Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przykłady ustawień aut do różnych trybów

1 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#1 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#1

#2

1. Grip

Auto przeznaczone do tego trybu powinieneś jak najszybciej wyposażyć w najlepsze części - od Silnika po Hamulce. Kwestia Zawieszenia jest dyskusyjna i zależy od auta, jednak w większości przypadków wszystkie opcje warto ustawić na bardziej sztywne, a prześwit i ciśnienie w oponach na w miarę niskie [#1] . W ustawieniach Hamulców skorzystaj z ogólnych rad. W sprawie Silnika również - faza w lewo, reszta zdecydowanie w prawo [#2] . Do polecenia jest tutaj wiele aut, z Nissanem 240SX (Twoim pierwszym samochodem) i Mitsubishi Evo X na czele.

2 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#3 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#3

#4

2. Drag

W częściach również ustaw wszystko na 3 poziom (jedynie Hamulce możesz sobie w ogóle darować, nie będą Ci potrzebne). W Zawieszeniu wszelkie ustawienia daj maksymalnie na sztywno, prześwit maksymalnie niski, podobnie ciśnienie w oponach. W fazach rozrządu wszystko zależy od tego, czy ścigasz się na 1/4 czy na 1/2 mili. Jeśli to 1/4 - faza maksymalnie w lewo. Jeśli 1/2 - możesz bardziej zbalansować. Pamiętaj, że nawet podczas Dnia Wyścigów możesz zmieniać ustawienia tuningu, wybierając trasę, a potem trening zamiast wyścigu. Ustawienia Układu Napędowego zależą od pojazdu i reszty ustawień. Jeśli którykolwiek z biegów jest za krótki, tzn. bardzo szybko musisz zmieniać na następny - wyższy - bieg, przesuń suwak danego biegu w prawo [#3] . Jak już mówiłem, Hamulcami się w ogóle nie zajmuj. Aha, pamiętaj, że w tunelu aerodynamicznym ten drugi pasek, prezentujący lepsze przeznaczenie auta do Dragów, powinien być maksymalnie długi [#4] - nawet jeśli kupisz jakąś część, nie baw się Autosculp. Rewelacyjnym pojazdem jest tutaj Dodge Charger.

3. Drift

3 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#5 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#5

#6

Musisz posiadać auto dobrze jeżdżące poślizgiem - nic więcej. W tym celu polecam zakupić Toyotę Corollę ewentualnie Nissana Silvia. Początkowo w ogóle takiego auta nie ulepszaj, dopiero gdy zakupisz wszystkie potrzebne samochody i będziesz mieć nadwyżkę pieniędzy, możesz pokusić się o pełne ulepszenie (3 poziom) łącznie z nitro, które może się przydać. Możesz też pobawić się aerodynamiką oraz ogólnym wyglądem dla satysfakcji wizualnej. Co do ustawień - uwag jest niewiele. Możesz ustawić Hamulce zgodnie z ogólnymi zasadami. W Zawieszeniu nie zdarzyło mi się cokolwiek zmieniać. W Silniku suwak od fazy rozrządu przesuń w lewą stronę, a turbo i nitro ustaw zgodnie z ogólnymi uwagami (max w prawo). Kwestia biegów w Układzie Napędowym jest zależna od Twojego wyczucia auta - domyślnie powinno być w porządku, ale jeśli nie jest, ustaw według własnego uznania. I pamiętaj, że nie liczy się moc! Możesz na liście startowej być ostatni przeciwko uczestnikom z 900-konnymi autami [#5] . Jednak na mecie zawsze musisz być pierwszy [#6] .

4. Próba Prędkości

4 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
#7 - Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

#7

#8

Oczywiście części powinny być jak najlepsze z pełną aerodynamiką. Zawieszenie ustaw maksymalnie sztywne, prześwit oraz ciśnienie prawie maksymalnie niskie. W Silniku - jak zawsze w takich wypadkach - turbo oraz nitro maksymalnie w prawo, faza rozrządu również musi być na 3/4 długości suwaka. Hamulce - jak zawsze - nacisk na przednie koła w hamowaniu, samo ustawienie hamulców - maksymalnie w prawo. Układ Napędowy ponownie zależy od auta. Na to miejsce startowe jest wiele aut, na czele z Zondą, 911 GT2, Fordem GT i resztą super aut. Osobiście polecam najpierw BMW M3 [#7] , później Porsche 911 GT2 [#8] . To w zupełności wystarczy, by przy powyższych ustawieniach oraz odrobinie umiejętności wygrać wszystkie wyścigi w tej kategorii.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-02-01
14:33

zanonimizowany437617 Legend

Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-02-01
22:47

zanonimizowany456157 Junior

Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.

Komentarz: zanonimizowany456157
2008-02-02
15:35

TRX Generał

TRX

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."

A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...

PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.

Komentarz: TRX
2010-03-05
22:05

paviola Chorąży

👎

prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy

Komentarz: paviola
2012-05-07
11:33

zanonimizowany771614 Pretorianin

😊

Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".

Komentarz: zanonimizowany771614

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl