Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Tokyo Dockyard
Od wyzwania kierujesz się w dół.
| Grip : Gilza Go To bardzo przyjemna i szybka trasa. Jeżeli Twój Nissan (lub inne auto) jest podtuningowany prawie na maxa, nie ma żadnych problemów z wygraną. Dodam, że warto jeździć po ścianach, czyli przejeżdżać zakręty po zewnętrznej bandzie, przyklejając się do niej. |
| Eliminacje Sektorowe : Kyobashi Attack Bardzo podobna trasa do tej z Gripu - jedyna różnica to dwa ostre zakręty przed metą - zwolnij i uważaj. Reszta uwag taka sama, łącznie ze wskazówką dotyczącą jeżdżenia po bandach. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Kolejny prosty Drag. Nawet jeśli Twój Charger nie dostał kolejnych poziomów silnika, zawieszenia etc., spokojnie poradzi sobie na trzech biegach. Przyszłościowo możesz zakupić mu kolejne poziomy potrzebnych do dobrego przyspieszenia części. |
| Drift : Tor Do Driftu C Trudny Drift, wymagający bardzo dobrego wyczucia samochodu. Jeśli Corolla, którą wcześniej polecałem, odpowiada Ci - polecam ją nadal, jest mała i zwrotna. Staraj się nabić dużo punktów, szczególnie na ostatnim nawrocie. |
| Próba Czasowa : Shimbashi Po raz kolejny bardzo przyjemna, podobna do wcześniej przejechanych, trasa. Uważaj na zakręty przy starcie. Pamiętaj, że do pokonywania zakrętów możesz używać band. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- React Team Session
- Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- React Team Session
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.