NFS ProStreet: Portland International Raceway 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Portland International Raceway II

Klasa Gripu : Tor GP - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Klasa Gripu : Tor GP

Jeśli jednak wybrałeś Golfa, ma on jedna wadę, jest dość toporny na zakrętach, trzeba nim na ostrzejszych łukach mocno zwalniać. Ale po podstawowym tuningu (1 poziom) nie powinieneś mieć większych problemów.

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili

Drag, do wygrania którego dotychczasowy tuning powinien wystarczyć.

Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili

Patrz wyżej.

Eliminacje Sektorowe : Tor Festiwalowy - Portland International Raceway II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Tor Festiwalowy

Samochody przeciwnika są już bardzo mocne, jednak Twój Nissan/Golf GTI/350Z może ścinać zakręty, co oszczędza wiele czasu. Masz dwie proste do używania nitro, jednak lepiej skorzystać z niego na tej drugiej.

Jeśli nie masz kasy na ulepszenia, nie musisz zawsze wygrywać. Liczy się zdobycie odpowiedniej ilości punktów i zdominowanie przejazdu. Jeśli masz problemy z Dragiem, może warto zainwestować w nowe auto? Polecam zakup Chargera - jeśli Cię na niego stać, kup go i sprzedaj dotychczasowe auto do Dragów. Kasę wykorzystaj na tuning auta (instrukcje, jak je tuningować - w odpowiednim rozdziale poradnika). Pamiętaj, że ma ono domyślnie trzy biegi, ale to na razie wystarczy.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Sportowe
2008-02-01
14:33

zanonimizowany437617 Legend

Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.

Komentarz: zanonimizowany437617
2008-02-01
22:47

zanonimizowany456157 Junior

Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.

Komentarz: zanonimizowany456157
2008-02-02
15:35

TRX Generał

TRX

"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."

A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...

PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.

Komentarz: TRX
2010-03-05
22:05

paviola Chorąży

👎

prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy

Komentarz: paviola
2012-05-07
11:33

zanonimizowany771614 Pretorianin

😊

Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".

Komentarz: zanonimizowany771614

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl