Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Wyzwanie: Teksas
Ostatnie zawody w górnej części Battle Machine. Jako że jest to wyzwanie, liczą się tylko i wyłącznie Twoje umiejętności. Nie zabierasz tutaj swoich aut - możesz wybrać jedynie pomiędzy dwoma dostępnymi. Żarty się skończyły.
| Grip : Tor Klubowy Bardzo łatwa trasa z bardzo długą prostą, na której warto używać nitro. Podczas występującej po prostej startowej sekwencji zakrętów warto ścinać je po piachu - można zaoszczędzić sporo czasu. Samochód dowolny. |
| Grip : Krótki Tor A Bardzo przyjemna i znana już trasa, tyle że w krótszej wersji. Warto użyć 350Z. Tuż przed ostatnią prostą można maksymalnie skrócić drogę, jadąc po piachu i rozbijając żółte barierki (za naprawy i tak nic nie płacisz) |
| Grip : Tor GP B Kolejny raz start na długim łuku, a potem seria zakrętów, które nie są trudne do szybkiego przejechania. Warto uważać na nawrocie tuż przed długim łukiem startowym. 350Z będzie odpowiedni. |
| Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor B Jak zawsze na tę wersję trasy z długim łukiem startowym polecam 350Z. Znana trasa nie powinna już sprawiać kłopotu. Pamiętaj o ścinaniu zakrętów tam, gdzie to możliwe. Kluczową sprawą jest, abyś jak najlepiej pojechał pierwsze sektory i zgarnął na nich punkty. Gdy już sobie wyrobisz przewagę, nie powinieneś mieć problemów ze zwycięstwem. |
| Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A Kolejny raz znana już na ślepo trasa... 350Z czy Golf GTI - bez różnicy. Zwycięstwo tutaj nie stanowi problemu, ponieważ miejsc do ścinania jest mnóstwo w środkowej części okrążenia oraz jak zawsze na końcu, pomiędzy żółtymi barierkami. |
| Próba Czasowa : Tor GP A O ile trasa prosta, o tyle lepiej ją jechać 350Z, który jest szybszy od Golfa GTI. Jest na niej troszkę niewidocznych do ostatniej chwili zakrętów, zatem posiłkuj się mapą. Czasami warto ciąć po wewnętrznej, nawet po trawie (ostatnia sekwencja zakrętów przed startowym długim łukiem). |
Po dominacji czeka Cię wybór nowego auta. 350Z jest obecnie szybsze, ale w przyszłości Golf GTI da się całkiem dobrze tuningować. Jednak polecam 350Z, które jest o wiele bardziej skrętne od Golfa. Musisz ustalić, który samochód będzie Twoim głównym. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta - Twój pierwszy Nissan. Nawet jeśli go teraz nie doceniasz, gdy zaczniesz w niego inwestować, przekonasz się, że potrafi naprawdę wiele.
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Battle Machine
- Wyzwanie - Newada | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Willow Springs | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Portland International Raceway | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Chicago Airfield II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Willow Springs II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Nevada Hightway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet
- Super Promotion - Mistrzostwa Chicago | Battle Machine
- Battle Machine
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.