NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
Aktualizacja:
Mistrzostwa: Nevada
Ryo przybywa! Wygrałeś trzy mistrzostwa i dałeś się zauważyć. Ryo wyzywa Cię na pojedynek ze skutkiem natychmiastowym. A pojedynek... nie jest wcale taki trudny. Na poziomie Nowicjusz Ryo jest żałośnie słaby, a jako Król... rozbija się w 80% przypadków.
Musisz przechodzić kolejne trasy w podanej kolejności - dopiero, gdy pokonasz jedną, otwiera się dostęp do kolejnej.
| Próba Prędkości : Nevada Highway C Trasę znasz, ale przeciwnik jest wyjątkowy. Oczywiście auto, którego potrzebujesz, musi być z górnej półki (Ford GT, Porsche?). Pamiętaj o najbardziej wrednym zakręcie tuż przed metą (nie jest widoczny na mapie). |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Jeśli masz na maxa stuningowanego oraz dobrze skonfigurowanego Chargera, Ryo nie ma ŻADNYCH szans! |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Nevada Highway B Króciutka trasa, którą bez problemu (i bez wypadku Ryo) wygrasz, jadąc BMW... Cztery punkty kontrolne, trzy razy nitro do użycia (na pierwszych trzech punktach). Od razu po ostatnim punkcje kontrolnym hamuj! Przed metą ponownie do pokonania trudny zakręt. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Nieprawdopodobne, ale Ryo nie dość, że nie potrafi utrzymać się na trasie, to potrafi się jeszcze rozbić! Jadąc, cały czas musisz kontrolować auto, by nie wypaść z trasy (jest ona wyboista). Jeśli będziesz miał jedną udaną próbę nawet z przeciętnym czasem, w kolejnych próbach możesz po prostu przeszkadzać Ryo w szybkim dotarciu do mety. |
| Próba Prędkości : Nevada Highway A Potrzebujesz przede wszystkim super auta - Porsche 911 GT2. Trasa jest o wiele prostsza i Ryo bardzo rzadko się rozbija. Musisz doścignąć go jak najszybciej, po czym najlepiej zajechać mu drogę, spróbować wyrzucić go z trasy... a potem gnać do mety! |
Gratulacje, pokonałeś Ryo bez pojedynku z czterema królami. Za nich możesz zabrać się teraz. Aby mieć dostęp do kolejnych czterech lig, musisz spełnić określone w nich warunki - pobić rekordy punktowe na 10 trasach z każdego typu wyścigów (rekordy są wypisane przy poszczególnych wyścigach, pod miniaturką mapy).
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Super Promotion
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autobahnring
- NFS ProStreet: Infineon
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Nevada Highway
- NFS ProStreet: Texas World Speedway
- NFS ProStreet: Infineon 2
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Nevada Highway 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Autobahnring
- NFS ProStreet: Mistrzostwa Nevada
- NFS ProStreet: Super Promotion
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
