NFS ProStreet: Portland International Raceway
Aktualizacja:
Portland International Raceway
Przeciwnicy mają coraz lepsze auta, toteż jeśli jeszcze nie zająłeś się tuningiem, najwyższy na to czas. Wszelkich uwag szukaj w poradach dotyczących tuningu. W tej chwili w aucie do Gripu warto posiadać pierwsze poziomy ulepszeń w Silniku, Zawieszeniu, Układzie Napędowym i Hamulcach. Jeżeli jeździsz pierwszym Nissanem, nie zwracaj uwagi, że czasami na prostych konkurencja będzie Cię wyprzedzać - nadrabiasz na przyspieszeniu oraz na zakrętach.
| Grip : Tor GP Kolejna bardzo prosta trasa, gdzie trudności nie powinno sprawić nawet przejechanie serii zakrętów po prostej startowej (Nissan jest bardzo zwrotny). Na dwóch prostych trzeba postawić na maksymalny gaz oraz nitro (bo chyba już je posiadasz?). |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Kolejny Drag. Pamiętaj, że w przypadku tuningu liczy się przyspieszenie. Czasy poniżej 13 sek. to już standard. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Po raz pierwszy masz do czynienia z Dragiem na pół mili. Tutaj nie liczy się tylko początkowe rozpędzanie auta, ale również to, jak radzi sobie ono przy wyższych prędkościach. |
| Próba Czasowa : Tor Festiwalowy Trasa prawie identyczna jak ta z Gripu, więc uwagi takie same. Pamiętaj, że liczy się czas najlepszego okrążenia, najlepiej zrobić to na okrążeniu drugim. Użyj nitro, gdy wyjdziesz na prostą startową kończąca pierwsze okrążenie, potem zrób to najlepiej w połowie drugiego okrążenia - na długiej prostej. Po raz trzeci, gdy wyjedziesz na prostą startową na końcu drugiego okrążenia. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Battle Machine
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Newada
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Chicago Airfield 2
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Teksas
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Portland International Raceway 2
- NFS ProStreet: Willow Springs 2
- NFS ProStreet: Nevada Hightway 2
- NFS ProStreet: Super Promotion - Mistrzostwa Chicago
- NFS ProStreet: Battle Machine
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
