NFS ProStreet: Mondello Park 3
Aktualizacja:
Mondello Park III
To już ostatni Dzień Wyścigów w dolnej części "drzewka".
| Klasa Gripu : Tor GP Bardzo zagmatwana trasa, która jednak daje duże możliwości ścinania zakrętów (szczególnie na dwóch kolejnych zakrętach w drugiej jej części). Pamiętaj, że na ostrym zakręcie możesz wyrzucać przeciwników z trasy, odbijając się od nich. |
| Grip : Krótki Tor A Trasa rozpoczynająca się tak samo jak poprzednia, jednak o wiele krótsza. Tak naprawdę musisz uważać na czterech ostrych zakrętach, reszta to gaz do dechy. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Twój Charger powinien już mieć grubo ponad 700 koni mechanicznych. Pamiętaj, by odpowiednio ustawić mu ciśnienie w oponach, ciśnienie nitro i inne elementy szczegółowo opisane w omówieniu Dragów. Żadnych problemów z wygraną. |
| Drift : Tor Do Driftu C Pierwsze łuki pokonaj delikatnym poślizgiem. Kluczowe jest idealne przejechanie nawrotu (nie szarżuj, przejedź go powoli i nie wypadnij z szosy). Na ostatniej prostej też zdążysz się jeszcze trochę poślizgać. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor Klubowy Bardzo dobrze znana Ci trasa. Trzy ostre zakręty, na których musisz bardzo zwolnić - reszta możliwa do przejechania bardzo szybko. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Krótka trasa i właśnie dlatego wymagająca niebywałej dokładności. Trzy ostre zakręty na których trzeba bardzo zwolnić, przy czym pierwszy oraz przedostatni z nich dają możliwość trochę szybszego ich przejechania - wykorzystaj to. |
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: React Team Session
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Autopolis
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard
- NFS ProStreet: Mondello Park
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Ebisu
- NFS ProStreet: Ebisu
- NFS ProStreet: Mondello Park 3
- NFS ProStreet: Autobahnring
- NFS ProStreet: Tokyo Dockyard 2
- NFS ProStreet: Autobahnring 2
- NFS ProStreet: Autopolis 2
- NFS ProStreet: Mondello Park 2
- NFS ProStreet: Mistrzostwa - Autopolis
- NFS ProStreet: React Team Session
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
Do Shift'a trzeba dorosnąć. Ja uważam go za jedną z lepszych gier wyścigowych jakie pojawiły się na PC, zwłaszcza Shift 2.
@paviola Precz smarkaczu. ProStreet to najlepsza gra jaką Black box zrobiło potem każdy nfs to degeneracja z mniejszą liczbą opcji,(ea trax, split screen) Było wystarczająco dużo nfsów o nielegalnych wyścigach pod rząd to była zajebista zmiana, styl, muzyka jest genialny, inne torowe ścigałki w tym simulatory są strasznie nudne i sztywne jak zeschły trup w krypcie. Pro Street jest jedyny w swoim rodzaju, prawda było pare gier które niby się obijają o to(Grid 2 albo Juiced), ale nie był to ten styl. Chciałbym na taki trackday pojechać w rzeczywistości, byłoby zajeb*scie, ty jesteś z tych małych debili którzy rzucili się na PS-a z widłami po premierze, precz mi stąd!
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
