Speed Challenge | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Próba Szybkości (Speed Challenge)

Kolejna grupa wyścigów, która odróżnia się od Gripa tym, że nie rywalizujesz z przeciwnikami na zamkniętym torze - to przejazd z punktu A do punktu B.

1 - Speed Challenge | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#1 - Speed Challenge | Tryby rozgrywki | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#1

#2

Wyróżniamy tutaj dwie odmiany:

1. Próba Prędkości (Sprint) [#1] , w której celem gracza jest przekroczenie mety jako pierwszy z zawodników.

2. Próba Prędkości Maksymalnych (Top Speed Run) [#2] , gdzie celem jest rozwinięcie jak największej prędkości przy rozstawionych na trasie fotoradarach - zwycięzcą jest ten, kto uzbiera największy wynik punktowy.

Kilka uwag:

  1. Jechanie z jak najwyższą prędkością to najlepszy i jedyny sposób na zwycięstwo. Dlatego nie rób gwałtownych ruchów kierownicą.
  2. Staraj się nigdy nie opuszczać szosy - przy tak wielkich prędkościach zahaczenie o pobocze powoduje olbrzymią utratę prędkości, a w konsekwencji utratę czasu (chociażby na ponowne rozpędzenie się).
  3. Unikaj wszelkich przydrożnych przeszkód, nie tylko w postaci słupków (które spowalniają), ale również murków, słupów etc., uderzenie w które prawie na pewno spowoduje zniszczenie auta.
  4. W przypadku Próby Prędkości Maksymalnych, aby zwiększyć swój wynik, dobrze jest używać nitro na chwilę przed punktem kontrolnym - fotoradarem. Na trasach nie ma stałej liczby fotoradarów. Masz je oznaczone na mapie. Dodatkowo na górze ekranu cały czas widnieje informacja, ile z nich pokonałeś, a ile jeszcze pozostało, zaś poniżej wyświetlają się komunikaty o zbliżaniu się do kolejnego punktu kontrolnego [#2] .
  5. Potrzebny jest tu samochód m. in. o najwyższej mocy, najwyższej prędkości, największej aerodynamice (szczegóły w rozdziale o tuningu).
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-02-01
14:33

zanonimizowany437617 Legend

Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-02-01
22:47

zanonimizowany456157 Junior

Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.

Komentarz: zanonimizowany456157
2008-02-02
15:35

TRX Generał

TRX

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."

A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...

PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.

Komentarz: TRX
2010-03-05
22:05

paviola Chorąży

👎

prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy

Komentarz: paviola
2012-05-07
11:33

zanonimizowany771614 Pretorianin

😊

Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".

Komentarz: zanonimizowany771614

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl