Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Autobahnring II
| Grip : A-54 Droga Ekspresowa Znana Ci już trasa - patrz wyżej. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Powinieneś już mieć minimum 2 poziom w kluczowych częściach do samochodu i z tym - przy odrobinie zręczności - wygrasz bez problemu. |
| Próba Prędkości : Autobahnring C Mimo wyglądającej na zakręconą, trasa ta jest prosta i bardzo szybka - odbywa się na znanych Ci już dobrze zakrętach i prostych z innych tras. Pilnuj przede wszystkim, by trzymać się szosy. Pod żadnym pozorem nie zjeżdżaj z niej - powoduje to olbrzymią utratę prędkości. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring B Pamiętaj, aby nie ryzykować na całej trasie. Najwyższego biegu oraz nitro używaj przed fotoradarem. Trasa osadzona w znanej Ci już scenerii. |
| Eliminacje Sektorowe : Autobahnring GP Trasa, na której zwycięstwo Nissanem może być trudne. Jest ona Ci już znana, koniecznie uważaj na sekwencji zakrętów po starcie. Później też musisz uważać, szczególnie by nie wypaść na trawę (i na drzewo) obok trasy. Ostatnia faza to długa prosta przez tunele z łukami do pokonania - tutaj możesz jechać cały czas z maksymalną szybkością aż do mety. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring A Bardzo krotka trasa, na której dasz radę wygrać tylko potężnie podtuningowanym autem. Punkty kontrolne są rozstawione bardzo blisko siebie. Od razu po starcie, będąc na 4 biegu, użyj nitro. Pamiętaj, że nie musisz ścigać się z przeciwnikami - możesz poczekać chwilkę, aż odjadą, by Ci nie przeszkadzali. |
Jeżeli nie dałeś rady wygrać Nissanem (swoim pierwszym samochodem) jednego lub więcej wyścigów, należy pomyśleć nad nowym nabytkiem (zwracając uwagę na moc auta oraz jego przyspieszenie). Powinieneś mieć trochę pieniędzy, a jeśli nie - zarób je, jadąc jeden z poprzednich Dni Wyścigów.
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- React Team Session
- Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- React Team Session
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.