NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
Aktualizacja:
Tokyo Dockyard II
Kolejna impreza, kolejne pieniądze, kolejny tuning...
| Grip : Kyobashi Attack Bardzo dobrze znana Ci trasa, więc wskazówki te same - przede wszystkim gaz do dechy i ślizgaj się po bandach. Uważaj tylko na dwa ostatnie zakręty. |
| Klasa Gripu : Zjazd Z Drogi Nr 4 Szybkie proste na pełnym gazie i jedynie dwa ostre zakręty. Długi łuk po starcie możesz przejechać dosyć szybko. |
| Próba Czasowa : Gilza Go Również znana Ci trasa, bardzo łatwa, możliwa do przejechania praktycznie na pełnym gazie. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Swoim dobrze podrasowanym autem powinieneś zdeklasować przeciwników. |
| Drift : Tor Do Driftu B Bardzo przyjemna, szeroka trasa. Jedynie na najdłuższej prostej musisz uważać na barierki. Całą trasę da się przejechać praktycznie na jednym poślizgu. |
| Drift : Tor Do Driftu A Kolejna w miarę prosta trasa. Nie kombinuj na prostej startowej, dobrze wejdź w pierwszy długi zakręt. Po drodze znów napotkasz na trochę przeszkód. Dwa ostatnie zakręty koniecznie przyjedź na jednym poślizgu aż do samej mety. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
