Morrowind: Pozostałe miejsca Tel Uvirith
Aktualizacja:
Ahinipalit

W pierwszej części jaskini czeka cię tylko walka, będzie kolejno wykańczał przeciwników. [1] - rzucający zaklęcia Lanald. [2] - Fentula Pevengius z toporem. [3] - Drorayni Tharam z mieczem. Wreszcie, [4] - Felara Thimalvel z mieczem. Dopiero w [5] stoi dużo beczek i skrzynek do przeszukania. Idź dalej dołem do [6] - tu też są beczki i skrzynki. Spójrz w górę, do [7] - stoi tam Golmerea Othravel z łukiem, która będzie cię ostrzeliwać. Aby się do niej dostać (aby się dostać tam w ogóle), potrzebna ci będzie mikstura wznoszenia lub coś w tym rodzaju. Gdy już tam będziesz, pokonaj przeciwniczkę i jej kolegę Breynisa Faryona ze sztyletem w [8]. Jest obok ogniska trochę cennych przedmiotów, m.in.: Szklany Sztylet, księga Azura i Skrzynia (podnosi o 1 Skradanie się), trochę skrzyń do przeszukania.
Grobowiec Rodziny Andas
![Szkielet, Kościej, Zjawa Przodka lub Truposz będzie czekał w [1], [2], [3], [4], [5] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540283.jpg)
Szkielet, Kościej, Zjawa Przodka lub Truposz będzie czekał w [1], [2], [3], [4], [5] i [6]. Skrzynki do przeszukania czekają w [4], [5] i [6]. Oprócz tego czeka na ciebie coś jeszcze - księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 2 (podnosi o 1 Alchemię). Leży na sarkofagu w [7].
Grobowiec Rodziny Andules

W tym grobowcu nie spotkasz umarlaków. W [1], [2], [4] i [5] możesz walczyć z: Młokosem, Postrachem Klanów, Atronachem, Daedrothem, Skrzydlatym Mrokiem, Dremorą, Złotą Świętą lub Żarłaczem. W [3] na środku jest śmieszny, lecz mało użyteczny Telvański Hełm Kreto-Kraba. W [6] jest księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 10 (podnosi o 1 Krótkie Ostrze). Zabierz Klucz do skrzyni w grobowcu Andules - leży na prawo od czerwonej płachty. Sprawdź następnie skrzynkę w [7].
Grobowiec Rodziny Dulo

Niezwykle "nudny" grobowiec - chyba, że ktoś lubi zabijać wampiry. Te znajdują się w [1], [2], [3], [4] i [5]. W grobowcu są tylko dwie skrzynie do przeszukania - w [1] i [4].
Grobowiec Rodziny Gimothran
![Szkielet, Kościej, Zjawa, Truposz - mogą czekać w [1], [2], [3], [4] i [5] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540330.jpg)
Szkielet, Kościej, Zjawa, Truposz - mogą czekać w [1], [2], [3], [4] i [5]. Wchodząc do pomieszczenia w [1] poszukaj kluczy. Klucz do Grobowca Gimothran leży na ziemi za drugim sarkofagiem po prawej, a Klucz do Skrzyni Grobowca Gimothran na ścianie za pierwszym z lewej. W [4] znajdziesz Cesarski Hełm ze Smoczej Łuski. W [6] natomiast stoi Koffutto Gilgar. Zabij go - ma na sobie komplet kościanej zbroi bez hełmu, a także Laskę Hasedokiego. Przeszukaj skrzynie za nim, a także koła z popiołu - są w nich klejnoty (Diament, Szmaragd).
Grobowiec Rodziny Serano
![Grobowiec zajęły wampiry - stoją w [1], [2], [3], [5] i [6], Idź najpierw do [4] (będziesz musiał ominąć dziurę, uważaj - pierwsze, jak i drugie drzwi są pułapką) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540346.jpg)
Grobowiec zajęły wampiry - stoją w [1], [2], [3], [5] i [6], Idź najpierw do [4] (będziesz musiał ominąć dziurę, uważaj - pierwsze, jak i drugie drzwi są pułapką). Sprawdź skrzynię i zabierz leżący w popielnym kole Klucz do Grobowca Serano. Potem wróć się i sprawdź, co jest w [6].
Kopalnia Jaj Missir-Dadalit
![W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540362.jpg)
W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama. W [6] jest ich dwóch - stoją obok Królowej Kwama. Poza tym nie ma w tej kopalni nic więcej ciekawego.
Kopalnia Jaj Zulkin-Sul

To samo, co poprzednio - tylko że mniejsza powierzchnia. W [1], [2], [3], [4] i [5] spotkasz po jednym z następujących przeciwników: Robotnik Kwama, Zwiadowca Kwama, Wojownik Kwama. W [5] jest także Królowa Kwama. I znów kopalnia ta nie oferuje niczego więcej.
Shushan
![W [1] czeka ogar do zabicia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540393.jpg)
W [1] czeka ogar do zabicia. W [2] pokonasz Penglithil z toporem, potem w [3] zabij Duniusa Valodiusa z długim mieczem i na rusztowaniu Bidsi Gilvayn z łukiem. Przeszukaj skrzynie i idź dalej do [4] - tam na dole i na rusztowaniu jest mnóstwo skrzynek, lecz najpierw polecam rozprawić się z Evilu Indrano z krótkim mieczem w [5]. Ma on przy sobie Niewolniczy Klucz z Shushan i dwie księgi - Historia Mistrza Zoarayma (podnosi o 1 Walkę Wręcz) i Lód i Chityna (podnosi o 1 Lekki Pancerz). Z kluczem idź do [6], gdzie możesz uwolnić niewolników: Bunish, Ashidasha, Bhusari i Olink-Nur.
Mzanchend

Typowe dwemerowe ruiny, jest tu dużo przeciwników - z "dziwną" tendencję zbierania się w jednym miejscu (zazwyczaj w tym, gdzie jesteś ty). Krasnoludzkie Widmo, Pajęczego Centuriona, Kulistego Centuriona, Parowego Centuriona spotkasz w [1], [2], [3], [4], [5], [7] i [8]. Pokonując przeciwników wpierw idź do [6]. Przeszukaj skrzynię (jest tam Krasnoludzka Kusza), zabierz z półki Diament, Szmaragd, Rubin i Dwemerowy Schemat. Potem sprawdź, co jest w [8]. Klucz do skrzyni w Mzanchend jest tuż pod nią samą - sprawdź co się w niej znajduje.
Zenarbael

Przeciwnicy w tej jaskini są wyjątkowo słabo opancerzeni (w ogóle nie są opancerzeni) i uzbrojeni. Wpierw pokonaj rzucającą zaklęcia Bravorę Relavel w [1], a później Dravyneę Fatheran ze sztyletem w [2]. Idź do [3], zabij Arasa Girendasa z mieczem i przeszukaj skrzynki i beczki. Lokację [4] także przeszukaj, wcześniej zabijając Almsa Helothrena ze sztyletem. Teraz skieruj kroki do [5], gdzie zabij dwa Kraby Błotne. Aby dostać się do [6], będziesz potrzebował mikstury wznoszenia. Warto tam się dostać - znajdziesz tam Srebrny Topór Jadu i razem (wzięte z koszyka i ze skały) siedem kawałków Rudy Ebonu.
Zaintirari
![Pokonaj w [1] Dilsa Heladrena z mieczem (ma na sobie Kościany Kirys i Kościane Buty), a następnie Malsa Faralena z długim mieczem w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Tel Uvirith | TES III Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/183/769540455.jpg)
Pokonaj w [1] Dilsa Heladrena z mieczem (ma na sobie Kościany Kirys i Kościane Buty), a następnie Malsa Faralena z długim mieczem w [2]. W [3] są skrzynki i beczki. Na dole w [4] stoi Nelvon Radas, a w [5] Direr Velendas - obaj mają miecze. Przeszukaj jaskinię w [5], a potem wejdź do [6], gdzie czeka Sarayn Sadus - także z mieczem. Tu także jest parę skrzyń do przeszukania (z czego jedna na szczycie wysokiej skały obok wejścia do tej części).
Komentarze czytelników
zanonimizowany614571 Legionista
jasne. Najłatwiej jest wklepać kod... ale bez kodów też jest bardzo prosto. Idziesz do tego gostka w Ebonheart który ci mówi o mrocznym bractwie i twierdzy smutku (chyba Appelus cośtam). Zabij go. będziesz mieć wszystko oprócz hełmu a ten jest gdzieś w bazie mrocznego bractwa. ( można też zabić tego orka w domu rzemieślników ale dopiero jak da miecz)
zanonimizowany614571 Legionista
jak macie jeszcze jakieś pytania odnośnie morrowind to walcie.
zanonimizowany846346 Junior
nie wiem czy ktoś w ogóle tu jeszcze zagląda, ale jestem arcymistrzem, ukończyłem wątek fabularny, a wyroków nikt nie cce mi dać. o co chodzi? mam podstawową wersję gry z płyty cd action
zanonimizowany910417 Junior
witam.mam problem od wsyztskich dostalem glos ale nie dali mi pierscienia i szaty tego Hortatora mam tylko pas.u kaazdego bylem i mam pas . . . ktos pomoze??
mrlolekpolska Junior
Głupie jest to że jak nie kupisz Abonamentu to nie widzisz ponad 50%
Tutaj za wszystko trzeba płacić WHY ?
Addamus75 Junior
Witam(: Odkąd Morrowind się pojawił, przechodzę sobie te gierkę już piąty raz. Bardzo polubiłem jej klimacik, i nie tylko.. Tym razem postanowiłem "ułatwić i uprzyjemnić" sobie rozgrywkę kodem na oddychanie pod wodą.. Później przypomniałem sobie o misji w której trzeba utonąć.. Powiedzcie, czy da się coś z tym zrobić? Może, jakoś usunąć skutki wpisania kodu?
Pozdrawiam(:
Smichun Junior
Czy mógłby ktoś mi pomóc?
Zgubiłem Hlormara Moczymordę i nigdzie nie mogę go znaleźć. Wszedłem z nim powybijać bandytów do jaskini w pobliżu kopalni w Calderze i podczas starcia on gdzieś zniknął wczytanie zapisu sprzed wejścia kiedy om jeszcze mi towarzyszył nie pomogło.
Koleżanka Junior
Wersja PDF nie uwzględnia sekcji Questy - Zadania Pozostałe, jest jakaś szansa na to że kiedyś to poprawicie?
anenn579473182f Junior
Mam pytanie. Wybrałem jakąś umiejętność główną i mam ją na 30 poziomie. Gdy próbuje jej się douczyć u nauczyciela wyskakuje mi wiadomość, że nie można. Da się jej douczyć więcej u nauczyciela?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
