Ebisu | Noise Bomb | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Czas rozprawić się z Królem Driftu. Pamiętaj, żeby mieć dostęp do tej "ligi", musisz pobić rekordy punktowe na przynajmniej dziesięciu wcześniej rozgrywanych trasach. Jeśli chodzi o samochody, można polecić ich wiele, ale dalej będę namawiał Cię na Toyotę Corollę lub ewentualnie na Nissana Silvia czy Mazdę RX-8. Którykolwiek wybierzesz, stuninguj go do maksimum (stać Cię).
Ebisu
| Drift : Tor Do Driftu A Bardzo prosta trasa. Rozpędź się i wejdź w pierwszy zakręt, uważając, by nie wyrzuciło Cię na bandę. Wyrównaj i wejdź w drugi zakręt (również uważaj, by Cię nie wyrzuciło - kontroluj gaz oraz skręt kół). Potem możesz przerzucić poślizg na drugą stronę auta lub chwilkę się rozpędzić i ponownie na ostatniej szerokiej prostej wykonać ślizg. |
| Drift : Tor Do Driftu C Trudniejsza trasa - musisz idealnie wykorzystać zaledwie trzy zakręty, aby nabić te 3000 punktów. Wejdź niezbyt szybko w zakręt w prawo, przerzuć poślizg na lewą stronę i pociągnij, jak długo się da, by następnie przerzucić ślizg znów na prawo. Potem, jeśli uda się utrzymać tak długo auto w poślizgu, przerzuć się znów na lewą stronę i pociągnij poślizg aż do mety. |
| Drift : Tor Do Driftu B Bardzo przyjemna trasa (wbrew pozorom). Na pierwszym długim łuku, który przechodzi w zakręt w lewo, możesz nabić ponad 2000. Na nawrotach dopełnij dzieła - poślizg jak zawsze poprowadź aż do mety. |
| Drift : Tor Do Driftu D Ta trasa to połączenie dwu poprzednich - postępuj więc według instrukcji najpierw trasy B, potem C. Jest ona tylko nieco wydłużona, jednak nie powinieneś mieć z tym problemu. |
| Drift : Tor Do Driftu E Znowu to samo miejsce. Pociągnij porządnie zakręt w lewo (nie wpadnij tylko na bandę), potem przerzuć poślizg na prawo i przejedź długi łuk. Na jego końcu można ponownie zarzucić autem w lewo i jechać na poślizgu aż do mety. |
| Drift : Tor Do Driftu G Bardzo trudna trasa - jest wąska i pod górkę, i do tego stroma. Musisz jechać powoli i wykorzystywać wszystkie zakręty, pokonując je w delikatnym poślizgu. Dobrze wykorzystaj kilka nawrotów. To trudna trasa, na której ciężko jechać dużym i szerokim samochodem. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.