NFS ProStreet: Portland International Raceway 2
Aktualizacja:
Portland International Raceway II
| Klasa Gripu : Tor GP Jeśli jednak wybrałeś Golfa, ma on jedna wadę, jest dość toporny na zakrętach, trzeba nim na ostrzejszych łukach mocno zwalniać. Ale po podstawowym tuningu (1 poziom) nie powinieneś mieć większych problemów. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Drag, do wygrania którego dotychczasowy tuning powinien wystarczyć. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Patrz wyżej. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor Festiwalowy Samochody przeciwnika są już bardzo mocne, jednak Twój Nissan/Golf GTI/350Z może ścinać zakręty, co oszczędza wiele czasu. Masz dwie proste do używania nitro, jednak lepiej skorzystać z niego na tej drugiej. |
Jeśli nie masz kasy na ulepszenia, nie musisz zawsze wygrywać. Liczy się zdobycie odpowiedniej ilości punktów i zdominowanie przejazdu. Jeśli masz problemy z Dragiem, może warto zainwestować w nowe auto? Polecam zakup Chargera - jeśli Cię na niego stać, kup go i sprzedaj dotychczasowe auto do Dragów. Kasę wykorzystaj na tuning auta (instrukcje, jak je tuningować - w odpowiednim rozdziale poradnika). Pamiętaj, że ma ono domyślnie trzy biegi, ale to na razie wystarczy.
0
- Need for Speed ProStreet - poradnik do gry
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
- NFS ProStreet: Battle Machine
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Newada
- NFS ProStreet: Willow Springs
- NFS ProStreet: Portland International Raceway
- NFS ProStreet: Chicago Airfield 2
- NFS ProStreet: Wyzwanie - Teksas
- NFS ProStreet: Chicago Airfield
- NFS ProStreet: Portland International Raceway 2
- NFS ProStreet: Willow Springs 2
- NFS ProStreet: Nevada Hightway 2
- NFS ProStreet: Super Promotion - Mistrzostwa Chicago
- NFS ProStreet: Battle Machine
- Need for Speed ProStreet: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany437617 Legend
Poradnik jak zwykle wyczesany, ale osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze korzystać z takowego w grach wyścigowych.
zanonimizowany456157 Junior
Poradnik jak wiekszosc na tej stronie trzyma wysoki poziom, chociaz oczywiscie zawsze do czegos mozna sie przyczepic, w tym przypadku autor myli pojecia okreslajac PS'a mianem gry rajdowej zamiast wyscigowej.
TRX Generał
"to tryb dla ludzi, dla których Pro Street nie jest pierwszą gra rajdową."
A to nowość! Jakikolwiek NFS i gra rajdowa? Toż to najprostszy arcade...
PS. A Zonda to chyba największa pomyłka w tej grze - Nissan śmiga z 391 km/h na liczniku, a Zonda wyciąga jedynie 360, a kosztuje wielokrotnie więcej.
paviola Chorąży
prostreet to najwieksze g........ w dziejach nfs-a shift mimo juz ladnej grafiki tez jest do dupy
zanonimizowany771614 Pretorianin
Zamiast zagrzebywać się w szczegóły lepiej dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy i sposobów rozgrywki niż czepiać się o "grę rajdową...".
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
