NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
Aktualizacja:
Mistrzostwa: Autopolis
To już ostatnia próba przed kolejną organizacją!
| Klasa Gripu : Krótki Tor Bardzo szybka trasa z wyjątkiem dwu nawrotów. Jest szeroka, bez problemu wyprzedzisz przeciwników. Reszta zakrętów możliwa do przejechanie z umiarkowaną prędkością. |
| Grip : Tor GP Dłuższa wersja poprzedniej trasy. W drugiej części wszelkie zakręty pokonuj płynnie z umiarkowaną prędkością. Przeciwnicy na prostych odcinkach mogą być szybsi. Oglądaj się za siebie i zajeżdżaj im delikatnie drogę (wtedy zwolnią). |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Charger: nic dodać, nic ująć. |
| Drift : Tor Do Driftu F Trasa możliwa do przejechanie praktycznie na jednym poślizgu. Dosyć długa, ale zwycięstwo bardzo proste. Na nawrocie jedź dosłownie bokiem (więcej punktów). |
| Drift : Tor Do Driftu A Ponownie znana Ci trasa. Wykonaj poślizg w prawo, potem w lewo (utrzymaj się na jednym boku na zewnętrznej), zrób przerzut na nawrót w prawo (zwolnij, żeby nie wylecieć z trasy) - gratulacje. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
