedry, która ma dla ciebie zadanie.

Kopalnia Jaj Ahallaraddon

W [1] stoi dwóch Górników z Kopalni Jaj - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] stoi dwóch Górników z Kopalni Jaj. W [2], [3], [4] i [5] jest Zwiadowca Kwama, Robotnik Kwama lub Wojownik Kwama. W [6] na górze znajduje się Królowa Kwama.

Kopalnia Jaj Matus-Akin

W [1] leży Martwy Górnik z Kopalni Jaj - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] leży Martwy Górnik z Kopalni Jaj. W [2], [3], [4], [5], [6] i [7] jest Zwiadowca Kwama, Robotnik Kwama lub Wojownik Kwama. W [6] leży kolejny Martwy Górnik z Kopalni Jaj. Wejdź do leża królowej drzwiami w A lub B. W [8] i [9] będzie po jednym z wymienionych przeciwników, a w [10] znajduje się para - wraz z Królową Kwama. W [8] i [9] leżą także Martwi Górnicy z Kopalni Jaj.

Nchardumz

Pajęczy Centurion, Parowy Centurion, Kulisty Centurion lub Krasnoludzkie Widmo będzie w [1], na górze w [2] (dwóch), w [4], [5] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pajęczy Centurion, Parowy Centurion, Kulisty Centurion lub Krasnoludzkie Widmo będzie w [1], na górze w [2] (dwóch), w [4], [5] i [6]. Na górze obok [2] jest skrzynia, na dole w [3] są beczki i regały. W pokoju w [6] są beczki i skrzynia. Wejdź do drzwi w A. Pokonasz tu dwóch ze wspomnianych przeciwników - w [7] i [8]. Rzeczy warte przeszukania są w [8], [9] i [10].

Nchurdamz

Na zewnątrz niedaleko wejścia stoi Larienna Macrina - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Na zewnątrz niedaleko wejścia stoi Larienna Macrina. W środku spotkasz następujących przeciwników: Pajęczych Centurionów w [1], [4], [7] i [8], Kulistych Centurionów w [2], [3] i [6], a Parowy Centurion stoi w [9]. Przeszukaj regał i beczkę w [1] oraz złoża Surowego Szkła w [5]. Idź dalej do pomieszczenia z lawą. W [9] po lewej na ziemi leży Krasnoludzki Buzdygan, a po prawej oparta o ścianę włócznia Illkurok. W rogu na półce leży Profesjonalny Młotek Płatnerski oraz Rubin, na ziemi w [10] są dwie Szklane Strzały i skrzynia (jest w niej Starożytny, Dwemerowy Klucz), a w [11] - beczki. W korytarzu w [12] jest oparta o ścianę Kościana Tarcza. W [13] jest Daedroth Hrelvesuu.

Odirniran

Najpierw odwiedź pokój w [1] - zaatakuje cię tam trójka przeciwników ze sztyletami: Haleneri Salor, Remasa Othril i Valyne Vedaren (nie zrobią tego, jeśli należysz Rodu Hlaalu) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Najpierw odwiedź pokój w [1] - zaatakuje cię tam trójka przeciwników ze sztyletami: Haleneri Salor, Remasa Othril i Valyne Vedaren (nie zrobią tego, jeśli należysz Rodu Hlaalu). Przeszukaj pomieszczenie i wyjdź. W [2] spotkasz jednego Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka, a w [4] - dwóch. W [3] i [5] są szkielety. W [6] leży ciało Farare Othril, która ma przy sobie Pierścień Otrhila (w pokoju są mikstury), a w [7] - Talmsy Falas. Wejdź do drzwi w A. W [8] stoi Szkielet, w [9] Dremora, Daedroth lub Książę Dremor. W pokoju w [10] są skrzynki, a za zamkniętymi drzwiami w [11] - Vedelea Othril. Idź do wieży, na dole w [12] pokonasz dwa szkielety, po czym wejdź na górę. W [13] znajduje się rzucający zaklęcia Milyn Faram (ma przy sobie Klucz do Odirniran i Srebrną Laskę). Nie będzie atakował, jeśli należysz do Rodu Telvanni. Na jego stoliku jest 100 złota, możesz przeszukać też stos skrzynek i szafę obok.

Salmantu

W pierwszej części są sami przeciwnicy - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W pierwszej części są sami przeciwnicy. Popielny Niewolnik, Popielny Zombie, Popielny Ghul, Lunatyk, Zarażony Spaczeniem lub Spaczony będzie w [1], [2], [5] i [6]. Śniący są natomiast w [3] i [4]. Nie ma tu już nic więcej, skorzystaj więc z drzwi w A, by wejść do kaplicy. W [7] zaatakuje cię para Śniących. Pokonaj ich i skieruj się do [8] - tu w sarkofagu są mikstury, złoto, skrzyneczki, klejnoty i Wielki Klejnot Duszy. Obok stoi Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, a w [9] czeka na śmierć jeden Śniący.

Shashpilamat

W [1] stoi barbarzyńca Dur gro-Grambak, z którym możesz porozmawiać - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] stoi barbarzyńca Dur gro-Grambak, z którym możesz porozmawiać. W [2], [3], [4], [5] i [6] spotkasz Młokosa, Atronacha, Postach Klanów, Żarłacza, Dremorę, Daedrotha, Skrzydlaty Mrok lub Złotą Świętą. W [7] jest wejście do kaplicy, a w [8] - do wnętrza ruin. Skorzystaj najpierw z pierwszych drzwi, potem z drugich - opis obu lokacji poniżej.

Shashpilamat, wnętrze

W [1] pokonasz rzucającego zaklęcia Durzola gro-Dumulga, a w [2] odzianą w orkową zbroję i uzbrojoną w miecz Yazgash gra-Boga - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Klasztor Holamayan | TES III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] pokonasz rzucającego zaklęcia Durzola gro-Dumulga, a w [2] odzianą w orkową zbroję i uzbrojoną w miecz Yazgash gra-Boga. Na ołtarzu w [3] leżą: Diament, Serce Daedry, Szmaragd, Rubin, Surowe Szkło, Ruda Ebonu i Włócznia Nieprzyjaciela. Gdy weźmiesz tą ostatnią, pojawi się Dremora. W [4] są dwie skrzynie, które naprawdę warto przeszukać. Teraz wyjdź stąd i odwiedź ruiny - tutaj w [5] będzie tylko Glush gro-Dul (nosi krótki miecz), a wokół niego dużo skrzyń, skrzynek, beczek i worków.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl