NFS ProStreet: Autobahnring
Aktualizacja:
Witaj w próbach szybkości. Super szybkie auto to podstawa. Powinieneś już mieć naprawdę dużo pieniędzy. Możesz oczywiście używać BMW czy innych aut, ale osobiście polecam Porsche 911 GT2. Oczywiście są jeszcze szybsze auta, ale ten samochód daje balans pomiędzy dobrymi osiągami a spokojnym prowadzeniem. Rzecz jasna, jeśli stać Cię na to, kup Zondę za 741000. W razie problemów z przejściem np. Nevady, możesz najpierw ukończyć inne zawody, a za zarobione pieniądze kupić super brykę (np. wspomnianą Zondę) i przejść na końcu tę część gry.
Autobahnring
Wracasz na autostradę, trasy są znane - miłej zabawy super szybkim autem.
| Próba Prędkości : Autobahnring C Jak zawsze problemem na tych trasach są ostre (jak na te prędkości) zakręty oznaczone żółtymi strzałkami na czarnym tle. Strzeż się ich, reszta trasy jest dosyć prosta. Gaz do dechy, zwalniaj tylko na ciaśniejszych łukach. |
| Próba Prędkości : Autobahnring B Trasa ta jest fragmentem poprzedniej trasy (jej lewej części), więc uwagi są te same. |
| Próba Prędkości : Autobahnring A Trasa ta jest fragmentem trasy "C" (jej prawej części), więc uwagi są te same. Niczego nowego tutaj się nie wymyśli, trzeba samemu dokładnie poznać trasę, by móc na niej jechać ponad 300 km/h. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring A Opis trasy - jak powyżej. Jedyna różnica to 4 punkty kontrolujące prędkość. Masz 3x nitro do wykorzystania, uczyń to przed owymi punktami. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring B Opis trasy taki jak wcześniej. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring C Opis trasy taki jak wcześniej. Jedyna różnica to aż 9 punktów kontrolujących prędkość. Nitro przed każdym z nich nie użyjesz, ale możesz skorzystać z niego przed punktami na prostych, gdzie nie trzeba zwalniać na zakrętach przy dojeździe do kolejnego punktu.. |
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
