Morrowind: Pozostałe miejsca Pelagiat
Aktualizacja:
Adanumuran

W jaskini do przeciwników dołączają Ogary. nie powinny sprawić one żadnego problemu. Pokonaj Thuriseę Thando z długim ostrzem w [1], idź dalej do [2], gdzie zaatakuje cię dwóch przeciwników - Marilia Saram z krótkim mieczem i Fendel Alam z toporem (ten ostatni rzuca czary). Przeszukaj jaskinię w [3] - znajdziesz tam 36 Lekcji Viveka - Kazanie 16 (zwiększa Topór o 1), a także różne księgi. Zabij bijącego się na pięści Gilyna Drobara w [4], a potem Llaalsę Dralor z maczugą w [5]. Przeszukaj jaskinię do końca, ale nie znajdziesz tam już nic specjalnego.
Grobowiec Rodziny Andrano
![Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/766119362.jpg)
Zejdź po schodach na dół do [1], gdzie czeka cię Zjawa Przodków. Pokonaj ją magiczną bronią i przeszukaj pomieszczenie, po czym wejdź do [2] - jest tam Truposz i Szkielet z łukiem. To dość niebezpieczna kombinacja, bo truposz może wyssać twą siłę tak, że nie będziesz się mógł ruszyć, a wtedy szkielet z łukiem zabije cię bez problemu - zapisz więc grę przed wejściem. Idź drugim korytarzem do komnaty w [4]. Może tam być szkielet, znajdziesz też Uczniowskie Szczypce i Młotek Płatnerski. Jeśli szukasz składnika - Serca Ghula - to znajduje się ono w [3]. Ostatnim pomieszczeniem, które zbadasz, będzie to w [5]. Pokonaj truposza i zabierz przedmioty: Czaszka Llevule Andrano, Sztylet Sądu, 36 Lekcji Viveka, Kazanie 15 (umiejętność Bez Zbroi rośnie o 1), a w skrzyni - Rdzenny Kościany Hełm Gah-Julan.
Grobowiec Rodziny Sarano
![Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/766119377.jpg)
Truposza, Kościeja, Szkielet lub Zjawę Przodka - zależnie od poziomu - spotkasz w [1], [2], [4] (tu dwóch), [7] i [8]. W popielnym kole w [3] jest Klucz do Grobowca Sarano, a obok skrzynia. W [5] znajduje się Żarłacz, ma przy sobie Ebonowy Hełm Sarano, a za nim w gruzach w [6] leży Dreughowa Tarcza. W [9] na kolumnie leży Klucz do Skrzyni w Grobowcu Sarano, a w [8] są skrzynie.
Mannammu

Kolejna jaskinia bandytów. Na początku czekają cię dwie potyczki - z Eną z toporkiem w [1] i Uviseą Benethran ze sztyletem w [2]. Idź do [3] - pokonaj Selvię Famalius z claymorem i czarodzieja Penalda z [4]. Idź do [5], jest tam kolejny czarodziej - Brelyn Indarys. Przeszukaj to pomieszczenie - znajdziesz książki:, Bunt w Pierwszej Twierdzy (podnosi Mistycyzm o 1). W wodzie, w [6] jest złoto. Nie idź tą droga, tylko wejdź schodkami do skalnego korytarza, który zaprowadzi cię do [7]. Pokonaj łuczniczkę Thalureę Thirvayn, przeszukaj jej posterunek i skieruj kroki do [8]. Jest tu Dovres Verethi z krótkim mieczem. Oprócz tego zabierz złoto i księgę Wilcza Królowa, Księga I (podnosi o 1 Zabezpieczenia).
Panat
![Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/766119408.jpg)
Pokonaj Lorchel w [1] z toporkiem. Nad mostem jest nisza pod sufitem - a tam worek i Krasnoludzka Halabarda. Zabijając po drodze ogary dotrzesz do [2], gdzie zabijesz Sora, a potem Dravela Omavela w [3], który rzuca zaklęcia. Zabierz mu Orkowy Topór Bojowy oraz Niewolniczy Klucz z Panat. Przeszukaj okoliczne skrzynie, na dole i na górze, znajdziesz różne zwoje oraz księgę Człowiek z Toporem (podnosi umiejętność Topór o 1). Z kluczem idź do [4] - zabij tam Bum gra-Logob z toporem i przeszukaj skrzynki. Na dole są niewolnicy, których możesz uwolnić: Ekapi, Tsahbi, Ula.
Punammu
![Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Pelagiat | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/183/766119424.jpg)
Pierwszymi do zabicia będą ogary w [1]. Potem idź prosto i otwórz drzwi, zabij parę strażników - Fendros Varys z mieczem i Llavam Andas ze sztyletem (rzuca zaklęcia - ogniste kule). Zabierz stamtąd Zachowany Pradawny Klucz. Idź dalej do [2], gdzie uśmiercisz Darwyneę Hleran - uważaj tylko na jej zaklęcia, szczególnie jak walczysz bezpośrednio (ma dużo wysysających energię). Idź do [3], przeszukaj skrzynie i zabij Deraynę Llervu ze sztyletem w [4]. Ostatni wrogowie znajdują się w [5] - Fanuse Farano z włócznią i Galdres Ienith ze sztyletem. Nie powinni sprawić problemu. Przeszukaj tę część - są tu Modlitwy Baranata (podnoszą Walkę Wręcz o 1). Nad wodą w [6] są dwie skały z Diamentami.
Ulummusa

To dość mała jaskinia. Pokonasz tylko dwóch przeciwników - Terenu Vveran z mieczem w [1] oraz Godroda z młotem w [2] (ma na sobie Pas Wycieńczenia). Przeszukaj to pomieszczenie, a znajdziesz Srebrną Misę Beluelle.
Komentarze czytelników
zanonimizowany614571 Legionista
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
zanonimizowany614571 Legionista
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
zanonimizowany846346 Junior
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
zanonimizowany910417 Junior
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
mrlolekpolska Junior
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
Addamus75 Junior
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
