Morrowind: Falasmaryon Obóz Urshilaku

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Falasmaryon

Nie ma żadnych przeciwników na zewnątrz tej twierdzy - Falasmaryon | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Nie ma żadnych przeciwników na zewnątrz tej twierdzy. W [1] jest wejście do portalu - jeśli masz odpowiednie indeksy, możesz się przenieść do Andasreth , Berandas lub Obóz Urshilaku , Valenvaryon. W [2] znajduje się Chata Missuna Akina - możesz ją przeszukać. Sam właściciel może pouczyć cię Celności, Długiego Ostrza lub Tarczy. Jest też u niego księga Lekcja Strzelania z Łuku (podnosi o 1 Celność). W [3] jest dolne wejście do twierdzy, a w [4] wyjście na dach (nie ma tu nic ciekawego). Skorzystaj z dolnego wejścia i patrz niżej.

Falasmaryon, wnętrze

Tu z kolei będziesz miał do czynienia z popielnymi potworami - Falasmaryon | ŚWIAT - Obóz Urshilaku | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Tu z kolei będziesz miał do czynienia z popielnymi potworami. Popielnego: Niewolnika, Ghula, Zombie albo Spaczonego, Zarażonego Spaczeniem lub wreszcie Lunatyka (zależnie od poziomu bohatera) spotkasz w [1], [2], [3] i [6]. W [2] jest skrzynia z miksturami oraz zabity Iner Nervion (ma na sobie Pierścień Przodka Nerviona, Szklany Kirys, Szklane Nagolenniki i Szklane Buty). W [4] stoi Dagoth Ganel (rzuca zaklęcia). Najtrudniej będziesz miał w [5] - jest tam Dagoth Tanis, lunatyk potrafiący naprawdę mocno przyłożyć czarami. Dodatkowo w tej samej komnacie jest jeszcze trzech Śniących. Ale warto go pokonać, gdyż przedmioty w tym pokoju są tego warte - jest tu cenny Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, w otwartym sarkofagu: Srebrna Włócznia, księgi Przemytnicy na Wyspie (podnosi o 1 Włócznię) i Wilcza Królowa, Księga II (podnosi o 1 Walkę Wręcz) - a także po to, aby zabrać mu Amulet Szóstego Rodu. Zejdź do kanałów schodami w A. Tutaj wymienionych na początku przeciwników możesz spotkać w [7], [8], [9], [10] i [11]. Są tu też szczury i ryby, ale nie warto podawać ich lokacji, bo są zbyt słabe. W [12] i [13] mogą być na dnie jakieś beczki do przeszukania, w [14] na końcu jest skrzynka, natomiast w odizolowanej części w [15] są dwa szkielety - jeden na brzegu, drugi na dnie. Gdy przeszukasz kanały, wróć się do twierdzy i wejdź na górny poziom za pomocą schodów w B. Tutaj wspomnianych przeciwników spotkasz prawie wszędzie: [16], [17], [18], [19], [20], [21], [22] i [23]. Miejsca, gdzie są skrzynki, które można przeszukać to: [17] i [21].

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl