NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
Aktualizacja:
Wyzwanie: Ebisu
Znowu wyzwanie i jak już zdążyłeś się przyzwyczaić, oznacza to, że nie jeździsz swoimi autami i musisz poradzić sobie na tych, które są dostępne.
| Grip : Trasa Południowa Nie będę ukrywał, że by osiągnąć tutaj sukces, trzeba ścinać i możliwie upraszczać zakręty - mówię tu o sekwencji zakrętów i nawrotów. Używaj nitro na prostej, a na zakrętach nawet odbijaj się od aut przeciwników. |
| Próba Czasowa : Trasa Togue Trudny i potrafiący zdenerwować wyścig. Musisz być bardzo uważny i szybki - przeciwnicy nie śpią. Nitro najlepiej użyć po nawrocie na początku okrążenia. |
| Drift : Tor Do Driftu D Trasa bardzo przyjemna, wystarczy tylko tak manipulować samochodem, by wchodzić w kolejne zakręty i nawroty. Szubko naucz się panować nad Suprą. |
| Drift : Tor Do Driftu F Króciutka trasa, wymagająca jedynie w środkowej części wpadnięcie w dwa zakręty na poślizgu i zwycięstwo w kieszeni. |
| Próba Prędkości : Fukushima A Bardzo przyjemna trasa, na której zapoznasz się z nowym trybem - Próbą Prędkości. Pilnuj się i nie wyleć z trasy, bo tutaj kończy się to tragicznie. Przy okazji możesz przetestować obydwa samochody (Supra, BMW) na tej samej trasie - po wygraniu wyzwania wybierzesz któryś z nich dla siebie (jako swoje nowe auto właśnie do Próby Prędkości). |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Fukushima Maksymalnych Krótka trasa, której celem jest uzbieranie sumy jak największych prędkości auta. Prędkości są sprawdzane w oznaczonych punktach. Trzymaj się trasy i tuż przed owymi punktami używaj nitro - zwycięstwo nie jest trudne. |
| Próba Prędkości : Fukushima C Użyj samochodu, który prowadzi Ci się lepiej (osobiście polecam BMW). Trasa jest długa i niestety, jak zawsze w tym trybie, błąd może zniweczyć wszystko. Uważaj w szczególności na wzniesienia i inne momenty, gdy nie widzisz dalszej trasy. Lepiej troszkę zwolnić niż z niej wylecieć. |
Dokonaj wyboru auta, które lepiej Ci się prowadzi i które będzie mogło służyć jako pojazd do Próby Prędkości (polecam BMW). Od razu stwórz sobie jego nowy wzór w ustawieniach aut w garażu. Zastosuj minimum te części, które już ma, a najlepiej podkręć mu Silnik, Układ Napędowy etc. - czyli to, co zawsze (na ile starczy Ci gotówki). Twój główny samochód (zakładam, że to dalej Nissan) powinien mieć już wszystko na trzecim poziomie.
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
