Morrowind: Zadania Daedr
Aktualizacja:
Informacje Ogólne
Na Vavrdenfell jest siedem posągów Daedr, które mogą dać ci zadania. Zwykle nagrodą jest cenny i magiczny przedmiot, więc wysiłek - związany i ze znalezieniem posągu, i z wykonaniem zadania - jest jak najbardziej opłacalny. Poniżej podałem spis wszystkich miejsc z posągami, a także opis tego, co trzeba zrobić (i czego NIE robić).
Zadania Daedr
1. Azura - wejdź do Klasztor Holamayan , Kaplica Azury. W [1] stoi posąg Azury - porozmawiaj z nim, a otrzymasz to zadanie. Musisz udać się na pewną wysepkę na północy - znajduje się ona w [3] w obszarze Dagon Fel . Pokonasz tam następujących przeciwników: Złotą Świętą, parę Żarłaczy, Daedrotha, Atronacha Ognia, Atronacha Burz i Ogrima. Złota Święta ma przy sobie Sygnet Sheogratha. Pamiętaj, by pod ŻADNYM pozorem nie wchodzić do Chaty Rayny Drolan, która jest obok, bo nie wykonasz zadania. Z sygnetem wróć się do Azury i ponownie z nią pogadaj - dostaniesz w nagrodę wartą 5000 Gwiazdę Azury. Jest to najlepszy klejnot duszy, bo można za jego pomocą ciągle łapać dusze - nie tracisz go po złapaniu i użyciu duszy, jak jest to w przypadku innych klejnotów.
2. Boethiah - chyba najbardziej czasochłonne zadanie. Udaj się do Hla Oad i płyń do [5] - dokładnie na zachód od ruin Hla Oad , Ashurnibibi. Płynąc patrz na dno - znajdziesz daedryczne ruiny. Teraz poszukaj, znajdź zniszczony posąg, a następnie jego głowę - z którą porozmawiaj. Otrzymasz zadanie zbudowania posągu. Pierwszym "składnikiem" jest rzeźbiarz. Idź do Caldera , Caldera i popytaj o rzeźbiarza - ludzie powiedzą ci, że znajduje się on w Posiadłości Ghorak w [4]. I rzeczywiście - Duma gro-Lag stoi na samej górze posiadłości. Powie ci, abyś zdobył 2000 złota i jakąś książkę o posągu... Co do złota, to już sam wymyśl, jak. Książka jest niezwykle rzadka, każdy księgarz w każdym mieście powie ci, abyś udał się do Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów. Tam w [13] jest sklepik - Rzadkie Księgi Jobashy. Wejdź do niego i porozmawiaj o książce - będziesz mógł kupić księgę Chwała Boethiahowi za jedyne 25 złota. Z księgą i złotem wróć się do Dumy gro-Lag. Teraz idź gdzieś, gdzie nikt ci nie będzie przeszkadzał i prześpij się ponad dwa tygodnie (ok. 16 razy wybieraj "odpoczynek" i "24 godziny"). Gdy czas ten minie, idź do Gnaar Mok i znajdź Skałę Khatarga w [3]. Tam powinien stać gotowy posąg, z którym porozmawiaj - w nagrodę dostaniesz Złote Ostrze, najlepszy jednoręczny miecz w grze.
3. Malacath - idź do Vas , Assurdirapal. Pokonując przeciwników dostaniesz się do kaplicy (wejście w A lub B), gdzie porozmawiaj z posągiem. Otrzymasz zadanie zabicia ostatniego z rodu Oreyna Niedźwiedziego Pazura. Udaj się do Vivek - nieważne do jakiej dzielnicy i zapytaj o Oreyna. Dostaniesz informację, że Farvyn Oreyn - ostatni z rodu - udał się do Gnaar Mok , Gnaar Mok. Ty też tam się udaj, po czym wypytaj ludzi. Idź następnie w stronę Gnaar Mok , Surinbaal - przed wejściem do tej jaskini powinno stać trzech wojowników: Dreynis Nothar(ubrany w komplet kościanej zbroi wraz z Dreughową Tarczą, Dreughowym Kirysem i Dreughowym Hełmem), Vala Herenius (komplet orkowej zbroi, walczy Szklanym Mieczem Burz) i twój cel - Fervyn Oreyn (ma na sobie dwemerową zbroję, ma także Pas Trzeciej Bariery, Amulet Krwawej Rozpaczy, walczy Srebrnym Toporem Ognia). Zabij wszystkich i wracaj do Malacatha - dostaniesz Hełm Oreyna Niedźwiedziego Pazura (najlepszy hełm w grze).
4. Mehrunes Dagon - aby dostać zadanie od tej Daedry, wybierz się do Gnisis , Yasammidan. W środku pokonaj przeciwników i porozmawiaj z posągiem stojącym w [3] - gdy cię zapyta czy chcesz dla niego wykonać zadanie, zgódź się. Teraz skieruj kroki do Obóz Erabenimsun , Grobowiec Rodziny Alas. W środku pokonaj w [1] Atronacha Ognia, w [3] Ogrima, w [4] Atronacha Burz i w [6] Postrach Klanów. Przeszukaj Zwłoki Varnera Hlerasa leżące w [5] i zabierz z nich Zardzewiały Sztylet - tak, właśnie o tą broń chodzi Mehrunesowi Dagonowi. Gdy mu ją dasz, zamieni ją na Brzytwę Mehrunesa i pozwoli ci zatrzymać.
5. Mephala - udaj się do siedziby Morag Tong, czyli do Vivek , Vivek, Arena - ukrytego miejsca w kanałach w [10] i porozmawiaj z Tarosem Dralem. Musisz otruć pewnego kolesia, dostajesz na to 5 Zaprawionych Płatków Goryczaka. Udaj się do Balmora , Balmora, wschodnia część. Musisz wejść do Domu Baryla Omavela na górze w [10], ale uwaga! Dom jest zamknięty, a jeśli Baryl Omavel, który stoi na ulicy obok, zauważy cię przy otwieraniu zamka (poziom: 50) to zadanie skończone. Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest wskoczenie na dach i wejście przez klapę (też zamknięta, poziom zamka: 50). W środku znajdź kociołek - kliknij na niego, po czym wrzuć truciznę. Wyjdź z domu (znów uważaj, by ofiara cię nie zauważyła) i wróć się z powrotem do Tarosa Drala. Pogadaj z nim, a potem kliknij na ołtarzu Mephali. W nagrodę dostaniesz Pierścień Khajiitów.
6. Molag Bal - dostań się do Tel Aruhn , Yansirramus i idź do [3]. Stoi tam posąg Molag Bala, z którym możesz porozmawiać. Dostaniesz zadanie i Klucz Manta Na. Zafunduj sobie wycieczkę do Kogoruhn , Kora-Dur. W [1] stoi Atronach Burz, a w [2], [3] i [4] - Daedroth (uważaj szczególnie na tego ostatniego). Główny przeciwnik to Daedroth Manta Na w [4] (ma przy sobie Daedryczne Wakizashi, Pierścień Oślepienia i Serce Daedry). Zabij go, zabierz przedmioty i wróć się do posągu Molag Bala. W nagrodę dostaniesz Buławę Molag Bala.
7. Shegorath - posąg boga szaleństwa znajduje się w Vivek , Vivek, Dzielnica Św. Delyna - głęboko w kanałach w [20]. Pokonaj przeciwników - wewnątrz i na zewnątrz i wejdź do kaplicy, po czym porozmawiaj z posągiem. Zadanie przez niego dane jest rzeczywiście... dziwne. Wybierz się do Vas i znajdź chatę Dużej Głowy na obszarze głównym w [1]. W środku na stole leży Dwuząb Panicznego Strachu. Podnieś go i popłyń do [5] - też na obszarze głównym. Jest tam Olbrzymi Samiec Netcha. Musisz go zabić, ale uwaga! Śmiertelny cios musi być zadany Dwuzębem Panicznego Strachu. Najlepiej zapisz grę przed walką, zrań samca tak, aby pozostał mu ułamek punktów życia i robotę dokończ dwuzębem. Jeśli zabijesz go inną bronią, to nie dostaniesz nagrody. A jest nią Włócznia Gorzkiej Litości - dostaniesz ją po powrocie do posągu Shegoratha.
0
- The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
- Morrowind: QUESTY - Klany Wampirów
- Morrowind: Informacje Ogólne Klany Wampirów
- Morrowind: Zalety i Wady Wampiryzmu
- Morrowind: Jak Zostać Wampirem
- Morrowind: Zadania Dla Wszystkich Klanów Wampirów
- Morrowind: Klan Aundae (magia)
- Morrowind: Klan Berne (spryt)
- Morrowind: Klan Quarra (walka)
- Morrowind: Jak Wyleczyć Się z Wampiryzmu
- Morrowind: Zadania Daedr
- Morrowind: QUESTY - Klany Wampirów
- Morrowind: Poradnik do gry Morrowind - Questy
Komentarze czytelników
Addamus75 Junior

Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.