NFS ProStreet: Infineon 2
Aktualizacja:
Infineon II
| Drift : Tor Do Driftu A Dwa pierwsze zakręty pod górkę pokonujesz na jednym poślizgu. Potem możesz wyrównać, by czysto wejść w kolejny zakręt w prawo, odbić na chwilkę dla wyrównania w lewo i dalej pociągnąć w prawo po lekkim łuku. Wyrównaj i czysto wejdź w ostatni, najdłuższy i mogący przynieść Ci najwięcej punktów zakręt (w dół). Dojedź na poślizgu do mety. |
| Klasa Gripu : Krótki Tor Krótka i przyjemna trasa. Uważaj jedynie na trzy pierwsze bardzo ostre zakręty, gdzie musisz zwolnić do minimum (a drugi i trzeci zetnij maksymalnie po wewnętrznej). Reszta trasy to przede wszystkim znany z poprzedniej trasy zakręt biegnący w dół. Nitro używaj na ostatniej prostej. |
| Grip : Tor GP Uważaj na pierwsze ślepe zakręty. W środkowej części toru możesz się już pomiędzy zakrętami porządnie rozpędzić, jednak pilnuj się, by nie wypaść z toru (odpowiednio wcześnie hamuj przed zakrętami). Maksymalnie zwolnij przed nawrotem na końcu (możesz też przejechać go "po ścianie"). |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili No cóż, to co zawsze. Bierzesz swoją maksymalnie podtuningowaną i dobrze ustawioną brykę, maksymalnie palisz gumy, bezbłędnie starujesz, idealnie zmieniasz biegi i wygrywasz. |
| Drift : Tor Do Driftu B Rozpędź się do pierwszego zakrętu w lewo i jeżeli Ci się uda, pociągnij na poślizgu do drugiego zakrętu. Potem przerzuć auto na drugą stronę i dwa wąskie zakręty przejedź na jednym ślizgu aż do mety. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor Trasa dopiero co przez Ciebie wygrana. Uwagi więc te same, pamiętaj tylko, żeby użyć nitro w ramach tego samego okrążenia, aby polepszyć czas tego jednego okrążenia. |
Ukończyłeś górną część drzewka. Pamiętaj, że jeśli masz mało kuponów na naprawy, wchodź i wychodź z wcześniejszych mistrzostw (te duże "gwiazdy"), a liczba kuponów Ci się powiększy.
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
