NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
Aktualizacja:
Tokyo Dockyard
Od wyzwania kierujesz się w dół.
| Grip : Gilza Go To bardzo przyjemna i szybka trasa. Jeżeli Twój Nissan (lub inne auto) jest podtuningowany prawie na maxa, nie ma żadnych problemów z wygraną. Dodam, że warto jeździć po ścianach, czyli przejeżdżać zakręty po zewnętrznej bandzie, przyklejając się do niej. |
| Eliminacje Sektorowe : Kyobashi Attack Bardzo podobna trasa do tej z Gripu - jedyna różnica to dwa ostre zakręty przed metą - zwolnij i uważaj. Reszta uwag taka sama, łącznie ze wskazówką dotyczącą jeżdżenia po bandach. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Kolejny prosty Drag. Nawet jeśli Twój Charger nie dostał kolejnych poziomów silnika, zawieszenia etc., spokojnie poradzi sobie na trzech biegach. Przyszłościowo możesz zakupić mu kolejne poziomy potrzebnych do dobrego przyspieszenia części. |
| Drift : Tor Do Driftu C Trudny Drift, wymagający bardzo dobrego wyczucia samochodu. Jeśli Corolla, którą wcześniej polecałem, odpowiada Ci - polecam ją nadal, jest mała i zwrotna. Staraj się nabić dużo punktów, szczególnie na ostatnim nawrocie. |
| Próba Czasowa : Shimbashi Po raz kolejny bardzo przyjemna, podobna do wcześniej przejechanych, trasa. Uważaj na zakręty przy starcie. Pamiętaj, że do pokonywania zakrętów możesz używać band. |
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
