NFS ProStreet: Texas World Speedway
Aktualizacja:
Texas World Speedway
| Grip : Tor GP A Ze względu na długą prostą potrzebujesz tutaj mocnego samochodu (Evo ?). Trasę powinieneś doskonale pamiętać. W środkowej części dużo zakrętów możliwych do przejechania z umiarkowaną prędkością. Jednym z ostatnich jest nawrót, przy którym zwolnij. Na prostej (na początku) użyj nitro i zamknij licznik. |
| Klasa Gripu : Tor Owalny Trasa jest prosta, ale przeciwnicy wręcz przeciwnie. Tutaj liczy się tylko moc. Musisz jak najszybciej się rozpędzić i całą trasę przejechać płynnie na maksymalnym biegu. Nitro używaj przy wychodzeniu z łuków. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP B Trasa bardzo zbliżona do tej z Gripu. Pamiętaj, że kluczem jest jak najlepsze przejechanie pierwszego okrążenia. Jeśli wygrasz cztery sektory w ciągu jednego okrążenia, dostaniesz 500 punktów ekstra. Uwagi co do samej trasy - jak wcześniej. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Potrzebujesz bardzo szybkiego auta. Większą część trasy już znasz, to jest krótsza wersja. W środkowej części musisz bardzo powoli przejechać sekwencję zakrętów. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Zejście poniżej 8 sekund (co Chargerem osiągniesz bez problemu) wystarczy do pokonania każdego przeciwnika. |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Pamiętaj o podstawowych zasadach z porad ogólnych: posiadać samochód o olbrzymiej mocy, rozgrzać opony oraz perfekcyjnie wystartować i zmieniać biegi. W ten sposób ujedziesz na przednich kołach całe 400 metrów. |
| Drift : Tor Do Driftu D Możesz najpierw się rozpędzić i przejechać w poślizgu zakręt, a potem długi łuk z maksymalną prędkością i przy maksymalnym poślizgu. Możesz też pomiędzy zakrętami manewrować na prostych mniejszymi poślizgami. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
