Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
Aktualizacja:
Mondello Park III
To już ostatni Dzień Wyścigów w dolnej części "drzewka".
| Klasa Gripu : Tor GP Bardzo zagmatwana trasa, która jednak daje duże możliwości ścinania zakrętów (szczególnie na dwóch kolejnych zakrętach w drugiej jej części). Pamiętaj, że na ostrym zakręcie możesz wyrzucać przeciwników z trasy, odbijając się od nich. |
| Grip : Krótki Tor A Trasa rozpoczynająca się tak samo jak poprzednia, jednak o wiele krótsza. Tak naprawdę musisz uważać na czterech ostrych zakrętach, reszta to gaz do dechy. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Twój Charger powinien już mieć grubo ponad 700 koni mechanicznych. Pamiętaj, by odpowiednio ustawić mu ciśnienie w oponach, ciśnienie nitro i inne elementy szczegółowo opisane w omówieniu Dragów. Żadnych problemów z wygraną. |
| Drift : Tor Do Driftu C Pierwsze łuki pokonaj delikatnym poślizgiem. Kluczowe jest idealne przejechanie nawrotu (nie szarżuj, przejedź go powoli i nie wypadnij z szosy). Na ostatniej prostej też zdążysz się jeszcze trochę poślizgać. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor Klubowy Bardzo dobrze znana Ci trasa. Trzy ostre zakręty, na których musisz bardzo zwolnić - reszta możliwa do przejechania bardzo szybko. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Krótka trasa i właśnie dlatego wymagająca niebywałej dokładności. Trzy ostre zakręty na których trzeba bardzo zwolnić, przy czym pierwszy oraz przedostatni z nich dają możliwość trochę szybszego ich przejechania - wykorzystaj to. |
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- React Team Session
- Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Wyzwanie - Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Ebisu | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Tokyo Dockyard II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Autopolis II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mondello Park II | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- Mistrzostwa - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet
- React Team Session
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.