NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
Aktualizacja:
Witaj w kolejnych zawodach. Jak tam Twój Nissan? Czymkolwiek dysponujesz do Gripu, przydałoby się, gdyby już miało na trzecim poziomie Silnik, Układ Napędowy, Wymuszone Zasysanie oraz Zawieszenie (przydałby się również Podtlenek Azotu). W Chargerze możesz ustawić więcej biegów (o ile wcześniej tego nie zrobiłeś), a także pokombinować z Silnikiem, nitro etc. Auto do Dragów wystarczy takie, jakie jest - tutaj liczą się umiejętności (w przyszłości przyspieszenie). Czas na kolejne wyzwanie - powodzenia.
Wyzwanie: Autopolis
Jako że jest to wyzwanie, nie korzystasz ze swoich bryk. Jeśli nie czujesz się pewnie i potrzebujesz wyczuć samochód, proponuję przejechać się treningowo. GTI potrafi zarzucić przy ostrym skręcie, dlatego uważaj na nawrotach i kontruj.
| Grip : Tor GP Długa trasa i nieco wymagająca od gracza (szczególnie, że nie jedziesz swoim samochodem). Uważaj koniecznie na kilku nawrotach i nie ryzykuj. Przeciwnicy mają identyczne auta, ale nie potrafią korzystać z tego, co mają pod maską. |
| Grip : Krotki Tor Dosyć łatwa trasa, na której trudność mogą sprawić dwa zakręty - nawroty. Jednak wszyscy mają takie same samochody - nie nadrobisz niczego mocą. Liczą się umiejętności - pilnuj się, bo tutaj błędy kosztują bardzo wiele. |
| Drift : Tor Do Driftu B Dosyć krótka trasa, gdzie zwykły, przyzwoity przejazd spokojnie wystarczy do zwycięstwa. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Jako że wszyscy mają te same auta, na początku nie będzie łatwo. Musisz za wszelką cenę dogonić przeciwników - musisz pokonać sektory szybciej niż komputerowy przeciwnik. Może nie być łatwo. |
| Drift : Tor Do Driftu E Bardzo długa trasa, na której przede wszystkim uważaj, aby z niej nie wypaść. Jedź powoli, kontruj i nie przekombinuj, żeby Cię nie wyrzuciło z trasy, co jest dość prawdopodobne. |
Na koniec pozostaje Ci wybór auta, które może stać się nowym pojazdem do Driftu. Przetestuj obydwa i wybierz. Jeśli "leży" Ci Corolla za 16000, weź cokolwiek i... sprzedaj, przeznaczając kasę na podrasowanie Corolli pod kątem przyspieszenia.
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
