Civilization 6: Miasta-państwa handlowe, lista, emisariusze, premie
Aktualizacja:
W poniższym rozdziale poradnika do gry Civilization 6 znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące miast-państw handlowych w Civ 6, a także opis korzyści związanych z utrzymywaniem wpływów w poszczególnych miastach i korzyści związane z przejmowaniem nad nimi kontroli.
Premie za emisariuszy
Dla każdego z miast handlowych przysługują takie same premie za utrzymywanie w nim odpowiedniej liczby emisariuszy. Pamiętaj, że jeśli utrzymujesz kilku przedstawicieli w kilku miastach handlowych to uzyskane w ten sposób premie łączą się.
Liczba emisariuszy | Premia |
1 | +4 złota w stolicy |
3 | +4 złota w każdej dzielnicy biznesowej |
6 | kolejne +4 złota w każdej dzielnicy biznesowej |
Jeden z powodów dla którego warto odkryć miasto jako pierwszy to darmowy przychód w postaci 4 sztuk złota w każdej turze. Miej na uwadze, że na początku rozgrywki to niewiele więcej niż twoje miasto generuj samo. Wraz z rozwojem warto poświęcić kolejnych emisariuszy dla osiągnięcia limitu wymaganego by sięgnąć po status suzerena. Aby premia była adekwatna do twojego wkładu powinieneś posiadać co najmniej trzy miasta z dzielnicą biznesową, wtedy bez obaw możesz podnieść liczbę wysłanników do maksymalnej. Oczywiście nie powinieneś na to zważać, jeśli większa liczba emisariuszy jest niezbędna, aby utrzymać status suzerena.
Amsterdam
Ikona | Premia dla suzerena |
![]() | Szlaki handlowe do zagranicznych miast przynoszą +1 złota za każdy zasób luksusowy dostępny w zagranicznym mieście. |
Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Sid Meier's Civilization VI - poradnik do gry
- Civilization 6: Poradnik do gry
- Civilization 6: Miasta-państwa
- Civilization 6: Miasta-państwa, informacje ogólne, lista, porady
- Civilization 6: Miasta-państwa handlowe, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa kulturowe, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa militarne, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa naukowe, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa przemysłowe, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa religijne, lista, emisariusze, premie
- Civilization 6: Miasta-państwa
- Civilization 6: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Gra ktoś na xbox? Nie mam pojęcia co kliknąć na padzie żeby nabyć jednostki religijne... Oczywiście mam założona religię, rozwinięta dzielnice wiary i bardzo dużo punktów wiary i nie mogę nabyć nawet misjonarza... Problem jest z interfejsem w wersji na xbox... Jest w stanie mi ktoś pomóc..?
Wczoraj po prostu było to nie możliwe.... Jakiś dziwny bug... Dziś jak załadowałem grę ponownie pojawiła się ta opcja w interfejsie i jest to przycisk RB xD wcześniej i tak klikałem wszystko i nie działało i też interface nie pokazywał takiej opcji :p
Ogólnie to masz je tam gdzie są jednostki wojskowe, a żeby je odblokować to musisz zbudować w mieście kaplicę i założyć religię. I to tylko w tym mieście gdzie masz kaplice
Powie mi ktoś dlaczego na jednym zapisie mam zasób luksusowy taki jak żółwie A na drugim już nie ?
Gram na wersji ghatering strom (chyba tak się to pisze) I na jednym zapisie mam takie zasoby luksusowe jak żółwie czy kadzidło A na innym już nie
Zasoby luksusowe są generowane losowo - ich występowanie zależy m.in. od rodzaju i rozmiaru wybranej mapy. Jeśli chcesz, możesz je wybrać w opcjach zaawansowanych przy tworzeniu nowej gry.
Skąd się biorą barbarzyńcy, mam sytuacje w której co chwilę dookoła miasta pojawiają się 3-4 jednostki na raz kompletnie znikąd? Nie podpływają, nie podchodzą itp., tylko tak jakby zeskoczyli i otaczają całe miasto.
Zawsze możesz wyłączyć barbarzyńców w opcjach zaawansowanych przy tworzeniu gry. Ogólnie ułatwia to rozgrywkę i nie masz z niczego nagle właśnie takich 4 jednostek pod miastem.
Z wiosek. Jak namierzyli twoje miasto to będą tam wysyłać oddziały.
Poproszę o podpowiedź odnośnie dzielnicy wojskowej. Budynki w tej dzielnicy zwiększają przychód doświadczenia przez "jednostki szkolone w tym mieście". Moje pytanie brzmi: czy ta premia działa na również na jednostki stworzone w tym mieście przed wybudowaniem dzielnicy?
wystarczy zwiekszyc poziom trudnosci, jesli na zbyt prostym grasz to oczywiscie w xii wieku zbudujesz samolot, ale nie o to chodzi...
king i ponizej w ogole mija sie z celem
Do tej pory grałem na 4 i 5 poziomie trudności póki co.
Niestety jak dla mnie gra za słabo zbilansowana. Możliwość budowy samolotów w XII wieku? Chwile eureki dają zbyt duży bonus (50%!). Dobre rozplanowanie zdobywania bonusów i kolejności technologii mogą nas postawić bardzo szybko jako najlepiej rozwiniętą cywilizację.
No ale to od lat wielka magia Cywilizacji - jeśli rozwiniesz państwo na tyle szybko aby mieć samoloty w XII wieku to przecież sam fun.
Nie rozumiem, masz zarzut za to że gra pozwala Ci się rozwijać?
Gdzie jest poradnik do Civilization VI w .pdf ?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

