Morrowind: Sadrith Mora - Hrundi
Aktualizacja:
Sadrith Mora - Hrundi
Gildia wojowników jest nie w mieście, lecz na jego obrzeżach. Musisz wejść do Sadrith Mora , Dom Rosomaka i przez cesarską kaplicę wejść do korytarzy. Teraz zejdź na dół - dokładnie pod drzwiami, którymi wszedłeś tutaj znajdują się drzwi do gildii wojowników - w [4]. Zleceniodawcą jest Hrundi.
1. Wyprawa do Nchurdamz - najpierw sam musisz dostać się do dwemerowych ruin (Klasztor Holamayan , Nchurdamz). Po lewej stronie wejścia do ruin stoi Larienna Macrina - porozmawiaj z nią i do dzieła, wejdź do środka. Pokonując przeciwników - Pajęczych Centurionów w [1], [4], [7] i [8], Kulistych Centurionów w [2], [3] i [6], i jednego Parowego w [9] - dostań się do chronionej pułapką skrzyni w [10] i wyciągnij z niej Starożytny, Zardzewiały Klucz. Z kluczem idź do [13], gdzie czeka Daedroth Hhrelvesuu. Zabij ją, porozmawiaj z Larienną Macrinią i wróć się do Hrundiego po odbiór nagrody - 500 złota.
2. Problemy w Kopalni - udaj się do Tel Aruhn , Kopalnia Dissapla. Wejdź do środka i pogadaj z Novorem Drethanem w [1], aby lepiej poznać sytuację. Teraz po prostu pokonaj po jednym ogarze w [5] i [6] oraz parę w [8]. Potem znajdź stojącego na skale Teresa Arothana w [9] i każ mu iść za sobą. Przyprowadź go do Novora Drethana, a w nagrodę od niego dostaniesz 4 sztuki Surowego Szkła. Wróć się do Hrundiego i zdaj raport z zadania, a wpadnie ci dodatkowe 250 złota.
3. Zbiegły i Zarażony - jest to podwójne zadanie, bo obie jego części są wykonywane blisko siebie. Na początek udaj się do Vos , Vos i porozmawiaj z którymś z cywilów o Relsie Tenimie. Dostaniesz informacje, żeby pytać się w obozie popielnych na północy. Idź teraz do Vos , Tel Mora i odwiedź Berwen: Handlarkę w [10]. Porozmawiaj z nią, wejdź na górę i zabij Zarażonego Spaczeniem - nic prostszego. Czas na drugą część zadania. Idź do Obóz Ahemmusa , Obóz Ahemmusa i popytaj o Relsa Tenima. Będziesz miał już lokalizację jego kryjówki - Obóz Ahemmusa , Shallit. W środku jaskini dojdź do [1] i spójrz w górę - jeśli możesz się wznieść, to dostaniesz się do kryjówki bandytów. Idź do [2], stoi tu dwóch przeciwników: Muvrulea Daryon z toporem i rzucający zaklęcia Vilval Relvani z bronią obuchową. Otwórz drzwi do [3], tu znów jest para wrogów: odziana w stalową zbroję Brevasu Heran ze Stalowym Claymorem (na nią radzę uważać) i rzucający zaklęcia Giden Nelvilo z bronią obuchową. Ostatnia jaskinia to ta w [4]. Jest tutaj herszt - Rels Tenim. Ma komplet żelaznej zbroi, w tym Srebrny Cesarski Kirys i Srebrny Cesarski Hełm, uzbrojony jest w Stalowy Obosieczny Miecz Cięcia). Może się okazać trudnym przeciwnikiem. Gdy padnie martwy, wróć się do Hrundiego. Za zabicie obu dostaniesz razem 400 złota..
4. Zaopatrzenie w Sujammę - kolejna misja "kurierowa". Dostajesz 20 butelek Sujammy (są razem warte 600 złota), które musisz zanieść do kopalni Upiorna Brama , Jaskinie Dunirai. Gdy wejdziesz do środka, idź do [4] i daj butelki Nelacarowi. Wracaj do Hrundiego, bo za wykonanie zadania czeka na ciebie nagroda - 500 złota.
5. Eskorta Sondaale z Shimmerene - to zadanie jest o wiele większym wyzwaniem. Idź do twierdzy Suran , Telasero. Osoby, która miała tu być, nie ma... Jest natomiast Wiadomość od Sondaale przybita sztyletem do drzwi wejściowych do twierdzy. Wszystko jasne - wejdź i ty. Popielnego Niewolnika, Popielnego Ghula, Popielnego Zombie, Zarażonego Spaczeniem, Spaczonego lub Lunatyka spotkasz w [1], [3], [4], [6], [7] i [8]. Jak tylko zejdziesz, dwóch Śniących zaatakuje cię z [2] - rzucają gwiazdkami, więc najlepiej się ukryć, wtedy sami przybiegną. Zejdź na dół schodami w A. Pokonaj dwóch Śniących w [9] i wejdź do [12] - stoi tam Sondaale z Shimmerene na stole. Powiedz jej, by szła za tobą i wyprowadź ją na zewnątrz - jeśli pokonałeś wszystkich na górze, to nie powinieneś mieć żadnych problemów. Na końcu Sondaale z Shimmerene podziękuje ci, a Hrundi - gdy już do niego wrócisz - da ci 500 złota.
6. Engaer - słowo to jest imieniem najemnika. Drugie słowo to "zabić". Idź do Sadrith Mora , Sadrith Mora, północna część i wejdź do wieży Tel Naga w [12]. Upewnij się, że masz coś, co pozwoli ci lewitować. Popatrz na górną część sali, a zauważysz drzwi bez schodów - wznieś się tam i wejdź do górnej wieży. Pionowym korytarzem wznieś się na samą górę, a potem stań na ziemi (uważaj, żeby czas lewitacji ci się nie skończył). Drzwi prowadzące do celu są zamknięte na klucz (poziom zamka: 20) i mają pułapkę. Niestety, aby zdobyć klucz, będziesz musiał zabić kogoś z wieży, więc lepiej zostać przy wersji z wytrychem. W środku sprowokuj Engaera do ataku (ma łuk, komplet kościanej zbroi i Pierścień Drugiej Bariery), po czym szybko wybiegnij z pokoju i wskocz do pionowego korytarza. W ten sposób szybko uciekniesz z zagrożonego miejsca. Hrundi wręczy ci 1000 za pozbycie się Engaera.
7. Złote Jaja - dość proste zadanie. Najlepiej od razu zostaw całą zbroję obok Hrundiego, bo ciężar, który będziesz musiał przenieść, wynosi 210. Musisz po prostu znaleźć lokację Dagon Fel , Kopalnia Jaj Pudai. Nie zważając na robotników czy glizdy dojdź do drzwi w A, by wejść do leża królowej. Idź do [13], omiń królową i zbierz wszystkie Złote Jaja. Jest ich siedem, każde warte 150 złota i ważące 30. Daj jaja Hrundiemu, a wpadnie ci całkiem niezła sumka - 10000 złota. Jeśli zostawiłeś ekwipunek lub pancerz, to nie zapomnij go teraz zabrać.
Komentarze czytelników
zanonimizowany614571 Legionista
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
zanonimizowany614571 Legionista
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
zanonimizowany846346 Junior
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
zanonimizowany910417 Junior
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
mrlolekpolska Junior
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
Addamus75 Junior
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
