NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
Aktualizacja:
Mistrzostwa: Autobahnring
To już Twoje trzecie mistrzostwa. Jako że z pewnością uzbierałeś trochę gotówki, możesz pomyśleć o nowych zakupach (np. jakieś Porsche do Próby Prędkości?).
| Klasa Gripu : Autobahn GP Doskonale znana trasa. Pierwsza część do przejechania na niskim biegu ze względu na ciąg zakrętów. Potem uważaj w lesie, gdzie nie ma bandy - możesz się wywrócić, najeżdżając na okoliczne pagórki. Końcówka to długie proste z delikatnymi łukami w towarzystwem tuneli - pełen gaz. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili To co zawsze. Uważaj jedynie na delikatne koleiny na asfalcie oraz - by nie zniosło auta na bok (pochyła szosa). |
| Drift : Tor Do Driftu A Świetny tor, bardzo wygodny, bo szeroki. Zaczynasz długim zakrętem, po którym możesz przerzucić poślizg na drugą stronę auta lub też wyprostować. Potem kilka dobrze znanych zakrętów, które przejedź na jednym drifcie. Musisz po nich wyrównać, by pokonać pojedynczy zakręt oraz jeszcze jedną parę i już meta. |
| Próba Prędkości : Autobahnring A Największym problemem mogą okazać się delikatne, ale nagle pojawiające się zakręty oraz zakręty oznaczone żołto-czarnymi strzałkami. Trasa jest dosyć krótka. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring C Kolejny raz musisz przejechać tę trasę oraz 9 punktów kontrolnych mierzących prędkość. Jak zawsze na Autobahnring uważaj na zakręty oznaczone znakami. Wchodź w nie inteligentnie - tak, aby straty szybkości były jak najmniejsze, bo często właśnie za nimi umiejscowione są punkty mierzące prędkość. |
| Drift : Tor Do Driftu B Z pierwszej części toru trudno wyciągnąć większą ilość punktów - jedź płytkim poślizgiem. Wszystko nadrób w drugiej części, a gdy szosa zrobi się szeroka na ostatnim nawrocie, pociągnij poślizg aż do mety! |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
