Willow Springs | Geeffect | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Willow Springs
| Klasa Gripu : Krótki Tor A Bardzo długa trasa, kręta i w dodatku jedziesz tutaj aż 4 okrążenia. Po prostej startowej spora liczba nawrotów. Za ostatnim z nich długa prosta kończąca się kilkoma małymi zakrętami, które możesz ściąć. Ostatni etap to bardzo wąskie i ostre zakręty (musisz jechać bardzo powoli). W końcu po długim prawym zakręcie wyjście na prostą (nitro!). |
| Grip : Krótki Tor B To krótsza wersja poprzedniej trasy. Po starcie, dwóch nawrotach i kilku ostrych zakrętach czeka Cię długi nawrót, po którym, jak zawsze na tej trasie, mnogość zakrętów uniemożliwiających rozpędzenie się. Po ostatnim długim zakręcie prosta (nitro!). |
| Grip : Tor GP (Odwrócony) Jeździłeś tą trasą wielokrotnie (tylko w odwrotną stronę). Jest ona prosta i umożliwia osiągnięcie dużych prędkości. Po zakręcie i długim łuku w lewo dobrze wykorzystaj prostą przed Tobą. Teraz zrobi się ciaśniej, a na samej górce jest ostry zakręt w lewo. Ponownie szybszy odcinek, a jedynym ostrzejszym zakrętem jest ten przed metą. |
| Próba Czasowa : Horse Thief Mile Trasa doskonale znana. Czeka Cię przeprawa ze sterowaniem: maksymalne przyspieszenie, umiejętne hamowanie, nawrót i tak kilka razy. Po ostatnim z nawrotów w końcu długa prosta (uważaj jednak na zakręty na niej). |
| Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A W tym Dniu Wyścigów jechałeś już tą trasą. Zasady są takie same, pilnuj reguł eliminacji sektorowych! |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP (Odwrócony) Tą trasą już jechałeś, nic się tutaj nie zmieniło, oprócz dodania czterech granic sektorów. Stosuj się do podstawowych zasad tego typu wyścigu i postaraj się jak najszybciej objąć prowadzenie. |
0
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.