NFS ProStreet: Chicago Airfield
Aktualizacja:
Chicago Airfield
Idziesz drzewkiem w dół od Battle Field. Jako że masz już dwa auta do Gripu, możesz jedno wziąć jako zapasowe (w razie zniszczenia tego pierwszego). Nie oszczędzaj na tuningu. Oczywiście zainwestuj w silnik, nitro, zawieszenie. Nie pomiń aerodynamiki. Zostaw trochę na naprawy, ulepsz też swoje auto do Dragu.
| Grip : Pętla Center Field Dwa sprawnie przejechane okrążenia dadzą zwycięstwo. Niedoświadczonym graczom polecam najpierw próbną jazdę, a dopiero potem wyścig. Sama trasa nie należy do trudnych, choć sporo na niej zakrętów, jednak przy niewielu z nich należy bardzo zwolnić. Podczas jazdy koniecznie obserwuj mapę w celu wychwycenia kolejnych zakrętów. |
| Klasa Gripu : Lotnisko GP Zakręcona trasa jest powolna, ale prosta. Nie szarżuj na ostrych zakrętach, oglądaj się za siebie, gdyż masz cztery ponadprogramowe auta na trasie, które mogą napsuć Ci trochę krwi. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Bez komentarza - to co zawsze. |
| Próba Czasowa : Klub Center Field Jedna z najprostszych tras. Skup się, by nie popełnić poważnego błędu i pamiętaj, że najważniejszy jest czas jednego najszybszego okrążenia. |
| Próba Czasowa : North Field Pokręcona trasa nie daje możliwości użycia wyższych biegów i osiągnięcia dużych prędkości. Kluczowe jest przejechanie łuków oraz szybkie pozbieranie się po hamowaniu na ostrych zakrętach. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Battle Machine
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Newada
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Chicago Airfield 2
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Teksas
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Portland International Raceway 2
- NFS ProStreet: Willow Springs 2
- NFS ProStreet: Nevada Hightway 2
- NFS ProStreet: Super Promotion - Mistrzostwa Chicago
- NFS ProStreet: Battle Machine
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
