Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Witaj w kolejnych zawodach. Jak tam Twój Nissan? Czymkolwiek dysponujesz do Gripu, przydałoby się, gdyby już miało na trzecim poziomie Silnik, Układ Napędowy, Wymuszone Zasysanie oraz Zawieszenie (przydałby się również Podtlenek Azotu). W Chargerze możesz ustawić więcej biegów (o ile wcześniej tego nie zrobiłeś), a także pokombinować z Silnikiem, nitro etc. Auto do Dragów wystarczy takie, jakie jest - tutaj liczą się umiejętności (w przyszłości przyspieszenie). Czas na kolejne wyzwanie - powodzenia.
Wyzwanie: Autopolis
Jako że jest to wyzwanie, nie korzystasz ze swoich bryk. Jeśli nie czujesz się pewnie i potrzebujesz wyczuć samochód, proponuję przejechać się treningowo. GTI potrafi zarzucić przy ostrym skręcie, dlatego uważaj na nawrotach i kontruj.
| Grip : Tor GP Długa trasa i nieco wymagająca od gracza (szczególnie, że nie jedziesz swoim samochodem). Uważaj koniecznie na kilku nawrotach i nie ryzykuj. Przeciwnicy mają identyczne auta, ale nie potrafią korzystać z tego, co mają pod maską. |
| Grip : Krotki Tor Dosyć łatwa trasa, na której trudność mogą sprawić dwa zakręty - nawroty. Jednak wszyscy mają takie same samochody - nie nadrobisz niczego mocą. Liczą się umiejętności - pilnuj się, bo tutaj błędy kosztują bardzo wiele. |
| Drift : Tor Do Driftu B Dosyć krótka trasa, gdzie zwykły, przyzwoity przejazd spokojnie wystarczy do zwycięstwa. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Jako że wszyscy mają te same auta, na początku nie będzie łatwo. Musisz za wszelką cenę dogonić przeciwników - musisz pokonać sektory szybciej niż komputerowy przeciwnik. Może nie być łatwo. |
| Drift : Tor Do Driftu E Bardzo długa trasa, na której przede wszystkim uważaj, aby z niej nie wypaść. Jedź powoli, kontruj i nie przekombinuj, żeby Cię nie wyrzuciło z trasy, co jest dość prawdopodobne. |
Na koniec pozostaje Ci wybór auta, które może stać się nowym pojazdem do Driftu. Przetestuj obydwa i wybierz. Jeśli "leży" Ci Corolla za 16000, weź cokolwiek i... sprzedaj, przeznaczając kasę na podrasowanie Corolli pod kątem przyspieszenia.
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- React Team Session
- Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- React Team Session
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.