NFS ProStreet: Ebisu
Aktualizacja:
Ebisu
Kolejny raz stare śmieci...
| Klasa Gripu : Trasa Zachodnia Koniecznie uważaj na nawrotach, których jest tutaj wiele. Postaraj się od razu na pierwszym z nich wyprzedzić wszystkich. Nitro używaj tylko na dwóch prostych. |
| Próba Czasowa : Trasa Południowa Najbardziej trzeba zwolnić na dwu nawrotach (jeśli masz maksymalnie sztywne zawieszenie, uważaj, żeby na wybojach Cię nie wywróciło). Nitro użyj nietypowo: po starcie pokonaj łuk oraz zakręt po zewnętrznej, ocierając się o bandę i tam użyj nitro - szybko przejedziesz ten odcinek i z dużą prędkością wyjdziesz na prostą. |
| Próba Prędkości : Fukushima A Musisz się zdecydować, jakim autem będziesz jeździć. Kiper, BMW czy kupisz coś innego. Trasa musi być przejechana naprawdę szybko. Tutaj nie ma już żartów. Trzeba jechać powyżej 300 km/h. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Fukushima C Bardzo długa, a więc wymagająca wielkiego skupienia trasa. Ilość punktów oraz ich zagęszczenie jest tak duże, że praktycznie cały czas musisz gnać, jak szybko się da. Pod koniec uważaj na roboty drogowe oraz na wyskoki - przed górkami nie skręcaj autem. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Fukushima B Tutaj punktów kontrolnych jest mniej, toteż można na chwilkę przed każdym z nich podrasować się nitro. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
