NFS ProStreet: Ebisu
Aktualizacja:
Ebisu
Dalej jesteś na dole od zlotu rozpoczynającego React.
| Klasa Gripu : Trasa Południowa Trasa ta jest Ci już znana. Pamiętaj, żeby spokojnie przejechać dwa nawroty za długą prostą - nie ryzykuj, że Cię zarzuci. Zakręty po prostej startowej możesz pokonać po bandzie. |
| Eliminacje Sektorowe : Trasa Zachodnia Trasa jest bardzo urozmaicona: szybkie proste, ostre nawroty, płasko i pagórkowato. Niestety, skuteczne przejechanie trasy wymaga jej dobrego poznania. Bądź cierpliwy i postaraj się przejechać zakręty z jak najszybszą możliwą prędkością. |
| Drift : Tor Do Dritfu C Bardzo krótki Drift, w którym kluczem do wygranej jest przejechanie pierwszych zakrętów na poślizgu oraz ostatniego długiego zakrętu - zdobywając maksymalną ilość punktów. |
| Drift : Tor Do Dritfu A Aby wygrać, jak najlepiej pokonaj poślizgiem dwa ostre zakręty; po drugim szosa jest na tyle szeroka, że możesz aż do samej mety jechać poślizgiem. |
| Próba Prędkości : Fukushima B Znana Ci już trasa, która jest dosyć przyjemna. Koniecznie uważaj na dwóch długich zakrętach, a także na roboty drogowe (jeden pas wyłączony z ruchu). |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Fukushima A Znana już mniej więcej trasa, na której pamiętaj używać nitro przed fotoradarami. Uważaj na zwężenia oraz roboty drogowe. |
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
