NFS ProStreet: Portland International Raceway
Aktualizacja:
Portland International Raceway
| Klasa Gripu : Tor Festiwalowy Wredna szykana pod koniec prostej startowej, szybkie przejechanie zakrętów w pierwszej części toru oraz ostatni zakręt - to jedyne problemy tej trasy. Najlepiej pokonywać ją zwrotnym autem, a stary dobry Nissan świetnie się do tego nadaje. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Trasa jest identyczna jak ostatnia, nie licząc braku szykany pod koniec prostej startowej. A to zmienia bardzo wiele, masz bowiem dwie długie proste. Dlatego też weź szybsze auto (Evo ?). |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Przeciwnicy nigdy nie zejdą z czasem poniżej 8 sekund. Toteż z porządnym autem nie powinieneś mieć problemów z wygraniem. |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Przeciwnicy ujadą zaledwie 100-200 metrów. Twój blisko 1000 konny wóz mógłby pojechać nawet więcej niż 400 metrów. |
| Drift : Tor Do Driftu A Jest wąsko i w dodatku musisz przejechać to na jednym poślizgu. Rozpędź się i wejdź w zakręt w lewo. Jeśli będziesz w stanie, pociągnij do kolejnego zakrętu w lewo, potem przerzuć poślizg na drugą stronę samochodu i tak wjedź w zakręt w prawo. Przejedź linię mety na poślizgu. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Jako że Twoje auto jest bardziej dostosowane do wyścigów na 1/4 mili (ma lepsze przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej), możesz mieć problem z wygraniem. Możesz to zmienić w ustawieniach auta, wybierając trening (ale jeśli wygrałeś wszystko, co było wcześniej i tak zdominowałeś już ten Dzień Wyścigów). |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
