Infineon II | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Infineon II
| Drift : Tor Do Driftu A Dwa pierwsze zakręty pod górkę pokonujesz na jednym poślizgu. Potem możesz wyrównać, by czysto wejść w kolejny zakręt w prawo, odbić na chwilkę dla wyrównania w lewo i dalej pociągnąć w prawo po lekkim łuku. Wyrównaj i czysto wejdź w ostatni, najdłuższy i mogący przynieść Ci najwięcej punktów zakręt (w dół). Dojedź na poślizgu do mety. |
| Klasa Gripu : Krótki Tor Krótka i przyjemna trasa. Uważaj jedynie na trzy pierwsze bardzo ostre zakręty, gdzie musisz zwolnić do minimum (a drugi i trzeci zetnij maksymalnie po wewnętrznej). Reszta trasy to przede wszystkim znany z poprzedniej trasy zakręt biegnący w dół. Nitro używaj na ostatniej prostej. |
| Grip : Tor GP Uważaj na pierwsze ślepe zakręty. W środkowej części toru możesz się już pomiędzy zakrętami porządnie rozpędzić, jednak pilnuj się, by nie wypaść z toru (odpowiednio wcześnie hamuj przed zakrętami). Maksymalnie zwolnij przed nawrotem na końcu (możesz też przejechać go "po ścianie"). |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili No cóż, to co zawsze. Bierzesz swoją maksymalnie podtuningowaną i dobrze ustawioną brykę, maksymalnie palisz gumy, bezbłędnie starujesz, idealnie zmieniasz biegi i wygrywasz. |
| Drift : Tor Do Driftu B Rozpędź się do pierwszego zakrętu w lewo i jeżeli Ci się uda, pociągnij na poślizgu do drugiego zakrętu. Potem przerzuć auto na drugą stronę i dwa wąskie zakręty przejedź na jednym ślizgu aż do mety. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor Trasa dopiero co przez Ciebie wygrana. Uwagi więc te same, pamiętaj tylko, żeby użyć nitro w ramach tego samego okrążenia, aby polepszyć czas tego jednego okrążenia. |
Ukończyłeś górną część drzewka. Pamiętaj, że jeśli masz mało kuponów na naprawy, wchodź i wychodź z wcześniejszych mistrzostw (te duże "gwiazdy"), a liczba kuponów Ci się powiększy.
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Super Promotion
- Wyzwanie - Autobahnring | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Infineon | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Chicago Airfield | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Nevada Highway | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Texas World Speedway | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Infineon II | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Willow Springs | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Portland International Raceway | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Nevada Highway II | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa Autobahnring | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa Nevada | Super Promotion | Need for Speed ProStreet
- Super Promotion
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.