Morrowind: Pozostałe miejsca Obóz Erabenimsun

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Grobowiec Rodziny Alas

Tu będziesz pokonywał różnych przeciwników - niektórzy są naprawdę mocni, więc uważaj - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Tu będziesz pokonywał różnych przeciwników - niektórzy są naprawdę mocni, więc uważaj. W [1] jest to Atronach Ognia, w [3] Ogrim, w [4] Atronach Burz, w [6] Postrach Klanów, a w [7] - Żarłacz. Przeszukaj zwłoki leżące w [2], w [5] skrzynki, a także Zwłoki Varnera Hlerasa. Skrzynie są jeszcze w [6] i [7], w [6] na sarkofagu leży księga Nazad (podnosi o 1 Przywrócenie).

Grobowiec Rodziny Aran

Spójrz w prawo na ścianę, jak tylko znajdziesz się w grobowcu - leży na niej Klucz do Grobowca Aran - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Spójrz w prawo na ścianę, jak tylko znajdziesz się w grobowcu - leży na niej Klucz do Grobowca Aran. Najpierw przeciwnicy - w [1], [4], [5] i [6] spotkasz zależnie od poziomu Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja, a w [3] - Młokosa, Żarłacza, Postrach Klanów, Atronacha, Skrzydlaty Mrok, Złotą Świętą, Dremorę lub Daedrotha. Miejsca warte odwiedzenia są trzy. [2] - na ścianie wisi tu Pawęż ze Smoczej Łuski, [5] - jest tu leżący w ziemi Rubin, szkielet do przeszukania i trochę skrzynek i [6] - jest tu kilka skrzynek.

Grobowiec Rodziny Arethan

Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja spotkasz w [1] i [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja spotkasz w [1] i [2]. W [3] stoi Żarłacz - to jedyni przeciwnicy w tym grobowcu. W [2] i [4] są natomiast skrzynie do przeszukania. W sumie - nieciekawy grobowiec.

Grobowiec Rodziny Maren

Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [5] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [5]. W [1] leżą Zwłoki, przeszukaj je. Znajdź Klucz do Grobowca Maren z lewej strony jednego z sarkofagów - dzięki niemu dostaniesz się w głąb grobowca. W małych kwadratowych pomieszczeniach prócz przeciwników nic ciekawego nie ma, dlatego idź do [5] - tam pokonaj wroga i weź księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 6 (podnosi o 1 Płatnerstwo), w [6] sprawdź co jest w skrzyni. Zapisz grę - w [7] stoi Batou Szalony. Ma na sobie komplet kościanej zbroi, w raz z Kościanym Kirysem Armun-An i Kościanym Lewym i Prawym Naramiennikiem Armun-An, nosi także Hełm Krwawego Czerwia, a w dłoni dzierży topór. Zabij go i zobacz, czy nic się nie stanie (jeśli oczywiście zdołasz). Przeszukaj też skrzynki w [8].

Grobowiec Rodziny Vandus

Jak tylko wejdziesz, spójrz w lewo na ścianę - leży na niej Klucz do Grobowca Vandus - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Jak tylko wejdziesz, spójrz w lewo na ścianę - leży na niej Klucz do Grobowca Vandus. Zjawę Przodków, Truposza, Szkielet lub Kościeja spotkasz w [1] (tu dwóch), [2], [4], [5] i [6]. Przeszukując wiedz, że w [3] są dwie skrzynie (i po jednej w [4] i [6]), w [4] znajdziesz Surowe Szkło, a na podłodze w rogu w [5] leży księga Opowieść Hallgerda (podnosi o 1 Ciężki Pancerz).

Kopalnia Jaj Maesa-Shammus

Ta kopalnia nie różni się od innych - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Ta kopalnia nie różni się od innych. Znów spotkasz - zależnie od poziomu - Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama w [1], [2], [3] i [4]. W [5] jest ich trzech, ale nic dziwnego - w końcu muszą ochraniać Królową Kwama, która też się tam znajduje.

Mababi

Wieża magów Telvanni, w której nikt cię nie będzie atakował - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Wieża magów Telvanni, w której nikt cię nie będzie atakował. W [1] stoi Lielle Vette, w [2] Arannir. W [2] i [3] są skrzynki obok łóżek. Na schodach w [4] stoi Dondreth, a na górze w [5] - Reron Rinith. W [6] są skrzynki do przeszukania. Wśród książek na półce nie ma żadnej ciekawszej.

Nchuleftingth

Po wejściu skręć w prawo - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Po wejściu skręć w prawo. W [1] stoją zarządzający wykopaliskami Senilias Cadiusus i jego córka Pania Cadiusus. W [2] na stole leży Klucz do Nchuleftingth. Tutaj i w [3] można znaleźć różne dwemerowe artefakty - Dwemerowy Wykrywacz, Dwemerowy Cylinder itp. Gdy skończysz przeszukiwać, idź do A. Znajdziesz się w sali z trzema dźwigniami. Te w [4] i [5] tylko cię zatrują, więc ich nie przekręcaj - przekręć natomiast ostatnią w [6], to ściana w [7] ustąpi, a ty schodami w B będziesz mógł się dostać do dolnych korytarzy. Na początku spróbuj - jeśli możesz - wznieść się do góry, pokonaj przeciwnika (Krasnoludzkie Widmo, Pajęczy Centurion, Kulisty Centurion, Parowy Centurion - zależnie od poziomu) w [8] i przeszukaj beczki - w rogach pomieszczenia i w [9]. Zeskocz na dół i zabierz Klucz do Skrzyni z Nchuleftingth z podłogi w [10] (leży pod ścianą naprzeciwko wejścia). Dwóch z wcześniej wymienionych wrogów spotkasz w [11] i jednego w [12]. W [12] leży też Ands Vendu, ma przy sobie Raport Seniliusa, a obok niego leży książka Wiszące Ogrody. Przeszukaj ten pokój - jest tu dużo beczek i skrzyń. W skrzyniach znajdziesz dwa Starożytne Dwemerowe Klucze.

Piran

Zależnie od poziomu - Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Spaczony, Zarażony Spaczeniem lub Lunatyk będzie w [1], [3] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zależnie od poziomu - Popielny Niewolnik, Popielny Ghul, Popielny Zombie, Spaczony, Zarażony Spaczeniem lub Lunatyk będzie w [1], [3] i [6]. Kościeja lub Truposza spotkasz w [2], a Śniących - jednego w [4] i parę w [5]. To wszystko jeśli chodzi o przeciwników. Jedynym godnym uwagi miejscem jest [5] - to tam przy dzwonach leży Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu, a w sarkofagu: dwa Rubiny, księga Oddychanie w wodzie (podnosi o 1 Przemianę) oraz skrzynki i trochę złota.

Tusenend

Przed wejściem pokonasz czterech przeciwników jednego z rodzajów: Młokos, Postrach Klanów, Żarłacz, Skrzydlaty Mrok, Daedroth, Dremora, Złota Święta lub Atronach - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Przed wejściem pokonasz czterech przeciwników jednego z rodzajów: Młokos, Postrach Klanów, Żarłacz, Skrzydlaty Mrok, Daedroth, Dremora, Złota Święta lub Atronach. Jak tylko wejdziesz, zostaniesz zaatakowany w [1] przez dwóch przeciwników: z lewej Vala z toporem, a z prawej Gilsa Oril (także z toporem, ale ten przyzwie Truposza). W [2] stoi Barirrid (ma topór), a w [3] - Nargol gra-Uftharz (także topór). Gdy wszystkich wybijesz, możesz przeszukać miejsca [2] (jest tu księga Opowieść Hallgerda, podnosi o 1 Ciężki Pancerz, leżą tu także zwoje) oraz [3] (znajdziesz trochę złota). W [4] znajduje się ołtarz, pod nim - Diament i Ruda Ebonu. Jak weźmiesz to drugie, pojawi się oczywiście Dremora.

Zebabi

W [1] pokonasz Ghamonka gro-Agadbu z jakąś bronią obuchową, idź dalej - w [2] rozprawisz się z Hamvirem z mieczem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Obóz Erabenimsun | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

W [1] pokonasz Ghamonka gro-Agadbu z jakąś bronią obuchową, idź dalej - w [2] rozprawisz się z Hamvirem z mieczem. Po lewej i prawej masz dwie jaskinie, ale lepiej iść na razie prosto. W [3] jest zalana wodą jaskinia - spójrz na sufit. Tam, w małej skalnej niszy jest skrzyneczka z klejnotami (tylko trzeba się będzie do niej wznieść). Idź dalej, w [4] zabijesz rzucającego zaklęcia Dradyna Andrano. Zabierz mu Niewolniczy Klucz z Zebabi. Jeśli masz przynajmniej jedną miksturę wznoszenia, to możesz dostać się do [5] (druga stoi tam na ławie, więc nie musisz się spieszyć - ale jeśli to zrobisz, będziesz miał jedną gratis). Znajdziesz tam m.in. Krasnoludzki Topór Bojowy, Wielki Klejnot Duszy i księgę Ziarno (podnosi o 1 Topór). Wróć się do ominiętych jaskiń - w [6] za zamkniętymi drzwiami jest mnóstwo skrzynek i beczek, mniej w [7] - tam stoi jeszcze na górze Arnsi Nerandas z łukiem. Za płotem są niewolnicy, których możesz uwolnić: Gish, Nuralg, Ma'Zahn, Zahraji i Chalureel.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2009-09-01
13:50

zanonimizowany614571 Legionista

😉

jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)

Komentarz: zanonimizowany614571
2009-09-01
13:51

zanonimizowany614571 Legionista

jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.

Komentarz: zanonimizowany614571
2012-06-12
07:41

zanonimizowany846346 Junior

nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action

Komentarz: zanonimizowany846346
2013-04-01
21:32

zanonimizowany910417 Junior

witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??

Komentarz: zanonimizowany910417
2013-11-20
11:16

mrlolekpolska Junior

Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?

Komentarz: mrlolekpolska
2013-11-20
11:57

Selman Generał

Selman
😉

zawsze tak było Panie Juniorze :>

Komentarz: Selman
2016-04-23
14:24

Addamus75 Junior

Addamus75

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:

Komentarz: Addamus75
2017-10-04
21:30

Smichun Junior

Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.

Komentarz: Smichun
2018-01-10
09:19

Koleżanka Junior

Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?

Komentarz: Koleżanka
2023-11-02
16:31

anenn579473182f Junior

Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?

Komentarz: anenn579473182f

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl